Gerçekleştirilen Buluşmalar 4.cü İzmir Buluşması - Resimler

Sponsorlu Bağlantılar



Ozan

Ozan

Admin
gittim ama geç kaldım hiç kimseyi bulamadım konaktan alsancak dolmuş durağına yürüdüm ordan dolmuşa binip arkadaşıma gittim ayaklarım dışında grei kalanı için kötü bi gün değil di
ama çok da yoruldum keşke sizi bulabilseydim
Kardeş üzgünüz bana 2 de pm atmışsın ama ben çıkmıştım zaten 1 de, o yüzden göremedik 2:30 a kadar da bekledik konak pier önünde . Neyse birdahakine kesin bekliyoruz. :oke:
 
Kuzen

Kuzen

Üye
:sahan:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
ne qüzel yaaa :D qüzel olmuş ßence


ama Pazar qünü daha iyi olcak
 

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş üzgünüz bana 2 de pm atmışsın ama ben çıkmıştım zaten 1 de, o yüzden göremedik 2:30 a kadar da bekledik konak pier önünde . Neyse birdahakine kesin bekliyoruz. :oke:
Geç gelinse de bulmak isteyen bulur demi Nega? :ehe
 
POWER

POWER

Üye
Yine eski kadro başka kimse yok nerde millet :off:
 
Ozan

Ozan

Admin
Bu değişik ve belki de baska biryerde daha yaşanmayacak bir sosyal aktivite sonuçta ben daha fazla kişinin katılmasını beklerdim sonucta herkesin kisisel tercihi beğenen birdahakine gelir

İyi forumlar :oke:
 
POWER

POWER

Üye
Warya bi sonraki buluşmada mutlaka orda olacam.Kasım-Aralık olmalı tabi...Ben taa Hataydan gelcem ayıp ya...
 
safakk

safakk

Üye
power abi giiyorsa bende varım bende gelmeye çalışırım :)
 
POWER

POWER

Üye
Gel şafak gelde millet utansın izmirde olupta 2-3 saatini ayıramayanlar utansın :off:
 
safakk

safakk

Üye
doğru valla inadına buluşuruz:)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
benim başıma gelenler ayrı zaten saniyeyle otobüsü kaçırdım sonrakine bindim metroya gittim metro durağına girdim metro kalktı sonrakini bekledim 2:49 gibi konak pierin önündeydim ama napalım ya artık bidahakine oyoy ayaklarım çok kötü ama yaa :D
 
safakk

safakk

Üye
benim başıma gelenler ayrı zaten saniyeyle otobüsü kaçırdım sonrakine bindim metroya gittim metro durağına girdim metro kalktı sonrakini bekledim 2:49 gibi konak pierin önündeydim ama napalım ya artık bidahakine oyoy ayaklarım çok kötü ama yaa :D
düşünsene ben istanbuldan gelmişim aynı durum benim başıma gelmiş o zaman metro sürücsü ile otobüs şöförüne:box:ehe
 
POWER

POWER

Üye
Ona göre çıkarız o zaman yola.Ki istanbul izmir arası kaç saat ki?Bak Hatayla İzmir arası 17 saat...Duyurulur...Anlayan anladı...
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Neden gelmiyor diye kimseyi suçlamamak veya sitem etmemek lazım. 1.25 YTL otobüs giderini karşılamadığı için gelemiyen bile vardır.

Amaaa...gelmek için her türlü imkanı olduğu halde, bu çok güzel sosyal katılıma iştirak etmiyenlerin aslında çok şey kaçırdığını söylemek isterim..:) Sanal ortamda saatlerimizi harcadığımız bilgisayar başında kurduğumuz arkadaşlıkları paylaşımları, gerçek hayata yansıtmak ve daha kalıcı kılmak müthiş bir olay bence..
 
safakk

safakk

Üye
Neden gelmiyor diye kimseyi suçlamamak veya sitem etmemek lazım. 1.25 YTL otobüs giderini karşılamadığı için gelemiyen bile vardır.

Amaaa...gelmek için her türlü imkanı olduğu halde, bu çok güzel sosyal katılıma iştirak etmiyenlerin aslında çok şey kaçırdığını söylemek isterim..:) Sanal ortamda saatlerimizi harcadığımız bilgisayar başında kurduğumuz arkadaşlıkları paylaşımları, gerçek hayata yansıtmak ve daha kalıcı kılmak müthiş bir olay bence..
ABİ belki haklısın ama o kadar parası olmayan insan buraya girecek bilgisayar parasını nereden buluyor merak ediyorum izmirde internet cafede saati 1 ytl birgünde gitmesin internet cafeye gelsin çok mu?:blink:
EDİT:ARKADAŞIM ABİ OLARAK DÜZELTİLDİ:)
 
POWER

POWER

Üye
Kesinlikle Ahmet abi :spr
 

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım belki haklısın ama o kadar parası olmayan insan buraya girecek bilgisayar parasını nereden buluyor merak ediyorum izmirde internet cafede saati 1 ytl birgünde gitmesin internet cafeye gelsin çok mu?:blink:
Arkadaşım değil!!! Abim dicektin sanırım :nono:

Power'a abi diyosun ama A21A nın Power'in 2 katı yaşında olduğunu da biliyorsundur dimi... ;)
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Arkadaşım değil!!! Abim dicektin sanırım :nono:

Power'a abi diyosun ama A21A nın Power'in 2 katı yaşında olduğunu da biliyorsundur dimi... ;)

Yav boşver Murat.. hepimiz kardeşiz.. sadece yaş farkı var.:ehe
ben alınmıyorum ki..:yuru
 

omayra

Üye
Oyun bölümünde bana nine diyolarrrr!! a21a'ya abi, arkadaşım diyolarrrr!! ühüüüüüüü!!!!
 


Üst Alt