iGO Basarsoft Netgen 9.18.27.736574 (pongo skinli-mükemmel)


özüt

Üye
    Konu Sahibi

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: q12w3e4r5t, harun58harun, tanakg ve 21 diğerleri
TheNightMare.

TheNightMare.

Moderator
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: muzo27 ve özüt
ExSeLANS

ExSeLANS

Üye
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: özüt
karadag_66

karadag_66

Üye
selam rar sifresi hata veriyor Bixby Tesekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: özüt

özüt

Üye
    Konu Sahibi
Link şifresiz tekrar yüklendi.
 
  • Beğen
Tepkiler: rear2011

underfire

Üye
İgo_ısrail klasörü oluşturuyo açılmıyo
 

özüt

Üye
    Konu Sahibi
Açılmayan rarmı? İgo israel klasörü oluşturmaz.Bir yanlışlık var.
 

underfire

Üye
rarda sıkıntı yok apk yükledim klasör tel hafızasına attım sonra açtım global hatası verdi açılmadı sonra klasörlere girdim igo_israil klasör oluşturmuş içi boş
 

underfire

Üye
yüklenen rar indirip bir test et istersen hocam yada benim yanlış yaptıgım bişemi var gerçi ne gerekiyorsa yaptım ama
 
ExSeLANS

ExSeLANS

Üye
Son yüklenen rarda problem yok çalışıyor rar sorunu var ise başka rar uygulama denemekte fayda var
 
ExSeLANS

ExSeLANS

Üye


Özüt hocam navigasyon imlecin etrafındaki binaların şeffaflığını nasıl kaldırabilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: albayceyhun ve şeyhmusgezgör

özüt

Üye
    Konu Sahibi
Bulunduğum yer binaları göstermiyor.Bu nedenle menülerde şeffaflık yazan yerlere bak ve dene
Örneğin: Skin ayarları/ekran görünümü/şeffalık ayarları
/ şeffalık ayarları/gündüz gece bunları bir dene.
 
ExSeLANS

ExSeLANS

Üye
Malesef harita renklerinden hepsini denedim olmadı. Ama arimi skinde böyle bir problem yok.
 

özüt

Üye
    Konu Sahibi
şeffalık ayarlarını denedinizmi?
Birde Ayarlar/görünüm ayarlarına bakın.
 

underfire

Üye
rar tekrar indirdim açtım apkyı yükledim açtıgımda gine global hatasında kalıyo tel hafızasında igo_basar attım
 
  • Beğen
Tepkiler: albayceyhun ve mozej34

underfire

Üye
sebebini buldum sys dosyasında dosya konumu igo_Israel olarak görünüyomuş ondan oluyo
 

özüt

Üye
    Konu Sahibi
Siz igo israel apkyımı kurdunuz? Anlamadım ,hep igo ısrael karşınıza çıkıyor.
 

underfire

Üye
yok burdaki dosyayı indirip kurdum neyse sorunu çözdüm çalışıyor suan eline sağlık hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: özüt

özüt

Üye
    Konu Sahibi
Verdiğim sysde igo ısrael yazmıyor, onu anlamadım.
 
ExSeLANS

ExSeLANS

Üye
şeffalık ayarlarını denedinizmi?
Birde Ayarlar/görünüm ayarlarına bakın.
Baktım da bulamadım bende arimi skinde cielo harita rengini kullanıyorum. Sadece bu sorunsuz
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt