Gerçekleştirilen Buluşmalar 4.cü İzmir Buluşması - Resimler

Sponsorlu Bağlantılar

Ozan

Ozan

Admin
Soğanları doğramaya mı başladın hayırdır gözlerin dolduguna göre :ehe
 


***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
o deilde kimler gelio :spr
 
Ozan

Ozan

Admin
Baya gelecek gibi sırf ben arabayla 4 kişi toplayacam :)

14:00 DA KONAK PIER DE olsun tüm izmir li arkadaslar, çok güzel olacak :oke:

*- Tüm izmir li arkadaslara bilgi amaçlı toplu email gönderildi
 

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
Çiğ Köfte mi? ya bu sıcakta eritecekmisiniz beni yaw... bayramdan sonraki buluşmada yaparız çiğ köfteyi...
 
Ozan

Ozan

Admin

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
Onlar yarın görürler günlerini...
 
prince of hell

prince of hell

Üye
14 mü ben o saatte uyanıyom adam yakmak zor iş bilionuz mu ya şunu 15 16 yapsak :D
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Belki Bende Gelirim Uyanabilirsem :D
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
kesin kimler gelio!!
 
prince of hell

prince of hell

Üye
ya en gelmek istiyorumda nasıl tanıcaz birbirimizi???
 
Ozan

Ozan

Admin
Size mail attım normalde ama profilinde İzmir yazmayanlara gitmedi tabi.

Nası tanıycaz mevzuuna gelirsek söyledigim gibi mail de
Konak Pier ana girişi önünde zaten kalabalık bir grup göreceksiniz biz 5 kişi geliyoruz birlikte aynı yerden yani orada konusan bir topluluk göreceksiniz zaten saat 2 gibi.

Herkes gelsin çok güzel olacak .. :yuru
 
Ozan

Ozan

Admin
kesin kimler gelio!!
Dostum kesin bir liste yapmıyoruz nedeni liste yapınca gelmeyenler falan kmler geldi kimler gelcek gitcek olaylarına gerek yok kendi aramızda samimi bir ortam kurmak istiyoruz yoklama gibi birşeye gerek yok şu an gelecekler 10 kişiye yakın gibi görünüyor seni de mutlaka görmek isteriz .

:aman2:
 
prince of hell

prince of hell

Üye
ok nega yakana kırmızı karanfil tak :D ben tanırım :ehe
 
prince of hell

prince of hell

Üye
benim gelme işi çok istememe rağmen yatar param yok yeni fark ettim :( böhüü yani bidahakine
 
POWER

POWER

Üye
Deli yaw n e yapcan parayı tüm hesaplar Negadan zaten :ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
qelmeden 1 2 saat önce caminin önünde selpak sat kanka :D:D

bu arada ozan abi:D qeçmiş olsun hesaplar sendenmiş:D:D
 
Salihyet

Salihyet

Üye
resimleri çekince yollarsanız çok mesut bahtiyar olurum :) merak ettim ;)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
ii yaw
 


Üst Alt