İşte GT-S5233W Yeni Tema(lar) (1Firmware+1Patch=6Tema)

Sponsorlu Bağlantılar

muhammedacar

Üye
bunu yaptığımız zaman telefon garantiden çıkıyor mu acaba onu merak ediyorum ?
 


shirinshey1

Üye
ay bulamıoooooom. bi hello kitty li tema yapamadım. yardımcı olurmusun:=)
 

zaza1331

Üye
ben degıın gıbı sım kartını hafıza kartını cıkardım we download yazısını gordum ws. ws. telefonu baglıoyurm gormuo port search dıorum hıc bıse bulmuo neden ??????????????????????
 

zaza1331

Üye
Kardeşm beyaz ekran :S patchı attım sectım fontla 16. yı kaldırdım tel acılıo yukarda saat sarj durumu vb. gorunuo gerı kalan heryer bembeyaz acill yardım :S

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olcakmsn ??

--------------- Ekleme ---------------

Lütfen bi yardımcı ol ya :( allah aşkına

--------------- Ekleme ---------------

Beyaz Ekrana bi çözüm bul 10 kere yaptım videoyu izliyerek tıpatıp aynısını gene beyaz ekran çıkıyor :S bi yardım et be kardeş
 

rytx

Üye
Res klasörü linki ölmüş durumda. Tam ortasında kaldım işlemin. Bir ihtimal güncelleyebilirseniz çok sevinirim. :)

--------------- Ekleme ---------------

Pardon, silinmemiş. Şu sondaki .html bozuyormuş linkimi. Düzelttim. Sağolun. :)
 

kolbh

Üye
linkler ölü mahkeöe kararı ile
 

furkanguner

Üye
kardeş bu dosyaların hepsini indirdikten sonra nereye çıkarıyoruz
 

memo252

Üye
kardeş likleri yeni hemsi çökmüş acilllll
 

yesill4

Üye
ölüüü
 

coldx1

Üye
bende ekran bembeyaz acılıo fakat ekran beyaz pil gözüküo saat gözüküo en üstte dierleri gözüküo ama ekran yok...
 

crazyparen

Üye
hacı ben yaptım oldu ama bazı kısımlar türkce bazıları ingilizce. mesela telefon ayarlarına giriyorum ingilizce cıkıyor. yok mudur bunun cözümü? turkce yapamazmıyız?
 
erdemanil06

erdemanil06

Üye
normal stara olurmu
 

shatanst

Üye
ben port a bsıyorum ama cihaz çıkmıyo bi türlü
 

cemergin

Üye
Herşeyi yaptım telefon acılırken tus kılıdıne basılı tuttum maın menu geldı res klasorunu atmıstım hafıza kartına 1.patch menu ye tıklayınca hicbirsey olmuyor ne yapmam gerek ?
 

sessiz_cocuk

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar kırık linkler en kısa zamanda yenilemecektir.
 

199815

Üye
bu patch yerinde hangi tuşlarla seçim ypıcaz
 

BENBENİM

Üye
Arkadaş patch bozuk linkleri yenilersen sevinirim
 

s.s.klc

Üye
ben temaları yapamadım çünkü 4sharedi açtığımda "3.sulhceza mahkemesinin verdiği karar koruma tedbiri kapsamında telekominasyon iletişim başkanlığınca uygulanmaktadır" gbi bir yazı yazıyor
 

s.s.klc

Üye
linklerin olduğu 4shered sitesi telekomınasyon şirketnce .. yazıyor acılmıyor
 


Üst Alt