Öneri lg g3-nokia lumia 1520

Sponsorlu Bağlantılar

a.emre

Üye
bazı şeylere izin veriyor. akıllı telefonu akıllı telefon olarak kullanabiliyorsun yani.
uzun süreli kullanımda işin içine dayanıklılık girer. bu yüzden 1520 dedim. kıyasladığın cihazlardan Lumia 920 2012 de lg g3 ise 2013 de çıktı. 1 yılda devrim mi olur sanki diyeceksen de ip5s ile ip6 arasındaki farka bak. buda senin lg g2 nin önce çıkmış gibi gösterdiğin tezini yıkar. uzun ömürlü dedim çünkü lg g2 ile 1520 nin çıkış tarihleri yakın. ancak 1520 şuan daha kullanılabilir bir cihaz.
paranın kolay kazanılmadığından bahsetmişsiniz . evet bu yüzden fp ürünü olan 1520 yi tavsiye ettik. çabuk modası geçen androidleri değil...
Tarih konusunda yanılmışım, özür dilerim. G2'nin çıkış tarihini 2012 Eylül-Ekim'i gibi hatırlıyordum, Eylül 2013'müş. Akıllı telefon dediğimiz alet, şarj olurken üzerinde yumurta pişirilecek kadar ısınmaz, kamerayı açınca kilitlenmez, zar zor açtığımız kamera bizi yeşil bir ekranla karşılayıp istediğimiz görüntüyü almamazlık yapmaz, gelen aramayı kapatamamak gibi sorunla karşı karşıya bırakmaz, attığımız mesajı alıcısına iletir bizleri gelmeyecek bir cevap için bekletmez, piyasaya çıkan oyun ve uygulamaların gelmesi için 1 yıla kadar uzayan sürelerle bekletmez, kablosuzu kapatmak istediğimizde kapatır, hücreseli açmak istediğimizde açar, kulaklıkla müzik dinleme istediğimizde sesi hoparlörden vermez, güncelleme yaparken defalarca güncellemeyi indirip yüklememezlik yapmaz. Daha birçok sorun var bunun gibi, forumdaki birçok kişi gibi benim de yaşadığım. Emin olun WP'den sonra herhangi başka bir işletim sistemine geçince ne kadar kısıtlı olduğunu anlıyorsunuz. Eskiden WP daha stabil diye avunuyorduk, şimdi o da kalmadı. Ölü doğmuş olan bir işletim sistemi mi modası geçmeyen sistem, güldürmeyin. Daha önce de dediğim gibi kasa kalitesi telefonun daha uzun ömürlü olduğunu belirtmez, etkenlerden biridir sadece. 21 güncellemeyle adam olamamış sisteme sahip telefon titanyumdan yapılsa neye yarar? Amacım kesinlikle tartışma çıkarmak veya bir markayı kötülemek değil, zaten diğer konulardaki mesajlarıma bakarsanız ne demek istediğimi belki daha iyi anlayabilirsiniz.
 


Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
bna sorarsan iphone al derim 5s yada 6 sen bilirsin para varsa 6s de olur :D
bna sorarsan iphone al derim 5s yada 6 sen bilirsin para varsa 6s de olur :D
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Tarih konusunda yanılmışım, özür dilerim. G2'nin çıkış tarihini 2012 Eylül-Ekim'i gibi hatırlıyordum, Eylül 2013'müş. Akıllı telefon dediğimiz alet, şarj olurken üzerinde yumurta pişirilecek kadar ısınmaz, kamerayı açınca kilitlenmez, zar zor açtığımız kamera bizi yeşil bir ekranla karşılayıp istediğimiz görüntüyü almamazlık yapmaz, gelen aramayı kapatamamak gibi sorunla karşı karşıya bırakmaz, attığımız mesajı alıcısına iletir bizleri gelmeyecek bir cevap için bekletmez, piyasaya çıkan oyun ve uygulamaların gelmesi için 1 yıla kadar uzayan sürelerle bekletmez, kablosuzu kapatmak istediğimizde kapatır, hücreseli açmak istediğimizde açar, kulaklıkla müzik dinleme istediğimizde sesi hoparlörden vermez, güncelleme yaparken defalarca güncellemeyi indirip yüklememezlik yapmaz. Daha birçok sorun var bunun gibi, forumdaki birçok kişi gibi benim de yaşadığım. Emin olun WP'den sonra herhangi başka bir işletim sistemine geçince ne kadar kısıtlı olduğunu anlıyorsunuz. Eskiden WP daha stabil diye avunuyorduk, şimdi o da kalmadı. Ölü doğmuş olan bir işletim sistemi mi modası geçmeyen sistem, güldürmeyin. Daha önce de dediğim gibi kasa kalitesi telefonun daha uzun ömürlü olduğunu belirtmez, etkenlerden biridir sadece. 21 güncellemeyle adam olamamış sisteme sahip telefon titanyumdan yapılsa neye yarar? Amacım kesinlikle tartışma çıkarmak veya bir markayı kötülemek değil, zaten diğer konulardaki mesajlarıma bakarsanız ne demek istediğimi belki daha iyi anlayabilirsiniz.
dostum 1520 de bu dediklerinin hiçbiri yok :) he sen gidipte telefonunda stabil çalışmadığı yüklemesinin tavsiye edilmediği 920 cihazına güncellemeyi yapmışsan dediklerin normaldi. Eskiden. Ancak şuan 920 de bile iyi bir durumda w10 . Lumia 520 de bile bu problemler yok...
kasa kalitesi ve zamanla güncelleme ilr düşmeyen performans cihazı güncel tutar
 
bmw_m6

bmw_m6

Üye
Windows 3 sene guncelleme garantisi verdi diye biloyorum . yani bu guncelleme bu cihazin son guncelleme olacak nornalda . kamera konusunda evet lens iyi olabilir ama yazilim yetersiz manuel iyi is cikartirken otomatikte ayni sey soz konusu degil . on kamerasini hic soylemiyorum bile . goruntulu konusmada yererli olsada fotofraf cekimi cok kotu.
 

a.emre

Üye
dostum 1520 de bu dediklerinin hiçbiri yok :) he sen gidipte telefonunda stabil çalışmadığı yüklemesinin tavsiye edilmediği 920 cihazına güncellemeyi yapmışsan dediklerin normaldi. Eskiden. Ancak şuan 920 de bile iyi bir durumda w10 . Lumia 520 de bile bu problemler yok...
kasa kalitesi ve zamanla güncelleme ilr düşmeyen performans cihazı güncel tutar
Şu an elimde olan 920'de yaşadığım sıkıntıları yazdım. Telefon günlük kullanımı çok etkileyecek derecede sorunlu ve yanlış hatırlamıyorsam son 2 güncellemeyi de yapamadım. Sonuç olarak sistemin oturmadığı bir gerçek, ben de buradan yola çıkarak arkadaşa bir tavsiyede bulundum. Hangi telefonu aldığı beni ilgilendirmez. Umarım hangisini alırsa alsın sıkıntı da yaşamaz.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Şu an elimde olan 920'de yaşadığım sıkıntıları yazdım. Telefon günlük kullanımı çok etkileyecek derecede sorunlu ve yanlış hatırlamıyorsam son 2 güncellemeyi de yapamadım. Sonuç olarak sistemin oturmadığı bir gerçek, ben de buradan yola çıkarak arkadaşa bir tavsiyede bulundum. Hangi telefonu aldığı beni ilgilendirmez. Umarım hangisini alırsa alsın sıkıntı da yaşamaz.
tabiiki bizde öyle umuyoruz. tek ricam güncellemeleri yapmadan ve bir cihazı kullanmadan o cihaz ve yazılım hakkında başkalarının kararını etkileyecek yorum yaparken dikkatli davranmanız. iyi akşamlar
 

a.emre

Üye
tabiiki bizde öyle umuyoruz. tek ricam güncellemeleri yapmadan ve bir cihazı kullanmadan o cihaz ve yazılım hakkında başkalarının kararını etkileyecek yorum yaparken dikkatli davranmanız. iyi akşamlar
Microsoft öyle güzel güncelleme veriyor ki telefon kabul etmiyor, benim yapmadığım birşey değil. 19. yapıya kadar yapılamayan şeyin 2 yapıda yapılabilmesi gerçeklikten çok uzak. Cihazları kullandığımı belirttiğimi zannediyorum, belirtmemişsem de şimdi söylüyorum. Bahsettiğim cihazlar dışında karşılaştırması yapılan 2 cihazı da kullandım. Değerlendirmelerim her yönüyle düşününce G3 yönünde yoğunlaşıyor, kimseyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. İyi akşamlar.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Microsoft öyle güzel güncelleme veriyor ki telefon kabul etmiyor, benim yapmadığım birşey değil. 19. yapıya kadar yapılamayan şeyin 2 yapıda yapılabilmesi gerçeklikten çok uzak. Cihazları kullandığımı belirttiğimi zannediyorum, belirtmemişsem de şimdi söylüyorum. Bahsettiğim cihazlar dışında karşılaştırması yapılan 2 cihazı da kullandım. Değerlendirmelerim her yönüyle düşününce G3 yönünde yoğunlaşıyor, kimseyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. İyi akşamlar.

ÖNEMLİ BİLDİRİM
Program Hizmetleri deneysel ve erken yayın öncesi sürüm yazılımı içerir . Bu, zaman zaman kilitlenme ve veri kaybı yaşayabileceğiniz anlamına gelir .Kurtarmak için uygulamalarınızı ve işletim sistemini yeniden yüklemek ya da cihazınızı kapatıp açmak zorunda kalabilirsiniz. Bazı durumlarda, Program Hizmetleri yazılımını yükledikten sonra, yazılımın önceki sürümüne geri dönemeyebilirsiniz. Ayrıca, Program Hizmetleri yazılımı bir mobil cihaza yüklenirse, cihazınıza yanlışlıkla zarar vererek onu kullanılmaz hale getirebilir. Program Hizmetleri yazılımının bazı cihazlarda kullanılması, cihazın garantisini etkileyebilir (cihaz sağlayıcınıza danışın). Programa katılmakla verilerinizi sıklıkla yedeklemeyi kabul etmiş olursunuz.

bu insider sözleşmesinin bir kısmı sanırım kabul etmeden önce okumamışsınız. devamını özelden gönderebilirim?
 

a.emre

Üye


bu insider sözleşmesinin bir kısmı sanırım kabul etmeden önce sanırım okumamışsınız. devamını özelden gönderebilirim?
Böylece sistemin sorunlarını siz de kabul etmiş oluyorsunuz, sanırım konuyu uzatmaya artık gerek kalmadı.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Böylece sistemin sorunlarını siz de kabul etmiş oluyorsunuz, sanırım konuyu uzatmaya artık gerek kalmadı.
evet insiderda şubat ayından beri yaşanan sorunları kabul etmeyen aramızda yok. bunlar insider olduğu için olan sorunlar. resmi sürümde hiçbiri yok yüklerken kabul ediyorsun sorun yaşayınca gebersin microsoft!
 
FK5896

FK5896

Üye
bende olsam bu iki cihaz arasından G3'ü seçerdim. arkadaşımda lumia kullanıyordu bizimle hep tartışmaya girerdi wp şöyle wp böyle diye şimdi android kullanıyor bütün sözlerimi geri aldım, wp sistem değil demişti.. bana sorarsanız android başkadır, android candır ! :spr
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
İkisini de alma
 


Üst Alt