Karşılaştırma Lumia Ve İphone 5s Karşılaştırmam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Lumia Ve İphone 5s Karşılaştırmam
Arkadaşlar 10 aya yakındır lumia 520 kullanıyorum biliyorsunuz biraz önce 5s kullandım yarım saate yakın herşeyini kurcaladım nerdeyse stabillik olarak hız olarak hayran kaldım desem yeridir şimdi benim lumia 520 aynı kağnı gibi geldi açıkcası gerçekten bu kadar hızlı olcağına inanmıyordum çünkü 4 kullanmıştım şimdi diceksiniz 520 ile 5s birmi hayır 1 değil 920 ve 925 de kullandım ama yine 5s geçti heleki o ekran parlaklığı beni benden aldı desem yeridir ancak touch id sensörünü hiç beğenmedim bir de geri gitmek için hep ekranın sol üstüne dokunmak gerek o sıkıntıydı ama onlarda sorun değil sözün özü şuki en hızlı wp8 deniyordu ama maalesefki değilmiş galba aşık oldum :D
 
Son düzenleme:


carew89

carew89

Üye
hayın nolamaz :D
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Dostum 920 ile bile aynı kefeye koyma 5si Bi 1520 gör sonra konuş gidip 400 Tl lik cihazla 2000 Tl liği karşılaştırıyon hey allahım
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Dostum 920 ile bile aynı kefeye koyma 5si Bi 1520 gör sonra konuş gidip 400 Tl lik cihazla 2000 Tl liği karşılaştırıyon hey allahım
Bak Ben Nedemişim Düzgün Oku Yukarıyı.
1 2 bin lira daha koyarım bir doğan alırım o fiyata ben naptın sen :D
Alınır Ama Ya Arabaya Gerek Yok Şuanlık :D
Dostum 920 ile bile aynı kefeye koyma 5si Bi 1520 gör sonra konuş gidip 400 Tl lik cihazla 2000 Tl liği karşılaştırıyon hey allahım
920 İşlemcisi Bile Daha İyi Dikkatini Çekerim.
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Bak Ben Nedemişim Düzgün Oku Yukarıyı.

dediğin şey gayet açık ios en hızlı sistem demişsin de karşılaştırdığın cihazlar yanlış bir kere insanların aklını karıştırmanın lüzumu yok. Ben de 5s kullandım ordan burdan ama MAALESEF 30 dk kullanmayla anlaşılmıyor ...
Bak Ben Nedemişim Düzgün Oku Yukarıyı.
Alınır Ama Ya Arabaya Gerek Yok Şuanlık :D
920 İşlemcisi Bile Daha İyi Dikkatini Çekerim.

o işlemciler aynı markamı yoksa birini applemı üretiyor bak bakalım
 

MaxipmaN

Üye
Dostum 920 ile bile aynı kefeye koyma 5si Bi 1520 gör sonra konuş gidip 400 Tl lik cihazla 2000 Tl liği karşılaştırıyon hey allahım
1520 2.2ghz 4 çekirdek geçmesi doğal en stabil ios şuanda
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
1520 2.2ghz 4 çekirdek geçmesi doğal en stabil ios şuanda
kullanmadan birşey diyemem ama wp8 animasyonları yeter saten 5s gerçekten animasyon olmadığı halde geçiyor ama bakın kullanmadım 1520 geçedebilir.
 
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
senin bu konuyu açman saçma zaten gereksz bisi
 
  • Beğen
Tepkiler: Heimdalll
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Yaptığınız karşılaştırmayı Maxicepi bırakın WPCENTRAL yapamaz bravo
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, PureFood ve Bay H

MaxipmaN

Üye
kullanmadan birşey diyemem ama wp8 animasyonları yeter saten 5s gerçekten animasyon olmadığı halde geçiyor ama bakın kullanmadım 1520 geçedebilir.
6inç ekran cebe girmez note2yi yanına koydum çok fark var
 
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
Arkadaşlar Fikir Olsun Diye Açtım Bir Sorun Göremiyorum Kıyaslama Yapılmıcaksa Fikir Nasıl Olcak.
hayır ondan değil ios ve wp8 karşılaştırman hata benim gözümde wp8 iyi 5s de kullandım 5c de ama arasında en iyi gene wp8
 
Bay H

Bay H

Üye
Lumia 920 nin işlemci gücünün iPhone 5s de kullanılan A7 den iyi olduğunu iddia eden birinin karşılaştırması çok gerçekçi :ah
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Lumia 920 nin işlemci gücünün iPhone 5s de kullanılan A7 den iyi olduğunu iddia eden birinin karşılaştırması çok gerçekçi :ah

yarım saattir anlatamıyorum saol
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 nin işlemci gücünün iPhone 5s de kullanılan A7 den iyi olduğunu iddia eden birinin karşılaştırması çok gerçekçi :ah
Mümkünse Açtığım Konulara Cevap Yazmazsan Sevinirim.
İşlemci Gücüyle Karşılaştırmadım bak burda ne demiş onu söyledim.
 

MaxipmaN

Üye
Mümkünse Açtığım Konulara Cevap Yazmazsan Sevinirim.
İşlemci Gücüyle Karşılaştırmadım bak burda ne demiş onu söyledim.
o site ghzye ve çekirdeğe bakar işlemcinin ne model olduğunu takmıyor
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
wp stabilite ve uygun fiyatı bir arada sunuyor, ios ise tekelcilik yapıyor yani işletim sistemini sadece kendi kullanıyor, bunun sonucundada bir telefonu 2.500 Tl den piyasaya sürüyor, Windows Phone un hızı parasına göre üst düzey bence, iphone la kıyaslamak saçma olur
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
o site ghzye ve çekirdeğe bakar işlemcinin ne model olduğunu takmıyor
Ben Onu Söyledim Sadece Yoksa Bana O Farketmez Ben Sadece Karşılaştırma Yaptım En Kısa Zamanda 1520 İlede Karşılaştırcam Allah NAsip Ederse
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Karşılaştırma K1: Lumia 525 vs 520
    • Beğen
Cevap
12
Görüntüleme
1K
GuiTaRisT111
Karşılaştırma K2: 620 vs 625
    • Beğen
Cevap
12
Görüntüleme
1K
Serhan
Cevap
6
Görüntüleme
1K
Bay H


Üst Alt