Xperience™ Final! v2.0 RM-356|5800 Stabil Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

stability

Üye
tamam kardeşim kolay gelsin
 


jachial74

jachial74

Üye
Kardeş çok güzel bir CFW olmuş ellerine sağlık. Benim kendi isteğim mesajlar içinde gülen yüzlerin olduğu kısmıda eklersen tadından yenmez diye düşünüyorum. Birde kullanırken dikkatimi çeklen birşey oldu arada bir zil sesi kayboluyor klasik nokia sesi çıkıyor. Zil sesi çalarkende sanki arayanı söyliyecekmiş gibi ses kesinti yapıyor. Bunları yaşayan arkadaş varmı göremedim ama bi test edersen sevinirim.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
dediğin bug'a bakacağım.yorumun için teşekkürler.gülücükleri port etmeye çalıştım ama sonuç başarısız..onu yaparsa noka yapar.o bizi aştı :)
 

kormanchi

Üye
FURK sayende 5800'ım hızdan uçuyor yanlız tek sorunum wi-fi ile internete bağlanmaya çalışırken geçersiz sunucu hatası veriyor. sanırım xperience jafladıktan sonra oldu.. yardım edebilecekmisiniz bu klonuyla ilgili?
 
bLnmz

bLnmz

Üye
4.boot klasörüne xperience.gif ve xperience.mp3 olarak kaydettikleriniz açılış animasyonu ve sesi olarak oynatılır.

Söylediğini yaptım ancak açılışta resim çıkmadı.Ayrıca bu resmin boyutu nasıl olacak?
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
@salvador e:\xperience\boot klasörü olacak kardeş.eğer yine olmazsa v2.0'da bunu yeniden düzenlerim.

@kormanchi wifi hatasını aldım desem yalan olur..aldıysam da ne yalan söyleyim hatırlamıyorum..sana tavsiyem hafıza kartına format ve sonra telefona format at..ve bağlantı ayarlarını kontrol et. yorumlarınız için ayrıca teşekkürler.
 

gülengin

Üye
yükledim kullanıyorum,harika iş çıkarmışsın,tek kelime süper,emeğine sağlık.
 
bLnmz

bLnmz

Üye
@salvador e:\xperience\boot klasörü olacak kardeş.eğer yine olmazsa v2.0'da bunu yeniden düzenlerim.

@kormanchi wifi hatasını aldım desem yalan olur..aldıysam da ne yalan söyleyim hatırlamıyorum..sana tavsiyem hafıza kartına format ve sonra telefona format at..ve bağlantı ayarlarını kontrol et. yorumlarınız için ayrıca teşekkürler.

Yaptığın mod hız olarak güzel.Ancak mesaj yazarken telefon kilitleniyor ve söylediğin klasöre resim yüklediğim halde sonuç alamadım.v2'yi beklemekteyim.Umarım iyinin(şu ankinin) iyisini çıkartırsın.Ellerine kollarına sağlık.Beklemedeyim ;)
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
v2'de mesaj yazarken donma sorununu giderdim :oke: fakat v52.101 türkiye için çıkmadığından t9 ile mesajların donmamasını birlikte çalıştırmaya çalışıyorum.yazılım hakkındaki düşüncelerin için teşekkürler ;) :oke:
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
xperience v2 test sürümü yayında arkadaşlar :D link için ilk mesaja bakabilirsiniz :)

----------Eklendi @ 02:29:46 ---------- Yazıldı @ 01:21:46 ----------

Link Yenilenmiştir :oke:
 

prozik

Üye
yazılımı attım ama nedense tahmın(t9 sözlük) bir türlü aktif hale getiremedim bu konuda yardımcı olabılırmısınız?
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
v1.1'e t9u entegre edebilmiştim ama mesajlarda donma sorunu vardı.sorunun farkındayım.onu çözmeye çalışıyorum.çözünce final versiyon yapacağım.
 

BonesTTeR

Üye
Arkadaşlar ben dün SunRise CFW'yi kurmuştum fakat pek umduğum gibi çıkmadı bugün bu CFW'yi gördüm ve hoşuma gitti bunu kurmak istiyorum fakat eski kurduğum CFW'yi öncelikle kaldırmam mı gerekiyor ne yapmalıyım.
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
flashlama işlemini aynen yapacaksın.ekstra birşeye gerek yok :)
 

BonesTTeR

Üye
Yani hard format atmayacağım direk bilgisayara bağlayıp flashlıyorum değil mi ?

Bu işlerde yeniyim o yüzden biraz geç anlayabilirim kusura bakmayın. :D
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartın format atman daha sağlıklı olur :)
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
deniyorum
 

BonesTTeR

Üye
Şimdi flash'layacaktım fakat COr dosyası yok ?
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
iki tane link vermiştim.ikincisinden core ve udayı alacaksın kardeş :) beta olduğu ve zamanım olmadığı için böyle verdim.
 


Üst Alt