Ya bi yardım edin, beyaz ekran geliyor, resi atıcam tıklanmıyor heryer beyaz, beyaz olmasa veri depolamaya alıp atıcam ama her yer beyaz .s.s Çözümü nedir ? Mesela dosyaları attık, telefon açıldı ordan anlatsız biri resi falan nasıl atcaz, yardımcı oluın. !!