[sıze=3] evet arkadaşlar bir kaç gün önce karar açıklandı. Bilindiği üzere 5800'larda kasa açıklığı ve arka kapaktaki boşluk nedeniyle gıcırtılar oluyor. Bende telefonu aldığım tarihten iki hafta sonra ayıplı mal olarak tüketici hakem heyetine başvurdum. 2 ay sonucunda karar açıklandı. Kararı aynen yazıyorum arkadaşlar:[/sıze]
[sıze=3][ı]şikayet konusu nokia 5800 model cep telefonun ayıplı mal olduğundan dolayı tüketici, firmaya ptt ile ayıbı bildirdiğinden 4077 sayılı kanunun 4. Maddesi gereği 20 gün içinde ayıpsız misli ile değiştirilmesine bu mümkün olmadığı taktirde fatura bedeli tüketiciye ödenmesine, 15 gün içerisinde tüketici mahkemesine itiraz hakları saklı kalmak kaydıyla katılanların oy birliği ile karar verildi...[/ı][/sıze]
[sıze=3]gördüğünüz gibi arkadaşlar hakkınızı aramaktan çekinmeyin. Insanımızın genel sorunu bu. Her şeyden yakınır ama elle tutulur bir şey yapmaz. Bu konu inşallah aynı sorunu yaşayanlara yol gösterici olur. Saygılar...[/sıze]