İşte GT-S5233W Yeni Tema(lar) (1Firmware+1Patch=6Tema)

Sponsorlu Bağlantılar

arsLanq0khan

arsLanq0khan

Üye
eyw kardeş emeqine saqlık
 


karacan69

Üye
sa kardeş bNa yardımcı olurmusun
yapamassam die korkuyorum
 

ozhamam

Üye
ya bütün dowland linkleri ölü kardeş yenilermisin linkleri
 
OrmanSpor1971

OrmanSpor1971

Üye
ya kardeş herşeyi yaptım ama telefon açılırken tuş kilidine basıyorum olmuyo ?? :vur
 
bariss0102

bariss0102

Üye
abi başka bi siteye at nolur!
 
bardak.71

bardak.71

Üye
bun lar wi fi sızda da çaışır
 

fetgun

Üye
link ölü +konu..... link deqiştir bi zahme
:angry:t
 

s.s.klc

Üye
ya lutfen su 4sharedden lınk koymayın telekomınasyon şırketınce kapanmıstır gbı bır sey yazıyor sıtede
 

fetgun

Üye
arkiler ben bi prog buldum treewalk die bi prog onu indirin kurun progu açın starta basın olay bitti bütün yasakları kaldırıyo %100 ben kendimde denedim link burda


----------Eklendi @ 10:53:05 ---------- Yazıldı @ 10:51:21 ----------

bide arki dediqin herşeyi yaptım ekran beyaz ilk önce hafıza kartını takmayı unutmuştum temaları çalıştırmak için sonra taktım hala aynı pls çözüm
 

ForMyPeople

Üye
Bu temayı yapınca telefonun garantisi gidiyor mu ?
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
teşekkürler sayende harika oldu telefon
 

ozkan0007

Üye
saol
 

K3R1W

Üye
nerde bu tema?
 
bardak.71

bardak.71

Üye
wifi sız a olurmu ????
 

dady26

Üye
Ya bi yardım edin, beyaz ekran geliyor, resi atıcam tıklanmıyor heryer beyaz, beyaz olmasa veri depolamaya alıp atıcam ama her yer beyaz .s.s Çözümü nedir ? Mesela dosyaları attık, telefon açıldı ordan anlatsız biri resi falan nasıl atcaz, yardımcı oluın. !!
 

fbliburki

Üye
slm peki bu temalar hızlı stabil çalşıomu bide türkçe karakter sorunu varmı
 

sinanqwerty

Üye
kardeşim tcdosya linki ölmüş düzeltirsen seviniirm mümkünse tcuploada yükleme hep ölüyor firmware linkini heyecanla bekliyorum :tşk:
 

ulasking98

Üye
tüm linkleri yenileyebilirmisin lütfen
 
sinanpp

sinanpp

Üye
ooo şahane
 

nvztkrc

Üye
şuan kurdum harfi harfine yaptım ama ekran beyaz oldu ve res klasörünü telefona atamıyorum çünkü usb yi takınca ekrandan bağlanma ayarını seçemiyorum, yardım edin ne yapmalıyım ?
 


Üst Alt