theeternal
Üye
Abi ben sana 4.4.2 yapabilir misin demistim sen de bana build.prop kullan dedin , reyiz cok sagol yaptim 4.4.2 arkadaslarin agzi acik kaldi arkadasima gosterirken hoca da gordu onda da s3 mini varmis o da sasirdi , ve bu arada forumdakiler yazmis bildirim paneli ile ilgili dedikleri gibi gecmek zor oluyo yani yaparsan cok daha guzel olur simdiden
tesekkurler![]()


