yükledim kullanıyorum,harika iş çıkarmışsın,tek kelime süper,emeğine sağlık.

@salvador e:\xperience\boot klasörü olacak kardeş.eğer yine olmazsa v2.0'da bunu yeniden düzenlerim.
@kormanchi wifi hatasını aldım desem yalan olur..aldıysam da ne yalan söyleyim hatırlamıyorum..sana tavsiyem hafıza kartına format ve sonra telefona format at..ve bağlantı ayarlarını kontrol et. yorumlarınız için ayrıca teşekkürler.
