Ozan
Admin
Dijital fotoğraf makinesinin gazabına geldik.Doğru dürüst foto bile çekemedik.![]()

Dijital fotoğraf makinesinin gazabına geldik.Doğru dürüst foto bile çekemedik.![]()

Kardeş üzgünüz bana 2 de pm atmışsın ama ben çıkmıştım zaten 1 de, o yüzden göremedik 2:30 a kadar da bekledik konak pier önünde . Neyse birdahakine kesin bekliyoruz.gittim ama geç kaldım hiç kimseyi bulamadım konaktan alsancak dolmuş durağına yürüdüm ordan dolmuşa binip arkadaşıma gittim ayaklarım dışında grei kalanı için kötü bi gün değil di
ama çok da yoruldum keşke sizi bulabilseydim

Geç gelinse de bulmak isteyen bulur demi Nega?Kardeş üzgünüz bana 2 de pm atmışsın ama ben çıkmıştım zaten 1 de, o yüzden göremedik 2:30 a kadar da bekledik konak pier önünde . Neyse birdahakine kesin bekliyoruz.![]()

düşünsene ben istanbuldan gelmişim aynı durum benim başıma gelmiş o zaman metro sürücsü ile otobüs şöförünebenim başıma gelenler ayrı zaten saniyeyle otobüsü kaçırdım sonrakine bindim metroya gittim metro durağına girdim metro kalktı sonrakini bekledim 2:49 gibi konak pierin önündeydim ama napalım ya artık bidahakine oyoy ayaklarım çok kötü ama yaa![]()


Sanal ortamda saatlerimizi harcadığımız bilgisayar başında kurduğumuz arkadaşlıkları paylaşımları, gerçek hayata yansıtmak ve daha kalıcı kılmak müthiş bir olay bence..ABİ belki haklısın ama o kadar parası olmayan insan buraya girecek bilgisayar parasını nereden buluyor merak ediyorum izmirde internet cafede saati 1 ytl birgünde gitmesin internet cafeye gelsin çok mu?Neden gelmiyor diye kimseyi suçlamamak veya sitem etmemek lazım. 1.25 YTL otobüs giderini karşılamadığı için gelemiyen bile vardır.
Amaaa...gelmek için her türlü imkanı olduğu halde, bu çok güzel sosyal katılıma iştirak etmiyenlerin aslında çok şey kaçırdığını söylemek isterim..Sanal ortamda saatlerimizi harcadığımız bilgisayar başında kurduğumuz arkadaşlıkları paylaşımları, gerçek hayata yansıtmak ve daha kalıcı kılmak müthiş bir olay bence..


Arkadaşım değil!!! Abim dicektin sanırımarkadaşım belki haklısın ama o kadar parası olmayan insan buraya girecek bilgisayar parasını nereden buluyor merak ediyorum izmirde internet cafede saati 1 ytl birgünde gitmesin internet cafeye gelsin çok mu?![]()

Arkadaşım değil!!! Abim dicektin sanırım
Power'a abi diyosun ama A21A nın Power'in 2 katı yaşında olduğunu da biliyorsundur dimi...![]()


