5800 Hakem Heyeti Sonucu(Sonuçlandı)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
hakem heyeti derneğine başvurma hakkında detaylı bilgi verebilir misiniz


hocam dilekçe yazıyorsun durumu belirtiyorsun fatura fotokopisini dilekçeye ekliyorsun tüketici hakem heyetine veriyorsun. tüketici hakem heyetinde zaten ne yapman gerektiğini söylüyorlar sana. bir dilekçeyi de posta yoluyla aldığın yere yolluyorsun. ondan sonra süreç başlıyor...
 


gsad

Üye
bugun basvurmalıyım hakkımızı aramak lazım yoksa firmaların vurdumduymaz tavırları devam edecek

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar az önce garantiden aldım telefonu zten son sürüm yukluydu yeniden sürüm yuklemişler baska birşey yapılmamış o kadar ekrandan ses geliyor felan dedim ama normaldir deyip geçmişler:off:
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
bugun basvurmalıyım hakkımızı aramak lazım yoksa firmaların vurdumduymaz tavırları devam edecek

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar az önce garantiden aldım telefonu zten son sürüm yukluydu yeniden sürüm yuklemişler baska birşey yapılmamış o kadar ekrandan ses geliyor felan dedim ama normaldir deyip geçmişler:off:


kvk ya telefon emanet edilmez arkadaşlar. e50 kullanırken joystick bozuldu yolladım yapmadıkları gibi diğer tuşları da bozmuşlar. telefon çalınmamış olsaydı belgeleri hazırlamıştım mahkemeye verecektim. ama çalınınca bi şey yapamadım savcılığa başvurdum takipsizlik kararı çıktı neymiş çalındığını ispat edememişim. salaklar yaa :D neyse dediğim gibi sorunlarınız varsa yollamayın servise falan. verin tüketici haklarına.
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Garantinin hiç bir şey yağıtıg yok zaten benim eski n73 hoparlör patladıgında yollamısdım 1 ay sonra gittim telefon normal hoparlörde sorun yok diye geri verdiler akradaşta da n73 me vardı aynı müziği iki telefonda açıp adama farkı gösterdim mal gibi kalmıştı :ehe:ehe:ehe
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
Garantinin hiç bir şey yağıtıg yok zaten benim eski n73 hoparlör patladıgında yollamısdım 1 ay sonra gittim telefon normal hoparlörde sorun yok diye geri verdiler akradaşta da n73 me vardı aynı müziği iki telefonda açıp adama farkı gösterdim mal gibi kalmıştı :ehe:ehe:ehe


mal olmak doğalarında var onların :d:
 

gsad

Üye
sizce ilk telefonu aldığım yerle görüşsem telefonun değişimini ya da para iadesini istesem kabul eder mi yoksa direkt hakem heyetine mi basvurayım
 
emmrecan

emmrecan

Üye
süpersin, artık özgüven gelir artık dier kullanıcılara inşAllah
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
sizce ilk telefonu aldığım yerle görüşsem telefonun değişimini ya da para iadesini istesem kabul eder mi yoksa direkt hakem heyetine mi basvurayım

aldığın yer sana sadece servise göndermeni söyler arkadaşım
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Süper bir örnek olacak hareket gerçekleştirdin gerçekten çok takdir ettim seni.

Ben de fırsat olursa yarın TeknoSA'ya inip kasa açıklığına napabiliriz gibi nazik(!) bir şekilde konuşucam. Telefonu aldığımda takmıyodum da 40 gün oldu artık gözüme batmaya başladı. Genişledi resmen açıklık. Bakalım eğer düzgün muamele görmezsem Tüketici haklarına giderim ben de. Yılın perakendecisi ödülünde çelme yer eğer oraya gidersem. Kendileri bilir...
 

sermeydan70

Üye
Sevgili arkadaşlar ;

Bende bir 5800 kullanıcısıyım. Kapak ve hoparlör sorununu yaşadım. değiştirdim memnun kalmadım diye 1 ay içinde sengüller tarafından sıfırı ile değiştirdim sonra yazılım hatası olan sorunumu resmi evraklı kayıtlarda 5 kere görünmesiyle birlikte nokia clupta 2 kvk da 3 kere çözülemeyen sorunum için telefonun içimi açılmadı parçamı değişmedi yazılımmı atılmadı neler neler ama sorun aslında bariz yazılım hatası. sonra kvk cep telefonumu nokia ya verim alınamıyor diye sıfırı ile deişim kararı alındı. ve değişti telefonumu aldım bu sefer eve gittim bir baktım ev ekranındaki kısa yollar gözükmüyor tekrar kvk ya gittim yazılım tekrar atıldı. sonra yaşadığım aynı sorunu tekrar yaşadım telefon değişmesine rağmen. Sonra burdan maxicepten yeni yazılımın cktığını gördüm ilgili programı pcye indirip product code nu değiştirdim ve nokia software yardımı ile güncelleyim eski roduct kodunu işledim telefona hard format atım sorundan eser kalmadı.. ama hakkınızı aramazda eğer azda olsa bilginiz olmazsa firmalar hakkınızı cokta güzel yiyebilirler. Aman arkadaşlar haklar acık internette hemen hemen her bilgiye ulaşabiliyoruz lütfen araştıralım. Hakkımızı alalımki görsün firmalar. Yurt dışında sorunlu olsa toplatılıyor ama türkiyede malesefki yapılıyor neden cünkü aman diyip geçiştiriyoruz malesefki...
 
Progressivity

Progressivity

Üye
hocam dilekçe yazıyorsun durumu belirtiyorsun fatura fotokopisini dilekçeye ekliyorsun tüketici hakem heyetine veriyorsun. tüketici hakem heyetinde zaten ne yapman gerektiğini söylüyorlar sana. bir dilekçeyi de posta yoluyla aldığın yere yolluyorsun. ondan sonra süreç başlıyor...


eyw hocam bu aralar çok yoğunumda sakinleyince dediğiniz gibi yapıcam
 
laveled

laveled

Üye
yaw benm telde çok açıklık yok ama üst kısmında tıranagım girio hatta biraz çeksem komple ckcak yani bende wersemmi yoksa hepsi bölemi
 
resmigenc

resmigenc

Üye
ellerine sağlık canım kardeşim...
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
Süper bir örnek olacak hareket gerçekleştirdin gerçekten çok takdir ettim seni.

Ben de fırsat olursa yarın TeknoSA'ya inip kasa açıklığına napabiliriz gibi nazik(!) bir şekilde konuşucam. Telefonu aldığımda takmıyodum da 40 gün oldu artık gözüme batmaya başladı. Genişledi resmen açıklık. Bakalım eğer düzgün muamele görmezsem Tüketici haklarına giderim ben de. Yılın perakendecisi ödülünde çelme yer eğer oraya gidersem. Kendileri bilir...

Yardımcı olabildiyse bu konu sizler için bu bana yeter arkadaşlar.

yaw benm telde çok açıklık yok ama üst kısmında tıranagım girio hatta biraz çeksem komple ckcak yani bende wersemmi yoksa hepsi bölemi

Hepsi öyle değil. Servise gönderebilirsin ama yaptık deyip yollayacaklar bu seferde başka yerinden problem çıkacak hepsini daha önce yaşadım.

ellerine sağlık canım kardeşim...

sağol arkadaşım...

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca konu sabitlenirse maxicep üyelerinin bilgilenmesi için iyi olur. saygılar...
 
hazar07

hazar07

Üye
helal olsun kardes insan hakkını sonuna kadar aramalı..
 
cemee61

cemee61

Üye
brn viyanada yasiyrum arkadaslar yaklasik 1bucuk sene once turkiyeden geldim buraya. burada 5800 kullanan cok arkadasim var. ne aciklik sorunlari var ne de baska bir sorun, hepsi tas gibi calisiyor. zaten buradaki sistemde herhangi en ufacik sikayetinizde bile telefonu degistirebilir yada parasini geri alabilirsiniz. turkiyede biz hakkimizi aramiyoruz arkadaslar. aramaya basladikca duzelecektir bu isler. ayrica bu nedenlerden dolayi nokia ne kadar dandik telefon varsa onlari turkiyeye yolluyor yada turkiye icin uretilen telefonlarin kalitesi ust seviyede tutulmuyor bence. hakkimizi arayalim arkadaslar
 
r0ket

r0ket

Üye
arkadaşlar helalolsun cesur bi davranış...
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
bi kaç gün sonra netice ortaya çıkacak arkadaşlar. 15 gün itiraz etme günü doldu 20 günlük yeni cihaz verme günü de dolacak iki üç güne. ondan sonra paramı kuzu kuzu verecek nokia. bende nexus one'ın Türkiyeye gelmesini bekleyeceğim 3310 la idare ederim artık bir süre :D
 
draw1907

draw1907

Üye
arkadaslar telefonu aldığım yaklaşık 6 ay oldu acep benim telefonuda hakem heyeti kabul edermi dersiniz?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
bi kaç gün sonra netice ortaya çıkacak arkadaşlar. 15 gün itiraz etme günü doldu 20 günlük yeni cihaz verme günü de dolacak iki üç güne. ondan sonra paramı kuzu kuzu verecek nokia. bende nexus one'ın Türkiyeye gelmesini bekleyeceğim 3310 la idare ederim artık bir süre :D

:ehe:ehe:ehe:ehe

bi nexus one da ben alıcam sanırım çok merak etmeye başladım telefonu
 

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
656
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
653
Doğuş Pertez


Üst Alt