Size mail attım normalde ama profilinde İzmir yazmayanlara gitmedi tabi.
Nası tanıycaz mevzuuna gelirsek söyledigim gibi mail de
Konak Pier ana girişi önünde zaten kalabalık bir grup göreceksiniz biz 5 kişi geliyoruz birlikte aynı yerden yani orada konusan bir topluluk göreceksiniz zaten saat 2 gibi.
Herkes gelsin çok güzel olacak ..
