Öneri lumia 1520 alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
yani büyüklük sorun degilse bence piyasadaki en iyi fiyat performans ürünü 930 da bakabilirsin daha estetik olur ve mağaza söylentilerine aldanma sadece belli başlı bi kaç yapımcı yok bunlardan en hissedileni supercell sanırım eğer oyun fanı degilsen magazada her uygulama istemciler sayesinde diger platformlardan daha iyi yani atıyorum 6 tag uygulaması ile instegramdan resim ve videoları buluta veya cihaza kaydedebiliyoruz veya my tube sayesinde hep youtubeden müzik açıp onu arkaplana alıp facebook felan bakabiliyoruz veya sadece sesini uygulamanın içine kaydedebiliyoruz oyun hariç diger uygulamalarda sıkıntı yaşamazsın ama aksesuar olarak çok sıkıntı yaşarsın
Oyun sıkıntı degil ya android tabletim var zaten ama whatsap swarm instagram telefonda kullandigim 3 uygulama var onlarda sorun cikar mi diye kararsizim haftasonu telefonu incelemeye gidicem bi kac defa aldim elime lumia nin menusu cok karisik geliyor liste sekli olan yeri o dahada karisik alisabilir miyim acaba
 


oznkrts

oznkrts

Üye
Oyun sıkıntı degil ya android tabletim var zaten ama whatsap swarm instagram telefonda kullandigim 3 uygulama var onlarda sorun cikar mi diye kararsizim haftasonu telefonu incelemeye gidicem bi kac defa aldim elime lumia nin menusu cok karisik geliyor liste sekli olan yeri o dahada karisik alisabilir miyim acaba

whatsap ve swarm sıkıntı çıkarmaz integram gene aynı istegram ama ben 6 tag ı tercih ediyorum daha fazla özelligi var ve daha iyi ama tabi ana ekrana kutucuk oluşturdugun zaman bunu 6 tag degilde instegram görünümlü 6 tag yapabilirsin yani gene bi fark olmaz

bu arada bu benim ekran
 
Son düzenleme:

Hodor

Üye
Almak için erken bence tabi bunu 1520 için değil tüm sistem için söylüyorum. İos ve androide gelen uygulamaları geçtim güncellemeri bile geç geliyor düşünsene instagram facebookun elinde ve en son 1 yıl önce güncellenmiş.


Boşversene kardeş androyid her gün güncelleme alıyorda ne oluyor hala aynı lumiya gibi akıcı deyil.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5 ve oznkrts
oznkrts

oznkrts

Üye
Boşversene kardeş androyid her gün güncelleme alıyorda ne oluyor hala aynı lamiya gibi akıcı deyil.
tutturmuşlar instegram her gün güncellenmiyor biz zaten 6 tag kullanıyoruz oda her hafta güncelleniyo
 
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5 ve Hodor
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Oyun sıkıntı degil ya android tabletim var zaten ama whatsap swarm instagram telefonda kullandigim 3 uygulama var onlarda sorun cikar mi diye kararsizim haftasonu telefonu incelemeye gidicem bi kac defa aldim elime lumia nin menusu cok karisik geliyor liste sekli olan yeri o dahada karisik alisabilir miyim acaba
İlk bakışta karışık gelir belki ama inan ki bir kaç güne kalmaz alışırsın. En çok kullandığın uygulamaları büyük kare olarak ana ekrana koyarsın geri kalanı da kafana göre ayarlarsın. Benim ana ekranda mesela çok fazla küçük tile yani kareler var ve ilk bakışta karışık gözüksede neyin nerde olduğunu kullanım şeklimle öğrendim ve şuanda sorunsuz her uygulamayı kısa sürede buluyorum. Uygulama listesine gelirsek o da bence öbür sistemlere göre daha iyi çünkü mesela spotify açmak istiyorsan listede "s" harfine basıp direk "s" ile başlayan uygulamalara varıyorsun ve böylece sağ sola kaydırarak on saat bir uygulamayı aramakla geçirmiyorsun.
İnan wp'nin tek karışık olan tarafı ayarlar bölümü ama onada w10 ile düzen gelecek.
Wp çok kişisel bir sistem ve herkesin kendi kullanımına uygun ana ekranı var ve bu yüzden başkalarının ana ekranları sana karışık gelebilir bu normaldir.
 
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5
turgutilbars

turgutilbars

Üye
merhaba şuanda iphone 5 ve lg g3 beat kullanıyorum fakat lg ye alışamadım arayüzü çok farklı geliyor iphonedanda sıkıldım desem yeridir android ve ios kullandıktan sonra wp nasıl gelicektir ve şarjı falan iyi gider mi bide uygulama sıkıntı olur mu normalde oyun oynamam whatsapp swarm gibi uygulamaları kullanırım bunlar sıkıntı olur mu 1 sene önce arkadaşımda lumia vardı foursquare sorunluydu 1 haftada öyle kaldı o günden beri wp nin store una fazla güvenmiyorum sizce almalımıyım ?

arkadaşlar birde kullananlar söyleyebilir mi whatsapp ne durumda android ios gibi güncel mi yoksa oda geriden mi geliyor
Z3 Compact düşün bence. Uzun yıllar iphone kullandım sonra değişik cihazlar kullandım. LG ve Samsung cihazlar belli süre sonra kasıyor yavaşlıyor. HTC ve sony bu konuda çok ileride deneyimlerime dayanarak söylüyorum. Arkadaşta vardı 1520 düşürmüş sonra 600 kusura yaptırmış ekranı. Öyle bir telefon yere düşerse ekranı çok büyük sorun olabilir. Windows mağaza çok kısıtlı bence. windows mağaza en az 2 yıl daha oturmaz. Z3 Compact da stabilite bakımından çok memnun kalırsın. Büyük ekran istiyorum diyorsan z3 al veya bekle belki z4 çıkar onu al.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5
oznkrts

oznkrts

Üye
Z3 Compact düşün bence. Uzun yıllar iphone kullandım sonra değişik cihazlar kullandım. LG ve Samsung cihazlar belli süre sonra kasıyor yavaşlıyor. HTC ve sony bu konuda çok ileride deneyimlerime dayanarak söylüyorum. Arkadaşta vardı 1520 düşürmüş 600 kusura yaptırmış ekranı. Öyle bir telefon yere düşerse ekranı çok büyük sorun olabilir. Windows mağaza çok kısıtlı bence windows mağaza en az 2 yıl daha oturmaz. Stabilite bakımından çok memnun kalırsın. Büyük ekran istiyorum diyorsan z3 al veya bekle belki z4 çıkar onu al.
bence z3 combat piyasada parasını hak etmeyen en büyük ciyaz z3 desen anlarım da 4 inç ekran var sanal klavyeyle uygulama menusu üst üste geldimi hele bide uygulamanın üstündede panel varsa ayvayı yersin + 1520 de gorilla glass var zaten kolay kırılan bi cam olmamakla beraber zaten kırılmaz ekran jelatini ile garantiyede alabilirsin ve senin dedigin mantıkla yürüseydi bu işler kimse bi iphoneye 3500 vermezdi ve magazada gayet yeterli bilip bilmeden yorum yapmayalım
 
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5 ve Esendağlı
Barış Ayvaz

Barış Ayvaz

Üye
Bence alınabilir.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia N8 den sonra samsung S3 aldım 2 hafta kullanıp açıkçası beğenmedim eşime verdim ve Lumia 920 aldım 1.5 yıl kullandım.sonra L1020 aldım beklentim çok yüksekti ama 1020 nin donanımı düşüktü o yüzden kızıp sattım Note2 aldım,lumia dan sonra android bana çok kalitesiz(şahsi fikrimdir)geldi ve 2 gün önce aldığım Note2 yi 50₺ zararına satıp 2.el ama temiz ve garantili lumia 1520 aldım,harika bir cihaz..4 aydır kullanıyorum.kısaca 1520 alınabilir bir cihazdır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5
nigya08

nigya08

Üye
Ekran boyutunun 6 inç olması problem değilse kesinlikle Nokia'nın en iyi telefonu.
 
  • Beğen
Tepkiler: 3onur5
Rainesto

Rainesto

Üye
Olmazsa olmazım dediğin program veya oyunları yazarsan yardımcı olabilirim
 
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
whatsap ve swarm sıkıntı çıkarmaz integram gene aynı istegram ama ben 6 tag ı tercih ediyorum daha fazla özelligi var ve daha iyi ama tabi ana ekrana kutucuk oluşturdugun zaman bunu 6 tag degilde instegram görünümlü 6 tag yapabilirsin yani gene bi fark olmaz

bu arada bu benim ekran

çok şık duruyor ana ekran. gün geçtikçede boşuma gitmeye başladı lumia :D
Z3 Compact düşün bence. Uzun yıllar iphone kullandım sonra değişik cihazlar kullandım. LG ve Samsung cihazlar belli süre sonra kasıyor yavaşlıyor. HTC ve sony bu konuda çok ileride deneyimlerime dayanarak söylüyorum. Arkadaşta vardı 1520 düşürmüş 600 kusura yaptırmış ekranı. Öyle bir telefon yere düşerse ekranı çok büyük sorun olabilir. Windows mağaza çok kısıtlı bence windows mağaza en az 2 yıl daha oturmaz. Stabilite bakımından çok memnun kalırsın. Büyük ekran istiyorum diyorsan z3 al veya bekle belki z4 çıkar onu al.


benimde xperia z telefonumun şarj soketi kırıldı 900 lira istediler :D xperia serisinden bir defa dilim yandı dostum alcağım son telefonlar arasında sony teşekkür ederim önerin için :)
Olmazsa olmazım dediğin program veya oyunları yazarsan yardımcı olabilirim
tek olmassa olmazın whatsapp grup konuşmaları resim video gönderme falan sorun çıkartıyor mu acaba bide maillere rahat bakabiliyomuyuz telefonun kendi programından
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
çok şık duruyor ana ekran. gün geçtikçede boşuma gitmeye başladı lumia :D



benimde xperia z telefonumun şarj soketi kırıldı 900 lira istediler :D xperia serisinden bir defa dilim yandı dostum alcağım son telefonlar arasında sony teşekkür ederim önerin için :)

tek olmassa olmazın whatsapp grup konuşmaları resim video gönderme falan sorun çıkartıyor mu acaba bide maillere rahat bakabiliyomuyuz telefonun kendi programından
Whatsapp'de sadece müzik yollama olmuyor yoksa sadece şu yeni gelecek telefon özelliği yok ama o da gelecek işte. Bunlar dışında bende stabil ve sorunsuz çalışıyor ve gruplar falan sorunsuz. Wp'nin kendi mail programı arada sırada maillere falan bakıp yazmak için çok iyi ve sorunsuz.
İnstagram yazmışsın kullandığın uygulamalar arsına ve resmi uygulama kötü olsada 6tag diye gayet iyi bir uygulama var.
Sadece snapchat yok.
Genel olarak resmi uygulamalar çok iyi durumda olmasa bile mytube, 6tag ve 9gag gibi resmi uygulamalara on basan bir sürü alternatif uygulamalar var. Tek alternatifi olmayan maalesef snapchat ama bunu kullanmıyorsan zaten sorun yok.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
çok şık duruyor ana ekran. gün geçtikçede boşuma gitmeye başladı lumia :D



benimde xperia z telefonumun şarj soketi kırıldı 900 lira istediler :D xperia serisinden bir defa dilim yandı dostum alcağım son telefonlar arasında sony teşekkür ederim önerin için :)

tek olmassa olmazın whatsapp grup konuşmaları resim video gönderme falan sorun çıkartıyor mu acaba bide maillere rahat bakabiliyomuyuz telefonun kendi programından


Mailleri çok rahat kontrol edebiliyorsun desire 820 kullanıyorum ondan rahat whatsapp iyi durumda fakat mp3 gönderemiyorsun
 
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bi olmazsa olmaz tapatalk oda var mi store da
 

Benzer Konular

mete1563
Cevap
31
Görüntüleme
2K
ıRagnaRı
TeAmo42
Cevap
76
Görüntüleme
4K
wpfurkan
Cevap
38
Görüntüleme
2K
suyunsesi


Üst Alt