tmm 1 tane virüslü uygulama bul telefona yükleyecem söz.
adam kilit widgeti yüklüyor. sonra kaldırmak istiyor ama kaldıramıyor sonra virüslü diyor.
aceye uygulama yüklüyor. telefon kaldırmıyor virüslü diyor
vs vs
bence önce sen virüsün ne olduğunu öğren ondan sonra yorum yap.
nasıl virüs varmış anlatta ben de biliyim. yıllardır android kullanıyorum virüs görmedim.
Aynen. Sen şimdi gidip Google Play'de atıyorum 100 kişinin indirdiği bilinmeyen bir şeyi indirirsen veya atıyorum çakma Twitter'ı indirirsen girer virüs. O da sizin suçunuz.
Android'de virüs olabilir ama ben en azından 1 yıldır Android kullanmama rağmen sadece bir virüsle karşılaştım, o da zararsız bir şeydi.
tmm google play'de virüslü uygulamanın linkini at ben de yükleyim diyorum.Şöyle anlatayım
Birbirinizle çelişiyorsunuz
Dandirik bir resim. Kaynak yok, bir şey yok. Bunu bu kadar net söyleyebiliyorsa hadi saysınlar o 525.000 app ya da 130.000 app hangileriymiş. Var mı bir liste? Yok.
Ben de hazırlayayım bir tane böyle resim. Siz de oturup tartışın. =P

Güzel konu teşekkürler wpda uygulama sayısı ios kadar olsa tek lider olur bana göre uygulama azlığından çok müşteri kaybediyor![]()

Android de virüs olabilir ancak gider sonunda cheat yazan veya çakma uygulama indirirsen bulaşır ama genelde reklam oluyor ve bana hiç denk gelmedi. Ve bunun sahte olduğu çok açık

Arkadaş sadece yav hehe diyor siz düşünün zekasını söylediğini kanıtla diyorsun yav hehe oluyor böyle koyarlar cevabı sana
Arkadaş sadece yav hehe diyor siz düşünün zekasını söylediğini kanıtla diyorsun yav hehe oluyor böyle koyarlar cevabı sana
Az önce kendini EİNSTEİN ile kıyasladı hahahahahaahEinstein 9 yaşına kadar konuşmamış konuşmamak gerizekalılık belirtisi değil eğer öyleyse gerizekalı olan -- neyse
Bilgisayarda kral windows zaten en çok kullanıma sahip o , wp de kötü sistem değil. Ve bu tartışmalarda çok saçma sanki bizim şirketimiz. Bunu benmi söledimHer şeyi bilen wpci arkadaşlar gösterin virüsleri inanalım windowsun pcden ne hayrını gördük ki telefonda Görelim hadi gösterin bana virüsü indirip inceleyelim bekliyorum

O zaman 9 yaşından küçüksünEinstein 9 yaşına kadar konuşmamış konuşmamak gerizekalılık belirtisi değil eğer öyleyse gerizekalı olan -- neyse

Az önce kendini EİNSTEİN ile kıyasladı hahahahahaah
