Xperience™ Final! v2.0 RM-356|5800 Stabil Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

BonesTTeR

Üye
İki dosyayıda indirdim ben flashlayarken MCU'ya tıkladım 2 dosyanın ikisininde içini boş gösteriyor yani içindeki dosyaları JAF görmüyor nasıl yapacağım ?
 


PuGatorY

PuGatorY

Üye
dostum yüklemeden önce ve sonra yapılacakları bi yazsan iyi olur:oke:

çok gereksiz uygulama var ve kaldırılamıyor ve o yüzden ram boşuna dolu:vur:vur:vur

eski yazılımda 69 mb ram gördüm şimdi 58 mb ram zor görüyor:off:

flash live ev ekranında alt menüyü kullandığımda rehber zırt pırt çıkıyor gıcık oldum:vur

tema güzel olmuş teşekkürler :yuru

sonuç olarak önce ki yazılım bazı hatalar ve eksikler hariç mükemmeldi öyle yazılım yapan böyle bişey yapamaz diyorum:bilmm

yazılımların çok güzel oluyor bende severek kullanıyorum ve daha iyilerine bekliyorum :oke:

((((lütfen!)))
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
yüklemeden önce aynı.yine eski yamaları aktif edeceksiniz bu kadar :oke:
 

BonesTTeR

Üye
MCU'da ne seçeceğim COr dosyası yok. :S
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım masaüstüne v1.1'in arşivini çıkar.içinden rofs2'yi sil.daha sonra v2 beta'nın rofs2'sini bu klasöre kopyala.klasörü c:\programfiles\nokia\phoenix\products klasörü içine kopyala.sonra use iniyi işaretleyip telefon modelinden 5800D-1 İşaretle ve flashla.
 

BonesTTeR

Üye
Use dediğin nedir tam anlayamadım.

Nokia\phoenix\products yok Nokia var içinde de Ovi ve Connectivity Cable Driver var.
 
  • Beğen
Tepkiler: PuGatorY

BonesTTeR

Üye
RM-356_52.0.101_prd.core.COO bunun uzantısını mı değiştireceğim ?

Nokia\phoenix\products yok Nokia var içinde de Ovi ve Connectivity Cable Driver var.
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
RM-356_52.0.101_prd.core.C0r bunun uzantısını mı değiştireceğim ?

Nokia\phoenix\products yok Nokia var içinde de Ovi ve Connectivity Cable Driver var.

evet dostum sonra neere inmişse seçip flashlayacaksın neticeyi bildir
 

BonesTTeR

Üye
PPM'ye geldi sıra orada VO2 yok hangisini seçeyim ?

Anladığım kadarı ile bu v51 için v52 değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: PuGatorY

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
@Pugatory çok gereksiz dediklerin benim ve birçok kişinin günlük hayatta kullandığı uygulamalar :oke:

rehber çıkar çünkü ev ekranından sağ seçim kısayolunu menü olarak ayarlamamışsın.

ram 58'den yukarı çıkmıyor demişin samsung widget açıkken gayet doğal??

tema bu sefer gerçekten tam oturdu

bu haliyle eskisinden daha iyi :oke: sonuçta tek bi kişi için hazırlamıyoruz dimi ama :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: burak.golcuk ve PuGatorY
PuGatorY

PuGatorY

Üye
ben v52 yi yükledim senin bileceğin iş

----------Eklendi @ 17:56:39 ---------- Yazıldı @ 17:47:39 ----------

@PuGatorY çok gereksiz dediklerin benim ve birçok kişinin günlük hayatta kullandığı uygulamalar :oke:

ram 58'den yukarı çıkmıyor demişin samsung widget açıkken gayet doğal??

bu haliyle eskisinden daha iyi :oke: sonuçta tek bi kişi için hazırlamıyoruz dimi ama :oke:

benim için değil ama olsun lazım olur:oke:

hakkını yedim 61 mb oldu ram saol önerin için

aynen dostum allah yolunu açık etsin güzel yazılımlar yapıyon
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: burak.golcuk

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
önmli değil :) fakat sırf programlar yüzünden xperience'ı tercih etmemeni anlamadım neyse :) yeni versiyon eskisinden hızlı.bu programlarla 67 mb aldım.final hazırladım şimdi onu flashlayacağım.bakalım onda performansı ne kadar yukarı taşımısım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: PuGatorY
PuGatorY

PuGatorY

Üye
önmli değil :) fakat sırf programlar yüzünden xperience'ı tercih etmemeni anlamadım neyse :) yeni versiyon eskisinden hızlı.bu programlarla 67 mb aldım.final hazırladım şimdi onu flashlayacağım.bakalım onda performansı ne kadar yukarı taşımısım :)

hayır dostum program kalsın ben yazılım peşindeyim tabiki kullanacam böyle yazılımlar kaçar mı delimiyim ben bırakaym:ehe
 

prozik

Üye
dostum t9 u cöz :D walla mıllete msj yazamıyorum...
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
t9'u çözdüm.donmayı kesin ve kesin çözdüm.mini qwerty yeniden ekledim.görsellik tavan yaptı :oke: yeni tema ekledim :oke: performans tavan yaptı :oke: en yüksek browser performansı için ayarladım :oke: xperience v2.0 finali bekleyin.. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: PuGatorY
PuGatorY

PuGatorY

Üye
t9'u çözdüm.donmayı kesin ve kesin çözdüm.mini qwerty yeniden ekledim.görsellik tavan yaptı :oke: yeni tema ekledim :oke: performans tavan yaptı :oke: en yüksek browser performansı için ayarladım :oke: xperience v2.0 finali bekleyin.. :oke:

her gün girip yeni yazılım kovalıyorum galiba bununla beraber öyle bi amacı kalmayacak:)
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Müjde!!! Donma Sorunu ve T9 Sorunu Tarihe Karıştı :oke: en kısa zamanda konu güncellenecek.
 

burak.golcuk

Üye
aga yine ben her yerden takipteyim bakalım ilk nerde yayınlıcan :D:D
 
bLnmz

bLnmz

Üye
Açık test sürümünü verdiğin dosyalar ile flasladım telefonuma ancak T9 yok.Ellerine sağlık ama hızlı bir yazılım yapmışsın yine.Finali bekliyorum.Hadi Furkan.Bu arada MSN eklersen sevinirim.

Ne yazıkki mesaj kısmı yine donup kalıyor.
 


Üst Alt