mustafa
Üye
hakem heyeti derneğine başvurma hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz
hocam dilekçe yazıyorsun durumu belirtiyorsun fatura fotokopisini dilekçeye ekliyorsun tüketici hakem heyetine veriyorsun. tüketici hakem heyetinde zaten ne yapman gerektiğini söylüyorlar sana. bir dilekçeyi de posta yoluyla aldığın yere yolluyorsun. ondan sonra süreç başlıyor...

neyse dediğim gibi sorunlarınız varsa yollamayın servise falan. verin tüketici haklarına.

