Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar

theeternal

theeternal

Üye
Abi ben sana 4.4.2 yapabilir misin demistim sen de bana build.prop kullan dedin , reyiz cok sagol yaptim 4.4.2 arkadaslarin agzi acik kaldi arkadasima gosterirken hoca da gordu onda da s3 mini varmis o da sasirdi , ve bu arada forumdakiler yazmis bildirim paneli ile ilgili dedikleri gibi gecmek zor oluyo yani yaparsan cok daha guzel olur simdiden
tesekkurler :)
:D :D
 


ykpknl

ykpknl

Üye
Paneli system ui yi degistirerek degistireblrmyzz romda sikinti olurmu ??
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Paneli system ui yi degistirerek degistireblrmyzz romda sikinti olurmu ??
Sıkıntı olur tabiki de Systemuide de mod ekli , bem systemUI deki uygulama kisayollarini kaldiracam zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: ykpknl ve theeternal
joker.lg

joker.lg

Üye
O halde bence anket yapin hangisinin olup olamasi gerektigune en cok talep edileni belieyip onlari.duzenleme ve en sonda ankette olmayip istekleri de alirsaniz rom tam olur bence.. BU arada ben bu kerneli kendime flashlarsam nolur ? Hani performansi batarya suresi falan iyilesir mi ?? Hem romda olmayip istenilen ozellikleri konuda ek yapabilir isteyende cwm ile flashlayabilir ?? Sizce ?
 

emredemira

Üye
OTA Desteği nedir bi açıklama ?
 

AndroidReyiz

Üye
OTA Desteği nedir bi açıklama ?

Ibrahim abi benim gorevim degil aciklamak ama kusura bakma , kardesim ota destegi simdi mesela chessdroid v3 geldi veya rom a herhangi bir guncelleme geldiginde hic foruma girmeden otamatik olarak ordan indiricez bu guncellemeyi uygulamadan .
 
ykpknl

ykpknl

Üye
Sıkıntı olur tabiki de Systemuide de mod ekli , bem systemUI deki uygulama kisayollarini kaldiracam zaten.
Yanii zaten o gecis yeri falan bnce gerkesiz olnuss yada onu ayrica bi modla verbelrsn isteyen kurar bda bnm gorusum :)
 

hbwolf

Üye
Onları düzeltip uygulama kısayollarının olduğu yere de soldaki paneldeki gibi kısayol konulacak orjinaldeki gibi yani. Rom daha yeni arkadaşlar sürekli düzenlenecek bir versiyon da süper rom çıktığı her isteğin karşılandığı rom nerde görülmüş ? İsteklere göre düzenlenecek bu şekilde devam edecek rom düzenlemesi.
Tabiki dediğin gibi sadece daha iyiye gitmek için önerilerimizi söylüyoruz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Yanii zaten o gecis yeri falan bnce gerkesiz olnuss yada onu ayrica bi modla verbelrsn isteyen kurar bda bnm gorusum :)
Surekli romla ugrasabilsem Aroma cikaracam zaten ama surekli ugrasamiyorum birde aromayi tam anlayadim daha :)
 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidReyiz

gacvokem

Üye
şimdilik takip en son halini bekliyoruz, emeği geçen arkadaşa teşekkürler sorunsuz vede son halini yükleyecem
 

AndroidReyiz

Üye
Aroma hangi uygulamalari modlari vs yukleyeceginizi kendiniz seciyorsunuz rom kurulumunda :)

Öyle olursa cok iyi olur cunku mesela iste biri beyaz klaveyeyi istiyo digeri siyahi yok biri kilit ekraninda hayatina eslik eder yazsin digeri normal olsun diyo falan yani bunlar icin iyi bir cozum olur ama tabi tam kavrayamamissin vs. neyse :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hbwolf ve ykpknl

reaperfather

Üye
Takipteyim, son ve sorunsuz haliyle indirip deneyeceğim. :)
 

AndroidReyiz

Üye
Abi ben de acilista uygulamalar aciliyor yaziyor , sorunun cozumunu gordum dediklerinizi yaptim , root.browser.apk silinmiyor hata veriyor sistem dosyasi silme uygulamasi ile yaptim yine olmadi ne yapabilirim ?? :(
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
Abi ben de acilista uygulamalar aciliyor yaziyor , sorunun cozumunu gordum dediklerinizi yaptim , root.browser.apk silinmiyor hata veriyor sistem dosyasi silme uygulamasi ile yaptim yine olmadi ne yapabilirim ?? :(
root yetkısı verdınmı browsere
 

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt