Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar

ykpknl

ykpknl

Üye
Bundan sonra rom üzerindeki değişikleri sitelerden değil telefondan yükleyeceksiniz. Hani samsung güncelleme veriyor ya telefona ona benzer bir şey bende güncellemeleri oradan verecem , daha kolay olacak inşallah ;) :)
ooooo süperrrrmişşş romunu bi daha yükleyesim geldi şimdi yaa :D
 


hbwolf

Üye
Sen onu kendin yüklersen iyi olur çünkü genel olarak istenen klavye roma eklendi ;)
seçeneklerden türkçe ve normal qwerty olarak seçiliyor orijinal romda bunda da s4 yada s5 in romundan klavyeyi alıp buraya entegre ederseniz aynı şekilde kullanabiliriz diye düşünüyorum ama daha iyisini tabiki siz bilirsiniz :) teşekkürler.
 
53cc

53cc

Üye
Emeği geçenlere teşekkürler. Bir CyanogenMod hayranı olarak denemeyi düşünüyorum ama şuan maclaw tarafındayım ;)
 

ertankarli

Üye
Ben denedim,gayet güzel olmuş,ama rom stock tabanlı olduğu için yine 5 dakika dayanabildim,herkesin bildiği üzere artık stock rom çok basit gelmeye başladı ,cynoagenmod romlar nerdeyse 2-3 kat daha hızlılar.İbrahim kardeşin ellerine sağlık yinede.
 

ridoo28

Üye
sd karta attım sonra wipe felan hepsini yaptım kuruluma gelince aç diyorum sonra signature verification failed diyor kırmızı yazı ile çözümü nedirr
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
sd karta attım sonra wipe felan hepsini yaptım kuruluma gelince aç diyorum sonra signature verification failed diyor kırmızı yazı ile çözümü nedirr
TWRP ile mi cwm ile mi kurmaya çalışıyosun ?
 

ridoo28

Üye
ilk TWRP ile denedim olmadı cwm kurdum onunla oldu ama şimdi de açılırken siyah ekran var başka bişey yok
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Extra güc modu ekleyebilir misiniz ? Ve H yerine H+ olur.mu internet ayrica s4sesi ve murekkep dokunma kilit.ekrani ? ayrica swap.ram yapabilinirrr mi ?? Ve bildiğiniz gibi beyaz super çok şarj yer onları ne yapabiliriz ?Aklima gelirse soylerim daha ;)
 

okkik

Üye
Bunu tüm wipeları yaparak kurdum. Açılışta ilk samsung galaxy s3 mini yazısı geliyor sonra telefon sadece siyah ekranda kalıyor. Kapalıymış gibi. Tekrar wipeları yaptım yine aynı.
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Bunu tüm wipeları yaparak kurdum. Açılışta ilk samsung galaxy s3 mini yazısı geliyor sonra telefon sadece siyah ekranda kalıyor. Kapalıymış gibi. Tekrar wipeları yaptım yine aynı.
SAMSUNG YAZISINDAN SONRA BEKLEME HATASI ALANLAR ChessDroid v2 yi flashladıktan sonra 'i flashlasın.
Extra güc modu ekleyebilir misiniz ? Ve H yerine H+ olur.mu internet ayrica s4sesi ve murekkep dokunma kilit.ekrani ? ayrica swap.ram yapabilinirrr mi ?? Ve bildiğiniz gibi beyaz super çok şarj yer onları ne yapabiliriz ?Aklima gelirse soylerim daha ;)
H yerine H+ olur , S4 sesi eklenebilir , mürekkep kilit ekranı da yapmaya çalışıyorum bu yüzden romdan ayarlardan silmedim o seçenekleri ;) :)
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Extra guc modu ? Ve kernel ne ise yatıyor
 
hasim38

hasim38

Üye
Sarj canavarı duzeldi mi kardes
 

hasanbaglan1981

Üye
Bu rescan media da disableyi secincemi kapamis oluyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: hbwolf

okkik

Üye
Tamamdır ben cm 11'den gelmiştim kernelle sorunu hallettim. Rom genel olarak güzel olmuş değişik olmuş.Ellerinize sağlık. Sadece bildirim panelinde sıkıntı var bence. Kısayollar kısmı gereksiz olmuş gibi. Bildirimler de onun altına geliyor işin kötüsü. Yani wifi data parlaklık bölümünün altına gelse bildirimler daha iyi olurmuş. Aralarında geçiş yapıyorsun sürekli.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz
ykpknl

ykpknl

Üye
Tamamdır ben cm 11'den gelmiştim kernelle sorunu hallettim. Rom genel olarak güzel olmuş değişik olmuş.Ellerinize sağlık. Sadece bildirim panelinde sıkıntı var bence. Kısayollar kısmı gereksiz olmuş gibi. Bildirimler de onun altına geliyor işin kötüsü. Yani wifi data parlaklık bölümünün altına gelse bildirimler daha iyi olurmuş. Aralarında geçiş yapıyorsun sürekli.
Aynn sana katiliyorum sirf o yuzden braktm romu
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz

hbwolf

Üye
Tamamdır ben cm 11'den gelmiştim kernelle sorunu hallettim. Rom genel olarak güzel olmuş değişik olmuş.Ellerinize sağlık. Sadece bildirim panelinde sıkıntı var bence. Kısayollar kısmı gereksiz olmuş gibi. Bildirimler de onun altına geliyor işin kötüsü. Yani wifi data parlaklık bölümünün altına gelse bildirimler daha iyi olurmuş. Aralarında geçiş yapıyorsun sürekli.
Tam olarak katılıyorum. Bildirim paneli eskisi gibi olsa yada daha sade bir şekilde olsa kullanışlı olur. Şimdiki hali kısayollar ve bildirimlerin geldiğini yerler çok gereksiz gözüküyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz ve ykpknl
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Tam olarak katılıyorum. Bildirim paneli eskisi gibi olsa yada daha sade bir şekilde olsa kullanışlı olur. Şimdiki hali kısayollar ve bildirimlerin geldiğini yerler çok gereksiz gözüküyor.
Onları düzeltip uygulama kısayollarının olduğu yere de soldaki paneldeki gibi kısayol konulacak orjinaldeki gibi yani. Rom daha yeni arkadaşlar sürekli düzenlenecek bir versiyon da süper rom çıktığı her isteğin karşılandığı rom nerde görülmüş ? İsteklere göre düzenlenecek bu şekilde devam edecek rom düzenlemesi.
 
  • Beğen
Tepkiler: hbwolf
gkhan136

gkhan136

Üye
Onları düzeltip uygulama kısayollarının olduğu yere de soldaki paneldeki gibi kısayol konulacak orjinaldeki gibi yani. Rom daha yeni arkadaşlar sürekli düzenlenecek bir versiyon da süper rom çıktığı her isteğin karşılandığı rom nerde görülmüş ? İsteklere göre düzenlenecek bu şekilde devam edecek rom düzenlemesi.

Eyvallah reiz :) Herşey için arkandayız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz

AndroidReyiz

Üye
Abi ben sana 4.4.2 yapabilir misin demistim sen de bana build.prop kullan dedin , reyiz cok sagol yaptim 4.4.2 arkadaslarin agzi acik kaldi arkadasima gosterirken hoca da gordu onda da s3 mini varmis o da sasirdi , ve bu arada forumdakiler yazmis bildirim paneli ile ilgili dedikleri gibi gecmek zor oluyo yani yaparsan cok daha guzel olur simdiden
tesekkurler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimyuksel, theeternal ve ykpknl

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt