Gerçekleştirilen Buluşmalar 4.cü İzmir Buluşması - Resimler

Sponsorlu Bağlantılar

omayra

Üye
Omayra gelecek mi? :) Hadi yaaa :D Hanım üyeler de geliyor o zaman ;) Asgari 2 hanım üye gelmesi gerek benim dışımda:D
 


a21a

a21a

Emekli Yönetici
Omayra gelecek mi? :) Hadi yaaa :D Hanım üyeler de geliyor o zaman ;) Asgari 2 hanım üye gelmesi gerek benim dışımda:D

valla ben bir aksilik çıkmazsa dedim. :utan

acil olarak 4cü izmir buluşmasına gelecek iki hanım üye aranıyor.:ehe
 

omayra

Üye
Valla emir büyük yerden bana :) Hanımlar yoksa ben de gelemem. :)
 

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
Valla emir büyük yerden bana :) Hanımlar yoksa ben de gelemem. :)
Hemi de o emri ben 3. izmir bululması konak pierde resim çektiğimiz yerde duydum :D

valla asgari 2 hanım dendi ben bi dene bulurum dedim ama yetmedi :D
 
Kaptan

Kaptan

Üye
abim beni götürürse gelirim :agla::agla
 
irun

irun

Üye
buluşun buluşun..:bud: (ellerini oğuşturan smiley yok mu yaw)
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
ben izmirdeyken neden izmir buluşması yapmadınız arkadaşşşşş

:sinir :sinir :sinir :sinir :nono: :nono: :nono: :nono:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ben istanbuldan gidecem izmire Batuhan :)


Tabi 8-9 kişiyi bulduğu taktirde. :oke:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Maddi destekse bende istiom. :P
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
:aman2::pro:

Ortam gerilmiş biraz.
 
YAS.SIN

YAS.SIN

Üye
Bende gelmek isterdim bulusmaya :spr ama tarih erken yaa :agla:

:biggrin:Şimdilik bensiz eğlenin :biggrin:
 
Ozan

Ozan

Admin
İlla hesaplar benden demem için yapıyorlar böyle ortamı geriyorlar :nono:
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Demeye gerek yokki hesaplar zaten senden
 

UndeRqRo.uNd

Üye
Murat abiden çiköfte bekliyoruz, ortamı ona göre seçelim.

Benim hesaplar Ozan kardeşimizden, kendisine teşekkür ediyorum:coold:
 
Ozan

Ozan

Admin
Evet yarın bulusuyoruz arkadaslar :pro2: :pro2:

Nereye gidecegimiz konusunda şu an net birşey yok bir araya gelince konusuruz daha iyi oluyor öyle fakat Defector Çiğ Köfte yapabilir degil mi defector :)
 
safakk

safakk

Üye
aaaaaaaaaaahhhhhhhhh ah iki gün önce olsaydı kaçırmazdım da işte ne yaparsın kader:)
 

DefectoR

Üye
    Konu Sahibi
çiğ köfte mi? oldu gözlerim doldu :D
 


Üst Alt