siberboy
Üye
evet wi-fi aktif
--------------- Ekleme ---------------
yedek alma olayı sadece telefon hafızasında mesajların telefon numaraların vb. özel seylerin varsa pc suite ile yedek alman yeterli daha sonra tekrar telefonuna aktarırsın.
orjinal firmware ye dönmek için orjinal fw yi geri yuklersin olur. ben orjinal fw yi ilk konuya eklerim...
telefonunda sadece temalar oluyor artı yönü bu eksi yönü yk
Alakan ve yanıtın için teşekkürler
birşey daha sormak istiyorum, telefonu kapanıp açılınca herşey sıfırlanıyor (arka plan resmi, widgetlar falan) bunun da bir çözümü var mı, bir de cevapsız aramaları ve mesajları ana ekranda göremiyorum, bunun çözümü var mı?? şimdiden teşekkür ederim