5800 Hakem Heyeti Sonucu(Sonuçlandı)

Sponsorlu Bağlantılar

charged

Üye
mstfckmk; şikayet dilekçende ne yazdın?
 


alicem123

alicem123

Üye
Bende 5800 Kullanıcısıyım 20/03/2010 tarihinde telefonumu kasa açıklığı ve sarj problemınden kvk ya verdim ve telefonum salı günü yüksek seviye kartala gönderılmşti. Perşembe günü baktıgımda telefonumn değişen parçalarını gördüm ve gönderim kararı verıldıgı yazıyordu. Cuma baktıgımda bölgeye gönderildi yazıyordu. Bugun bi 30 dakika önce mesaj geldi teslimat için. Yarın gidip alıcağım umarım sorunum düzelmiştir. Yoksa bende tüketici hakları mahkemesine baş vurucagım. Kvk müşteri hizmetlernı aradım dedm telefonum olmamışsa ne olucak dedım bana sunu sölediler: Beyfendi telefonunuz işlem görmüş ve parçalar değiştirilmiştir. Zaten yapılmamış olursa kalite kontrol onayından gecmez servise geri gönderilir dedi. Bende dedmki peki cevremdekiler böle demiyo onlarnkı neden böle oluyor dedım. Onlar genellikle kullanıcı hatası oldugundan dedı. Peki dedim ya benımkıde kullanıcı hatasıysa dedım kadın dedkı kullanıcı hatası olamaz cünkü kasa acıklıgı nokia nın 5800 ların hepsınde war hemen hemen.
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
mstfckmk; şikayet dilekçende ne yazdın?

kasa açıklığı olduğunu ve telefonun kendi kendine kapandığını. klasik sorunları yazdım işte. şu an icra davası açtık bekliyoruz sonucu.

Bende 5800 Kullanıcısıyım 20/03/2010 tarihinde telefonumu kasa açıklığı ve sarj problemınden kvk ya verdim ve telefonum salı günü yüksek seviye kartala gönderılmşti. Perşembe günü baktıgımda telefonumn değişen parçalarını gördüm ve gönderim kararı verıldıgı yazıyordu. Cuma baktıgımda bölgeye gönderildi yazıyordu. Bugun bi 30 dakika önce mesaj geldi teslimat için. Yarın gidip alıcağım umarım sorunum düzelmiştir. Yoksa bende tüketici hakları mahkemesine baş vurucagım. Kvk müşteri hizmetlernı aradım dedm telefonum olmamışsa ne olucak dedım bana sunu sölediler: Beyfendi telefonunuz işlem görmüş ve parçalar değiştirilmiştir. Zaten yapılmamış olursa kalite kontrol onayından gecmez servise geri gönderilir dedi. Bende dedmki peki cevremdekiler böle demiyo onlarnkı neden böle oluyor dedım. Onlar genellikle kullanıcı hatası oldugundan dedı. Peki dedim ya benımkıde kullanıcı hatasıysa dedım kadın dedkı kullanıcı hatası olamaz cünkü kasa acıklıgı nokia nın 5800 ların hepsınde war hemen hemen.

keşke göndermeseydin. bana da gönderin yapalım dediler bende yeni aldığım telefonu neden servise gönderiyim dedim. siz bilirsiniz dediler. ayrıca beni madur ettikleri için nokia ya ayrıca tazminat davası açacağım.
 
alicem123

alicem123

Üye
kasa açıklığı olduğunu ve telefonun kendi kendine kapandığını. klasik sorunları yazdım işte. şu an icra davası açtık bekliyoruz sonucu.



keşke göndermeseydin. bana da gönderin yapalım dediler bende yeni aldığım telefonu neden servise gönderiyim dedim. siz bilirsiniz dediler. ayrıca beni madur ettikleri için nokia ya ayrıca tazminat davası açacağım.

Aslında 5800 ın üretiminde problem war ondan kaynaklanıyor. Kasadada problem yok vidası tam sıkılmadıgı ıcın ondan böle yapıyor kasaları
 
mrchakal3

mrchakal3

Üye
bikaç haftaya alıyorum 5800 bi problem oldu mu sayende anında tuketici haklarına koşucam süper olmuş dostum
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
bikaç haftaya alıyorum 5800 bi problem oldu mu sayende anında tuketici haklarına koşucam süper olmuş dostum

bir hafta içerisinde iyi gözlemle telefonu. kanunen bir hafta içerisinde iade etme hakkın var
 
zwangless

zwangless

Üye
Arkadaşım. Uygun olur mu bilmiyorum ama. Sana ulaşabileceğim bi adres verirmisin (msn vb.) Daha ayrıntı almak istiyorum?
 
mrchakal3

mrchakal3

Üye
Yani mahkemeye başvuruncada mı 1 hafta hakkım var :)
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım. Uygun olur mu bilmiyorum ama. Sana ulaşabileceğim bi adres verirmisin (msn vb.) Daha ayrıntı almak istiyorum?

özel mesaj atabilirsin arkadaşım :oke:

Yani mahkemeye başvuruncada mı 1 hafta hakkım var :)

telefonu aldığın fatura tarihinden itibaren bir hafta. diyelim ki telefonu 1 nisanda aldın 8 nisana kadar iade etme hakkın var. bunun dersini görüyorum ben. ticaret hukuku :D :oke:
 
ipkry

ipkry

Üye
Arkadaşlar bundan yaklasık 1 sene önce büyük bir heyecan ve mutlulukla 5800 aldım:heyo::heyo::heyo:, 5 ay sonra ekran probleminden garantiye gönderdim tam 31 iş günü sonra elime geldi makina; fakat o saatten sonra makinadan sıkıldım, soğudum ve tüketici haklarına basvurdum sıkıntılı bir dönemdi tam 5 ay bekledim we sonuc acıklandı cihazın alınıp fatura bedeli olan 870 TL'nin tüketiciye verilmesine... nasıl mutluyum anlatamm cihazı genpaya bugun teslim ettim artık paranın yatmasını bekliycem.. o parayla 2 tane 5800 alırım ama yaparmıyım asla..:zong: diycem o ki peşini kesinlikle bırakmayın sonucunu geçte olsa alıosunuz(benm için gayet ii oldu geç olması :ehe
 
mrchakal3

mrchakal3

Üye
o zaman ben yakalarsam problemini direk iade ederm olmazsa artık mesela 1ay sonra gördüm hatayı direk mahkemeye :) ama hata olcagnı sanmıyorum ya baya duzeltti nokia
 
bRkxq93

bRkxq93

Üye
En kıSa ZamanDa Bende teLefonu qeRi veRmeyi düSünüyoRum.

Bu TeLeFon mükemmeL ama ameLe TeLeFonu qiBi heRkeSde vaR onun yeRine Samsung Star aLmayı duSunuyoRm.

kaSa acıkLıqı ve aRka kapakdaki qıCıRdama oLayı Bnde de waR :S

En KıSa Zamanda TükeTiCi HakLaRına baSvurup qeRekenin yapıLmaSını iSteyeCem
 
mrchakal3

mrchakal3

Üye
En kıSa ZamanDa Bende teLefonu qeRi veRmeyi düSünüyoRum.

Bu TeLeFon mükemmeL ama ameLe TeLeFonu qiBi heRkeSde vaR onun yeRine Samsung Star aLmayı duSunuyoRm.

kaSa acıkLıqı ve aRka kapakdaki qıCıRdama oLayı Bnde de waR :S

En KıSa Zamanda TükeTiCi HakLaRına baSvurup qeRekenin yapıLmaSını iSteyeCem

emin ol samsung star dahada amele teline döndü ve starda wi-fi yok wifilisindede 3g yok :D
 
onuraslan

onuraslan

Üye
Bilgi için teşekkürlerr
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
mutlu sona az kaldı arkadaşlar. paramı alıp iphone alacağım. daha da nokia almam bitti benim için. 5800 da hatalar halen var. arkadaşım sıfır 5800 aldı ve ekranda dalgalanmalar var 1 günlük cihazda bu sorun var. uyanın artık nokia demek telefon demek mantığından uzaklaşın.
 
petrucci82

petrucci82

Üye
mutlu sona az kaldı arkadaşlar. paramı alıp iphone alacağım. daha da nokia almam bitti benim için. 5800 da hatalar halen var. arkadaşım sıfır 5800 aldı ve ekranda dalgalanmalar var 1 günlük cihazda bu sorun var. uyanın artık nokia demek telefon demek mantığından uzaklaşın.
dostum mutlu son derken paranı alacağın kesin mi yoksa sıfırıyla değişim ihtimali de varmı yani sonuç açıklandı mı ben de 2 aydır senden senin sonucu bekliyorum:)
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
dostum mutlu son derken paranı alacağın kesin mi yoksa sıfırıyla değişim ihtimali de varmı yani sonuç açıklandı mı ben de 2 aydır senden senin sonucu bekliyorum:)

:) tüketici hakları kararındaki 20 günlük süre boyunca bi şey yapmadı karşı taraf bu nedenle icra davası açtık. avukat 20 gün daha beklemem gerektiğini söyledi. şu an karşı tarafın avukatı anlaşmaya çalışıyor yenisini verelim diyor ama ben kabul etmiyorum. paramı aldığımda yeni bir konu açacağım paramı aldım diye :D dua edin :D :oke:
 
eyup007

eyup007

Üye
Herzaman hakkın peşinden gitmeli..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
:) tüketici hakları kararındaki 20 günlük süre boyunca bi şey yapmadı karşı taraf bu nedenle icra davası açtık. avukat 20 gün daha beklemem gerektiğini söyledi. şu an karşı tarafın avukatı anlaşmaya çalışıyor yenisini verelim diyor ama ben kabul etmiyorum. paramı aldığımda yeni bir konu açacağım paramı aldım diye :D dua edin :D :oke:
dualarımız senin ve senin gibi hakkını aramayı bilen bilinçli tüketicilerle:yuru
 

anlam2059

Üye
arkadaslar benım 5800 xm sebeke kaybı oluyordu daha 4. gun aldıgım yere (gold bilgisayar) goturdum degısım istedım kabul etmedıler servıse yolladılar telefona v40 yazılımı atılmıs olarak gerı geldı sorun yok gıbı duruyordu 6 gun sonra aynı arıza ve kendı kendıne acılıp kapanmalar oldu tekrar gerı goturup degısım istedım kabul etmedeler servıse yolladılar ben servıs degıl degısım ıstıyorum dedım bana verilen cevap cok ilginç '' HAKKINI HAKEM HEYETIMDE ARA HEYETIN VERECEGI KARARA SAYGILIYIZ '' dusunebılıyor musunuz gold bılgısayar bunu yapabılıyor tel servısten gelsın hakem heyetıne gıdecegım ve olanları burada yazacagım
 

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
656
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
653
Doğuş Pertez


Üst Alt