Warnings
Üye
Lumia Ve İphone 5s Karşılaştırmam
Arkadaşlar 10 aya yakındır lumia 520 kullanıyorum biliyorsunuz biraz önce 5s kullandım yarım saate yakın herşeyini kurcaladım nerdeyse stabillik olarak hız olarak hayran kaldım desem yeridir şimdi benim lumia 520 aynı kağnı gibi geldi açıkcası gerçekten bu kadar hızlı olcağına inanmıyordum çünkü 4 kullanmıştım şimdi diceksiniz 520 ile 5s birmi hayır 1 değil 920 ve 925 de kullandım ama yine 5s geçti heleki o ekran parlaklığı beni benden aldı desem yeridir ancak touch id sensörünü hiç beğenmedim bir de geri gitmek için hep ekranın sol üstüne dokunmak gerek o sıkıntıydı ama onlarda sorun değil sözün özü şuki en hızlı wp8 deniyordu ama maalesefki değilmiş galba aşık oldum 

Son düzenleme:

