Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalar4.cü İzmir Buluşması - Resimler
Sponsorlu Bağlantılar
prince of hell
Üye
gelicem de geç kalıcam bekleyinnnnnnnnnn 2:30 da olrum en erken
gittim ama geç kaldım hiç kimseyi bulamadım konaktan alsancak dolmuş durağına yürüdüm ordan dolmuşa binip arkadaşıma gittim ayaklarım dışında grei kalanı için kötü bi gün değil di
ama çok da yoruldum keşke sizi bulabilseydim
safakk
Üye
geç mi kaldın bulamadın mı
Ozan
Admin
Yeni gelebildim buluşma çok güzeldi yani aslında fix kadromuz vardı yine daha degisik bir kadro bekliyordum şahsen olmadı gelen sağlık olsun bir sonrakine artık.
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Resimleri bekliyoruz ama
Quattro
Üye
Bende herzamanki gibi ordaydım. Güzel bir ortam oldu gelen herkezze teşekkürler....
safakk
Üye
evet resimler ltfn. bu kadar insanı meraklandırmayın
Kuzen
Üye
Büyük ihtimal ile gelemeyeceğimi söylemiştim ama yinede arkadaşlarımı kıramadım ve buluşmaya katıldım.Diğer buluşmalarda olduğu gibi bu buluşmada da çekirdek kadro hazır kıtaydı
İleriki buluşmalarda diğer İzmirli arkadaşlarında katılımını bekliyoruz.
Ozan
Admin
RESİMLER
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
UndeRqRo.uNd
Üye
buluşma güzeldi ,1. resimde uyumuşuz Barış'la ama olsun
omayra
Üye
Fincanda kahve keyfi yapmışsınız anlaşılan Afiyet olsun Eğlendiniz mi? Çok şey kaçırıdık mı?
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Şu ortamda olmak isterdim neyse bir dahakine artık
safakk
Üye
oh oh muabbetede doyum olmuyor yani
Quattro
Üye
kuzende kendi dijital fotoğraf makinesindekileri koysa bakalım nasıl çıkmışız..
Kuzen
Üye
Dijital fotoğraf makinesinin gazabına geldik.Doğru dürüst foto bile çekemedik.
Quattro
Üye
ahh be abicim dandik foto makinası alırsan böle olur Birkaç tane çektiğin vardı sanırsam ..