Lumia 930 mu 1520 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 930 mu 1520 mi?
Arkadaşlar merhaba. Lumia 920 Türkiye'de ilk çıktığı gün almıştım hâlâ kullanıyorum. Ancak geçenlerde düşürdüm ve sensörleri ve kamerası bazen hata veriyor. Ben de yeni bir Windows amiral gemisi almayı düşünüyorum. Tercihim tabiki Microsoft/Nokia olacak. Ancak model konusunda kararsızım. 930 yada 1520 alacağım. İkisinin de birbirine göre artıları eksileri var. Bu arada avea faturalı kullanıyorum ve tarifeye ek alacağım.
Sizin tavsiyeniz nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi forumlar.
 


kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
İki telefonu kişisel zevklerine göre tercih etmelisin mesela şahsen 6 inç fazla büyük olacağı için ben 930 tercih ederdim sadece bu değil kasa yapısı görünüşü olsun daha çok hoşuma gidiyor.Ama 1320 kullanan arkadaşım var güzel birşey büyük ekran fakat 5 inç ideal bence
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben 1520 kullanıyorum ve çok memnunum yalnız aynı fiyata 930 alma şansım olsaydı sanırım onu alırdım, 5'daha ideal bence.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Hafıza kartı desteği ile 1520 benim için daha alınabilir konumda bulunuyor.
İşin içine birde Glaence ekranı katarsak (930 da yok!!!) 1520 bir artı daha kazanıyor.
Wp10 gelince Multi Windows özelliği büyük ekranda daha keyifli olur diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
930
Daha zarif
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
kamuraN021

kamuraN021

Üye
gleance ekran özelliği 930 da niye yok
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Glance Screen ekranı L930'da niye yok acaba? Yada ilerleyen dönemde bir güncelleme ile gelecek mi?
 
StRonK

StRonK

Üye
Glance Screen olmamasının sebebi bu özellik için ayrı bi bellek gerekiyormuş bu da 930 da yokmuş nasıl oluyor tam bilgim yok teknoseyitde soylemişlerdi
 

bayon

Üye
Glance screen güncelleme ile gelebilecek bir özellik değil arkadaşlar.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Donanımsal olarak olmayan bir özellik yazılımla gelmez. Nokta
 
braayn

braayn

Üye
ben yazılımla bir şekilde gelebilir diye düşünüyorum.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Sırf sd kart için 1520
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
ben yazılımla bir şekilde gelebilir diye düşünüyorum.


Ben de yazılımla gelebileceğini düşünüyorum. Umarım bir güncelleme ile gelir.
Bu arada bir de şarj tüpü tavsiyesi alsam arkadaşlar? Yüksek kapasiteli kaliteli birşey arıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al

skynet

Üye
Pil,sd kart,glance = 1520 :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al, Aybin.Kilic ve Rainesto
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar merhaba. Lumia 920 Türkiye'de ilk çıktığı gün almıştım hâlâ kullanıyorum. Ancak geçenlerde düşürdüm ve sensörleri ve kamerası bazen hata veriyor. Ben de yeni bir Windows amiral gemisi almayı düşünüyorum. Tercihim tabiki Microsoft/Nokia olacak. Ancak model konusunda kararsızım. 930 yada 1520 alacağım. İkisinin de birbirine göre artıları eksileri var. Bu arada avea faturalı kullanıyorum ve tarifeye ek alacağım.
Sizin tavsiyeniz nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi forumlar.
1520 hocam. Batarya, Glance, SD Kart, Büyük ekran gelecek güncellemeler için bir avantaj olaşturabilir..
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Lumia 930 sipariş ettim. Hafta içi elimde olacak. 1520 çok kaba geldi bana. 6" ekran aşırı büyük bence. İhtiyaç fazlası yani. Ayrıca 930 tasarım olarak çok hoş duruyor. Batarya konusunda ise taşınabilir şarj tüpü alacağım. Ancak o konuda hâlâ kararsızım.
Umarım 930 seçimimden dolayı pişmanlık yaşamam.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece ve sat s3 al

technocu1

Üye
930 da glance screen olmadığı için 1520 al.
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Keşke 1520 alsaydın derim çunku W10 tanıtımını Joe Belfiore bile 1520 ile yaptı
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al

Benzer Konular

remzi33
Cevap
38
Görüntüleme
3K
merlin19
Serhan
Cevap
67
Görüntüleme
7K
Nextman


Üst Alt