Gerçekleştirilen Buluşmalar 4.cü İzmir Buluşması - Resimler

Sponsorlu Bağlantılar

prince of hell

prince of hell

Üye
gelicem de geç kalıcam bekleyinnnnnnnnnn 2:30 da olrum en erken
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İyi eğlenceler :)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Şu anda Negative konuyu okuyor ! :ehe Buluşmadadamı :ehe
 
rococo

rococo

Üye
mesajınızı yenı aldım.. bırdakı sefere tanısmak uzere tepeciklten saygılarımla TAM 35
 
prince of hell

prince of hell

Üye
gittim ama geç kaldım hiç kimseyi bulamadım konaktan alsancak dolmuş durağına yürüdüm ordan dolmuşa binip arkadaşıma gittim ayaklarım dışında grei kalanı için kötü bi gün değil di
ama çok da yoruldum keşke sizi bulabilseydim
 
safakk

safakk

Üye
geç mi kaldın bulamadın mı :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Yeni gelebildim buluşma çok güzeldi yani aslında fix kadromuz vardı yine daha degisik bir kadro bekliyordum şahsen olmadı gelen sağlık olsun bir sonrakine artık. :oke:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Resimleri bekliyoruz ama :nono:
 
Quattro

Quattro

Üye
Bende herzamanki gibi ordaydım. Güzel bir ortam oldu gelen herkezze teşekkürler....
 
safakk

safakk

Üye
evet resimler ltfn. bu kadar insanı meraklandırmayın:)
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Büyük ihtimal ile gelemeyeceğimi söylemiştim ama yinede arkadaşlarımı kıramadım ve buluşmaya katıldım.Diğer buluşmalarda olduğu gibi bu buluşmada da çekirdek kadro hazır kıtaydı:ehe
İleriki buluşmalarda diğer İzmirli arkadaşlarında katılımını bekliyoruz.:)
 
Ozan

Ozan

Admin
:polis: RESİMLER :polis:










 

UndeRqRo.uNd

Üye
buluşma güzeldi ,1. resimde uyumuşuz Barış'la ama olsun :D
 

omayra

Üye
Fincanda kahve keyfi yapmışsınız anlaşılan :) Afiyet olsun :) Eğlendiniz mi? Çok şey kaçırıdık mı?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şu ortamda olmak isterdim neyse bir dahakine artık :)
 
safakk

safakk

Üye
oh oh muabbetede doyum olmuyor yani:)
 
Quattro

Quattro

Üye
kuzende kendi dijital fotoğraf makinesindekileri koysa bakalım nasıl çıkmışız..:coold::ehe
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Dijital fotoğraf makinesinin gazabına geldik.Doğru dürüst foto bile çekemedik.:ehe
 
Quattro

Quattro

Üye
ahh be abicim dandik foto makinası alırsan böle olur :p Birkaç tane çektiğin vardı sanırsam ..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Aksilikler hiç bitmez zaten :pro:
 


Üst Alt