Telefon Tavsiyesi Lumia 820 Hala Alınır Mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 820 Hala Alınır Mı
900tl bütçem var ve bu cihazı almak istiyorum bunün fiyatına daha düzgün bişey yok bence androidlerde 8gb hafıza direkt elememe neden oluyor o nedenle 820ye alternatif başka 0 cihaz öneriniz var mı wp olur

Ve önemli bi konuya değinmek istiyorum geçen teknosada 820nin kamerasını açtım ve çekim yaparken ekranda şeffaf şekilde tamam iptal falan yazıyordu bu nasıl olmuş olabilir?

bugün bi forumda okudum bir arkadaş 920nin grafiklerini beğenmemiş s2 çok daha iyi diyordu o zaman oyunun zevki çıkmaz ben bayağı oyun oynarım çünkü
 


serecans

serecans

Üye
bende incelerken dikkat ettim şeffaf yazılar falan vardı ama tasarımı çok iyi veya 2. el 920 bulursan onu tercih et derim
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
bence 900 liraya biraz araştırma yaparsan kadıköy cıvarında 920 bulursun sıfır ama araştırman, soruşturman vede pazarlık etmen gerek :eller:
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
zaten 920 ile 820 arasında kameradan başka pek fark yok hatta daha kibar 820 :)ayrıca s2 ile kıyaslanacak cihaz değil. ;)
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
o şeffaf yazı olayı kafamı karıştırdı gmd alıp iki sene kullancam galiba subway surf temple run2 de yok
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
windows phone'da oyun ve uygulamaların henüz hafıza kartına yüklenememesini göz önünde bulundurursanız dahili hafızanın önemini bir kez daha anlamış olursunuz. 8gb lık 820 mi, yoksa 32gb lık 920 mi? ben araştırarak seçerek beğenerek 820 aldım ancak şu hafıza sorununu yaşıyorum maalesef. onun dışında bir problemim yok.
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
8 yetmez o da doğru oyun oynıcam çünkü
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
şeffaf yazı olayını çözemedim. Nasıl olur ki..
Gel gelelim sen subway filan istiyorsun ve bahsettiklerin maalesef mağazada yok henüz.
 

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşa da gösterdim o da farketti
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Kardeş diğer yorumlarından da tanıyorum seni. Wp sana göre değil. Oyun çok seviyorsun sen keyfini çıkaramazsın wp'de. Hem oyunlar geç geliyor wp' ye hem de sd karta uygulama yükleyemiyorsun sıkıntı olur, gerçi düzeltecekler ama neyse. Bir de böyle modern combat tarzı oyunlarda çok feci ısınıyor yani telefon rahat oynayamazsın. Ben yine de wp öneririm ama oyun konusunda beklentilerini karşılamaz diye düşünüyorum aldıktan sonra hay ben niye bunu aldım dememen için söylüyorum yani. Sen git bence 2.el temiz bir s3 bul
 
zırtvırt

zırtvırt

Üye
820 alacaksan çok iyi araştır. Çünkü gece video çekimleri kalitesiz ve bazı 820'lerde wifi sorunu var arkadaşım. Ayrıca çok oyun oynuyorsan da 8gb hafıza seni kurtarmaz. Ayrıca yarım saat oynayınca telefonun ekranı fırın gibi ısınıyor. Elin yanmazsa 1 saat falan kapatmadan oynarsın sanırım.
 
man20

man20

Üye
Kardeş diğer yorumlarından da tanıyorum seni. Wp sana göre değil. Oyun çok seviyorsun sen keyfini çıkaramazsın wp'de. Hem oyunlar geç geliyor wp' ye hem de sd karta uygulama yükleyemiyorsun sıkıntı olur, gerçi düzeltecekler ama neyse. Bir de böyle modern combat tarzı oyunlarda çok feci ısınıyor yani telefon rahat oynayamazsın. Ben yine de wp öneririm ama oyun konusunda beklentilerini karşılamaz diye düşünüyorum aldıktan sonra hay ben niye bunu aldım dememen için söylüyorum yani. Sen git bence 2.el temiz bir s3 bul
katılıyorum sana ama arkadaş nedense lumia ile kafayı bozmuş. Bizde illa lumia alıcaksan yeni çıkacak olan lumiaları bekle demiştik
 
Son düzenleme:

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
yeni çıkacak lumialar da s4 parasına çıkıyor uygun fiyatlı anca 525 falan çıkıyor işte neyse haklısınız oyunlar da geç çıkıyor
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Kardes 1000 tlye sıfır s3 al o zaman.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
konu sahibi isteği üzere :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt