arkadaşlar önceki mesajları okuyamadım belki yazılmış olabilir yazıldıysa kusura bakmayında bi sorum olucak. daha önce hiç tema firmware filan yüklemedim, bu temalardan birini yüklersem dil konusunda sorun yaşarmıyım. mesajlaşma konusunda olsun telefonun diğer bölümlerinde olsun. birde bi sorum daha olucak, temayı beğenmezsek telefonun temasını orjinal haline getirebilirmiyiz?