Lumia 930 mu 1520 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Lumia 930 sipariş ettim. Hafta içi elimde olacak. 1520 çok kaba geldi bana. 6" ekran aşırı büyük bence. İhtiyaç fazlası yani. Ayrıca 930 tasarım olarak çok hoş duruyor. Batarya konusunda ise taşınabilir şarj tüpü alacağım. Ancak o konuda hâlâ kararsızım.
Umarım 930 seçimimden dolayı pişmanlık yaşamam.
930 tasarım olarak daha iyi ve daha güncel ama işte diğer yönleri eksi. Hem fiyatı da daha pahalı. Ne renk aldınız ben turuncuya bayılıyorum fakat bulunmuyormuş sanırım.
 


remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Keşke 1520 alsaydın derim çunku W10 tanıtımını Joe Belfiore bile 1520 ile yaptı


Ya o tanıtımda özellikleri daha iyi gösterebilmek adına 1520 ile yaptı. Ben aşırı büyük olduğu için beğenmiyorum açıkçası 1520'yi. 930 tercih etmemin tek sebebi ekran oldu açıkçası
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Lumia 930 sipariş ettim. Hafta içi elimde olacak. 1520 çok kaba geldi bana. 6" ekran aşırı büyük bence. İhtiyaç fazlası yani. Ayrıca 930 tasarım olarak çok hoş duruyor. Batarya konusunda ise taşınabilir şarj tüpü alacağım. Ancak o konuda hâlâ kararsızım.
Umarım 930 seçimimden dolayı pişmanlık yaşamam.
930 tasarım olarak daha iyi ve daha güncel ama işte diğer yönleri eksi. Hem fiyatı da daha pahalı. Ne renk aldınız ben turuncuya bayılıyorum fakat bulunmuyormuş sanırım.
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
930 tasarım olarak daha iyi ve daha güncel ama işte diğer yönleri eksi. Hem fiyatı da daha pahalı. Ne renk aldınız ben turuncuya bayılıyorum fakat bulunmuyormuş sanırım.


Siyahını sipariş ettim Avea bayiinden. Diğer renkleri hiç düşünmedim açıkçası. Siyahın ayrı bir asaleti var :)
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar başka konu açma gereği duymadım. Sağlam bir şarj tüpü de alacağım. Bu konuda tavsiyelerinizi alabilir miyim :)
Şu cihaza bir bakabilir misiniz?
 

zbahadir

Üye
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Lumia 930 sipariş ettim. Hafta içi elimde olacak. 1520 çok kaba geldi bana. 6" ekran aşırı büyük bence. İhtiyaç fazlası yani. Ayrıca 930 tasarım olarak çok hoş duruyor. Batarya konusunda ise taşınabilir şarj tüpü alacağım. Ancak o konuda hâlâ kararsızım.
Umarım 930 seçimimden dolayı pişmanlık yaşamam.

Bence Nokia'nın amiral gemisi 930'dur. Bazı özelliklerin daha fazla olması o telefonu amiral gemisi yapmaz örneğin 1020. Amiral gemisi denilecek bir telefonun uzun süreli kullanılabilir olmasını gerektirir.

1520 phaplet modunda yanında sürekli çantası olanlar için ideal olabilir ama bir telefon için fazla büyük. Yaz geliyor yanında bir telefon taşıyacaksanız cebinize rahat sığabilmelidir. Bence 930 tercihiniz çok yerinde olmuş. Güle güle kullanın. Bende 930 düşünüyorum da almaya da karar verdim sadece uygun zamanı bekliyorum.
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Bence Nokia'nın amiral gemisi 930'dur. Bazı özelliklerin daha fazla olması o telefonu amiral gemisi yapmaz örneğin 1020. Amiral gemisi denilecek bir telefonun uzun süreli kullanılabilir olmasını gerektirir.

1520 phaplet modunda yanında sürekli çantası olanlar için ideal olabilir ama bir telefon için fazla büyük. Yaz geliyor yanında bir telefon taşıyacaksanız cebinize rahat sığabilmelidir. Bence 930 tercihiniz çok yerinde olmuş. Güle güle kullanın. Bende 930 düşünüyorum da almaya da karar verdim sadece uygun zamanı bekliyorum.


Uygun zamandan kastınız nedir acaba?
 
StRonK

StRonK

Üye

Bu urunu kullanıyorum ben tavsiye ederim
 
oznkrts

oznkrts

Üye
h.o almışken keşke beyazını veya turuncusunu alsaydın siyahında yanlardaki metali de boyuyorlar bu arada hepsiburada .com da kaplosuz şarz plakalarınada bakabilirsin 50 tl ikisi güzel oluyo :)
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi

Bu urunu kullanıyorum ben tavsiye ederim


Teşekkürler. Ben de bunu almayı düşünüyorum. Arkadaşım bir hafta önce Gittigidiyor dan 65 TL ye almış aynısını
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Sd kart stabilitesi bnm kullandiqim tellerde iyi deildi bence 930
 
  • Beğen
Tepkiler: sat s3 al
sat s3 al

sat s3 al

Üye
1520 hertürlü
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
serinaga

serinaga

Üye
Bence Nokia'nın amiral gemisi 930'dur. Bazı özelliklerin daha fazla olması o telefonu amiral gemisi yapmaz örneğin 1020. Amiral gemisi denilecek bir telefonun uzun süreli kullanılabilir olmasını gerektirir.

1520 phaplet modunda yanında sürekli çantası olanlar için ideal olabilir ama bir telefon için fazla büyük. Yaz geliyor yanında bir telefon taşıyacaksanız cebinize rahat sığabilmelidir. Bence 930 tercihiniz çok yerinde olmuş. Güle güle kullanın. Bende 930 düşünüyorum da almaya da karar verdim sadece uygun zamanı bekliyorum.

L1520'yi almadan önce aynen senin gibi düşünüyordum, aldıktan sonra cebe de sığdı, ele de ... Hatta diğer telefonlar aşırı küçük gelmeye başladı diyebilirim. Yani alıştım diyebilirim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
1520 bana göre en iyi lumia telefondur.(920 ve 1020 kullanmış birisiyim)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben 5 inç üstündeki cihazlara pek sıcak bakmıyorum.
Telefon dediğimiz cihazı tek elle kullanamadıktan sonra bir anlamı kalmaz.
Bu yüzden bahçıvan pantolonunuz yoksa 1520'den uzak durun, 930 candır.
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Ben 5 inç üstündeki cihazlara pek sıcak bakmıyorum.
Telefon dediğimiz cihazı tek elle kullanamadıktan sonra bir anlamı kalmaz.
Bu yüzden bahçıvan pantolonunuz yoksa 1520'den uzak durun, 930 candır.


930 bulabilsek alacağız da yok işte :)
 

zbahadir

Üye
Bende halen 930 bakıyorum ama alabileceğim bir yer bulamadım. Daha erken yeni cihazlar çıkmaya başlamasıyla 930 bulmak kolay olacak diye tahmin ediyorum.
 

Benzer Konular

remzi33
Cevap
38
Görüntüleme
3K
merlin19
Serhan
Cevap
67
Görüntüleme
7K
Nextman


Üst Alt