remzi33
Üye
Lumia 930 mu 1520 mi?
Arkadaşlar merhaba. Lumia 920 Türkiye'de ilk çıktığı gün almıştım hâlâ kullanıyorum. Ancak geçenlerde düşürdüm ve sensörleri ve kamerası bazen hata veriyor. Ben de yeni bir Windows amiral gemisi almayı düşünüyorum. Tercihim tabiki Microsoft/Nokia olacak. Ancak model konusunda kararsızım. 930 yada 1520 alacağım. İkisinin de birbirine göre artıları eksileri var. Bu arada avea faturalı kullanıyorum ve tarifeye ek alacağım.
Sizin tavsiyeniz nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi forumlar.
Sizin tavsiyeniz nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi forumlar.


