İşte GT-S5233W Yeni Tema(lar) (1Firmware+1Patch=6Tema)

Sponsorlu Bağlantılar

siberboy

Üye
evet wi-fi aktif

--------------- Ekleme ---------------


yedek alma olayı sadece telefon hafızasında mesajların telefon numaraların vb. özel seylerin varsa pc suite ile yedek alman yeterli daha sonra tekrar telefonuna aktarırsın.
orjinal firmware ye dönmek için orjinal fw yi geri yuklersin olur. ben orjinal fw yi ilk konuya eklerim...
telefonunda sadece temalar oluyor artı yönü bu eksi yönü yk

Alakan ve yanıtın için teşekkürler
 


sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
yeni menu ekleme ilk mesaja eklenmiştir. sizde tema ekleyebilirsiniz...
 

fbliburki

Üye
türkçe karakter sorunu olmasa kurucam andorid temasını felan kurmuştum karakter sorunu yaşamıştım genede sağol ilgin için
 

guloglu

Üye
gerçekten elinize kolunuza saglık guzel ama keşke türkçe yapabilseydiniz
 

stingabuzer

Üye
ben bütün işlemleri başarılı bir şekilde yaptım, temaları kurdum, tel çok güzel oldu teşekkür ederim. fakat ufak bir problemim var. bilemiyorum ben yanlış mı yaptım bir şeyi? ana ekran menü falan herşey yerli yerinde ama ayar menülerine girince ekran simsiyah ve yazılar görünmüyor (mesela tel defterine girdik, more deyip, ayarlara girince böyle oluyo, ya da ana ayarlara girince sadece simgeler var, yazılar yok, ekran siyah) bunun çözümü nedir?? yardım pls...
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
ben bütün işlemleri başarılı bir şekilde yaptım, temaları kurdum, tel çok güzel oldu teşekkür ederim. fakat ufak bir problemim var. bilemiyorum ben yanlış mı yaptım bir şeyi? ana ekran menü falan herşey yerli yerinde ama ayar menülerine girince ekran simsiyah ve yazılar görünmüyor (mesela tel defterine girdik, more deyip, ayarlara girince böyle oluyo, ya da ana ayarlara girince sadece simgeler var, yazılar yok, ekran siyah) bunun çözümü nedir?? yardım pls...

16. sıradaki ColorTBL seçeneğini kaldır arkadaşım.
 

stingabuzer

Üye
hızlı cevap ve ilgi için çok teşekkür ederim, sorun halloldu. dikkat etmiştim ama gözden kaçırmışım orayı :) birşey daha sormak istiyorum, telefonu kapanıp açılınca herşey sıfırlanıyor (arka plan resmi, widgetlar falan) bunun da bir çözümü var mı, bir de cevapsız aramaları ve mesajları ana ekranda göremiyorum, bunun çözümü var mı?? şimdiden teşekkür ederim
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
hızlı cevap ve ilgi için çok teşekkür ederim, sorun halloldu. dikkat etmiştim ama gözden kaçırmışım orayı :) birşey daha sormak istiyorum, telefonu kapanıp açılınca herşey sıfırlanıyor (arka plan resmi, widgetlar falan) bunun da bir çözümü var mı, bir de cevapsız aramaları ve mesajları ana ekranda göremiyorum, bunun çözümü var mı?? şimdiden teşekkür ederim
flash menu olduğundan hersey sıfırlanır arkadasım onun çözümü yok. cevapsız aramalar ve mesajlar da arasıra ekrana kendi kendine geliyor onada bi çözüm bulamadım arkadasım
 

s.s.klc

Üye
ya ben yukleyemedim cunku shared4 acıldıgında telekomunasyon sırketınce korunmaya alınmıs mı oyle bır sey yazıyor yanı sıte acılmıyor
 

b5h3g8

Üye
yazılar gozukmuyo? :S
 

rudolf61

Üye
Ya bunu yapmadan direk hazır tema yokmudur ? illa kendimiz mi yapmamız lazım ?
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşım
 

sil

Üye
güzel calişma olmuş. StarHeroyu kullanıyormda menü yavaş geldi çözümü varmı ?
 
enex_enes

enex_enes

Üye
Teşekkürler güzel temalar :)

--------------- Ekleme ---------------

keşke 5233 ü 5230 a döndürme olmasa :/
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
fff
 
karakurt1969

karakurt1969

Üye
kardes yükledim aynen bataryayı cıkardım taktım açma tuşuna basıyorum açılmıyo neden neden gittimi bu nasıl oluyor acil yardım edin cok kötü oldum.........?
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
kardes yükledim aynen bataryayı cıkardım taktım açma tuşuna basıyorum açılmıyo neden neden gittimi bu nasıl oluyor acil yardım edin cok kötü oldum.........?
yüklerken bi hata yaptın herhalde arkadasım. telefonu kapat bataryayı çıkart 5-6 dk bekle sonra bataryayı tak açma tuşuna basmadan seskısma+kamera+power tuşuna bas DOWNLOAD yazısı göreceksin tekrar firmware yükle.
 

burakcaylak

Üye
Yardım yükledim ama res dosyasını atamıyorum ? !!!
Telefon adroid diye açılıyo daha bişey gelmiyo.
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
Yardım yükledim ama res dosyasını atamıyorum ? !!!
Telefon adroid diye açılıyo daha bişey gelmiyo.

patch yaparken yanlış yapmışsın arkadaşım bence sen orjinal firmware yi yukle oyle kullan.
 


Üst Alt