osmanmert94
Üye
930 tasarım olarak daha iyi ve daha güncel ama işte diğer yönleri eksi. Hem fiyatı da daha pahalı. Ne renk aldınız ben turuncuya bayılıyorum fakat bulunmuyormuş sanırım.Arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. Lumia 930 sipariş ettim. Hafta içi elimde olacak. 1520 çok kaba geldi bana. 6" ekran aşırı büyük bence. İhtiyaç fazlası yani. Ayrıca 930 tasarım olarak çok hoş duruyor. Batarya konusunda ise taşınabilir şarj tüpü alacağım. Ancak o konuda hâlâ kararsızım.
Umarım 930 seçimimden dolayı pişmanlık yaşamam.

