Xperience Legend Edition™ Final Mod 5800|RM-356 En Stabil Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
Xperience Legend Edition™ Final Mod 5800|RM-356 En Stabil Sürüm
Xperience™ Original Mod.V3.0 Legend Edition

Yazılımın İzinsiz Dağıtılması Yasaktır..

Xperience v2.0'deki indirmelerden sonra v3 ve final mod olan legend edition yayında ;)

Yazılımın heryerinde xperience çalıntı tespit imzaları vardır.o yüzden bu yazılımı düzenlemeniz ve başka adda yayınlamanız önerilmez ;)

Xperience v3.0 Legend Edition Yapılan Modlamalar;

Menüdeki Sistem Klasörünün Simgesi Yenilendi
Grafik Hızlandırma Modu Entegre Edildi.İşlemci Daha hızlı ve güçlü.vova1609'e teşekkürler
Açılış ve kapanış ekranı değiştirildi.
Ovi Store Kaldırıldı.Dışardan sorunsuz kurulabilir.
Türkçe Karakter Destekli Calibri Font Entegre Edildi.(Mustafa Abiye Teşekkürler)
Mesajlara 6 Sayfa Karakter Eklendi.
Nokia Photo Browser Eklendi.
Bellekleme hızı artırıldı.takılmalar giderildi.
Efektler varsayılan olarak açıldı
Browser ve sistem önbelleği 390 MB'a çıkarıldı ve hafıza kartına alındı
Grafik Belleğini 50 Mb Yaptım Valla Bişeyleri çevirdim onu ondan aldım falan artırdım ama grafik hızı arttı.

Xperience v3-v2-v1.1-v1.0 Yapılan Performans Modlamaları;

Heap Boyutu Forumdaki Yazılımlarından Daha Yüksek ve C,E,Z diskleri arasında paylaştırılmış.
390 Megabyte Sistem ve browser belleği
Ekran Yenileme Hızı 80 Pfs,Alfappservercore işlemciyi 0 kullanıyor
Telefonun işlemci hızı 602 Mhz olarak görünür.xperience v2.0'a göre hız daha da arttı.vova'ya teşekkürler
Render kalitesi 1. seviyeye alındı
Önbellek boyutları en iyi şekilde
Arkaplan uygulamaları kapatıldı
Açılışta çalışan çoğu program devredışı.Rompatcher otobaşlat çalışıyor
Dokunmatik Stabil Hale Getirildi.


Xperience Yapılan Modlamaların Tam Listesi;

Anna İkonları Entegre Edildi [Özel Mod]
Temel,Tsunami,Satio Ev Ekranlarına Anna İkon Eklendi [Özel Mod]
Xperience Menü Modu Yenilendi
Efektler Yenilendi.Eskisinden daha iyi,hızlı,görsel!
Açılış ve Kapanış Ekranı Değiştirildi
Bellekler Mükemmel Seviye'de! bu performans piyasadaki yazılımların hiçbirinde yok!
Disk ve Ram Eşikleri Düzenlendi
Uygulama Açılış ve Kapanış Hızı Artırıldı
Heap Boyutu Düzenlendi.
İşlemci Hızı Artırıldı
Grafik Karmaşıklığı Azaltıldı.Xperience'ın gücüne güç kattık!
Oyunlarda Akıcılık sağlandı! 5800 orijinal araba yarışıyla test edebilirsiniz!
Batarya Kullanımı Optimize Edildi
Çağrı Vibrasyon Modu Eklendi.Arama Gelişinde ve Arama Bitişinde Telefonunuz Titreyecek
Dokunmatik Hassasiyeti En iyi seviyeye çıkarıldı
Sensör Dönüşleri yumuşatıldı! Artık ne titreme var ne de en ufak dönüşte ekranın dönmesi!
Arayan Kişi Resmi Anna İkonla Değiştirildi

Transistör belleği artırıldı.bu sayede efektler hızlandırıldı!
Mesajlarda font varsayılan olarak küçük ayarlandı!
Çevrimiçi Paylaş Silindi
Müzikçalar Kütüphane Yenileme Hızı Artırıldı.Müzikçalar belleği 30 mb'a çıkarıldı
Arama Sonrası Özet Açıldı
Radyoki RDS sorunu çözüldü
Java İzin Modu Eklendi
Browser ve sistem cache'i artırıldı.Mükemmel bi arayüz ve browser deneyimine hazır olun!
Sony Skecth Font Entegre Edildi
Bellekleme Hızı Düşürüldü.Xperience hızına hız katıldı!
Batarya İkonu Yenilendi
Tercihler ve Temalar menüye Çıkarıldı
N8 Tam Ekran Klavye Eklendi
Klavye 4 sıraya çevrildi
İndirme ayarları modlandı.
Sensörler açıldı
Arama Kaydı Hafızası 365 Güne Çıkarıldı
Mini Qwerty Silindi
Müzikçalar ve Realplayer sesi 0 olarak ayarlandı
Genişletilmiş Menü Uygulandı
Rehber simkartı görecek şekilde ayarlandı
Dokunmatik hassasiyeti artırıldı
Açılış ve kapanış resmi değiştirildi
Tarih sorma gibi işlemler açılışta aktif edildi
FPS artırıldı
Heap Azaltıldı
Sistem Belleği Genişletildi
Orijinal Yer imleri Silindi
C5-03 Tuş Kilidi Eklendi
Hafıza Kartına 6 Hd duvarkağıdı eklendi
N8 Zilsesleri Eklendi
N8 Rehber Grup İkonu Eklendi
Qt ve Python Kaldırıldı
Türkçe T9 Entegre Edildi
Açılış Uygulamaları Kapatıldı
Arkaplan Uygulamaları Kapatıldı
Ui Hızlandırıldı
Ev Ekranı temel olarak ayarlandı
Eeniden bşlat eklendi
Mesaj sayısı 999'a çıkarıldı
Dokunma kontrolü eklendi
N8 kamera sesleri ve ikonları eklendi
N97 kullanıcı kimliği eklendi
Wifi tarama alanı genişletildi
Tuş kilidi titreşimi kapatıldı
Widget uyarıları kapatıldı
Browser'a sensörden bağımsız ekran dönüşü eklendi
Hoparlör sesi max olarak ayarlandı
sözlük veritabanına tr dil eklendi
dosya yöneticisindeki koruma kaldırıldı

Xperience Gömülü Programlar;

Memcheck
Virtual
Ramblow
PhotoBrowser
Accelswitch
BTSwitch
QuickRotate (Tek dokunuşla ekranı yatay moda alın)
Go to menu (ekranı aşağı kaydırın menü açılsın)
File Browser
Keylock
Killme
Sohbetler
DZMusıc
Rompatcher(otostart Fix)
Jbak Taskman (otostart kapalı)
BTReceiver (Bluetoothla alınan dosyaları hafıza kartına yönlendirebilirsiniz)
PhoneTorch
Notlar
Ovi Maps
Foryour ears only (kulaklığı çıkarınca müzik durur.programı açmanız yeterli)
Pdf Plus Pdf okuyucu (Tam Sürüm)
Pocketlock (Sensörler ekran kiliti)
Youtube
Zip Manager
Global Race

Xperience Temalar

Xperience^3
Xperience Silver
Xperience Night

Xperience Core'dan Silinenler;

Bounce
Welcome
MyNokia
About
PhoneSwitch
Ç.Yardım
Ovi Maps
Ovi Musıc
Ovi Sync
Notlar
Yardım
PoadCast
Converter

Xperience Ekran Görüntüleri

Xperience Açılış Resmi

































Xperience İndirme Linkleri;

Xperience v3.0;

Xperience v2.0

Xperience v1.1

Xperience v1.0

Xperience Kurulum*

Bu kısım xperience'ın sorunsuz kurulumu ve kullanımı açısından önemlidir.

1.Bilgisayarınızda ovi suite veya pc suite kurulu olmalıdır.
2.Antivirus kullanıyorsanız devredışı bırakın
3.Jafı açmadan önce admin yetkisi verin veya kullanıcı hesabı denetimini (uac) devredışı bırakın.(sadece vista ve windows7 kullanıcıları için geçerli)
4.Yüklemeden Önce hafıza kartına mutlaka format atın
5.Linkten indirdiğiniz klasörü c:\programfiles\nokia\products\phonix klasörüne atın
6.Yükleme bittikten sonra pin,tarih,bölge,saat girdikten sonra telefonu hemen kullanmaya başlamayın.40-50 saniye bekleyin.bu eylem yazılımın telefonda stabil çalışmasını engeller
7.Yazılım hakkındaki düşüncelerinizi burada bildirin.yükleyecekler için önemlidir.

Xperience Kurulum Sonrası

Bu Kısım Yazılımın Stabil Çalışması Açısından Önemlidir

Kurulumdan Sonra 50 Saniye Telefona Dokunmayın
Pin Kodu,Ülke Tarih vs yaptıktan sonra ev biraz bekleyin
Ev Ekranından Temel Ev Ekranını Seçin
Rompatcher'dan centertext,keybord,modQwerty-R Yamalarını aktif edin ve otobaşlata alın
Telefonu Yeniden Başlatın
Rompatcher'dan aynı yamaları aktif edin ve otomatiğe alın.
İşlem Tamamlandı.bundan sonra istediğiniz ev ekranına geçebilirsiniz

Bilmeniz Gerekenler

Müzikler e:\xperience\müziklerim\ klasöründen okunur.
e:\xperience\gizli klasörüne atılan hiçbirşey galeri'ed görünmez
e:\xperience\boot klasörüne xperience.mp3 ve xperience.gif olarak kaydettikleriniz açılış animasyonu ve sesi olarak oynatılır

Xperience Fix Yamaları
Mediabar'a Accelswitch ekleme ;

Sony Ericcson Skecth Font;

Galeri'ye Resim Düzenleyici'yi Ekleme;

5800 Orijinal Ses Kodekleri (private\100012a5\ klasörüne atılacak)



Samsung Widget'a üst bar ekleme içinde 4-5 seçenek var beğendiğinizi rofs2 ana dizine atın



 
  • Beğen
Tepkiler: oktay955, Burak, berkeren23 ve 4 diğerleri


PriZm

PriZm

Üye
telefonun Cpu su gerçekten 600 Mhz mi oldu???

yoksa göstermelikmi?:D
 
  • Beğen
Tepkiler: MFive

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
modu yapan 600 mhz diyo ama sadece grafik hızlandırmadan ibaret :ehe: yazılım v2'ye göre daha hızlandı bunun sayesinde :ehe:
 

dahiİ

Üye
hızına yetişemiyoruz :)) hemen indirip güncelleyiyorum cfwyi.
 
PriZm

PriZm

Üye
şimdi kendi yaptığım c6 dan dönmek istemiyorum ama arşivime ekledim ilerde yüklerim artık:D
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
size şöyle diyeyim hal.dll dosyasını düzenleyerek oraya 600.000 Mhz bile yazarsınız :ehe:
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
ben power.dll'yi vivazdan aldım da telefon dayanmadı :ehe: açılışta direk reset atıyor :ehe:
 
79madi

79madi

Üye
tşkler arkaşım sağol ellerine sağlık (*****) yıldız :)
 

samoçam

Üye
arkadaşım şu go to menu uygulamasını paylaşırmısın
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
elimde yok sanırım bulursam paylaşırım.
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
dostum iki gün bakmadık neler yapmışsın helal bide n8 gibi widget ekleyebileceğimiz bi ekran olsa süper olurdu o zaman hayatta başka yazılım aramazdım:oke:

----------Eklendi 16.09.2011 @ 00:21:04 ---------- Yazıldı 15.09.2011 @ 23:59:45 ----------

final versiyonu mükemmeldi yeni versiyonu yükledim bugün kullanayım (bi sorun yok biliyorum:alkis) yorumu atarım seni takip ediyorum güzel işler çıkarıyon:oke:

:tşk:
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
yorum için teşekkürler :oke: güle güle kullan :oke:
 
kosowali20

kosowali20

Üye
xperience ekran ısığı değismiyor.nasıl yapcaz bunu.
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
ekran ışığı ortama göre ayarlar %50 hassastır.bu senin için sorun olacaksa lightcontrol uygulamasını kullanabilirsin :oke:
 

kormanchi

Üye
xperiance dan süper bir çalışma daha... xperiance dan önce sistem modifikasyon sayfasında neler yeni diye bakarken, artık şimdi xperiance da yeni ne var diye bakıyorum.. süper bir çalışma olmuştur eminim, yeni versiyonu hemen telime jaf jufluyorum. yanlız bukadar kısa sürede yeni versiyonlar atmasan. sürekli format at yenisini yükle :) zuhahaha.... emeğine sağlık!!!!!!!!!!!!1111
 

xperienc

Üye
    Konu Sahibi
yorumun için teşekkürler ama son çalışma olduğu için pek geciktirmeden yayına süreyim dedim ;)
 
Accort

Accort

Üye
007 telefonum bu 101 yüklediğimde tekrar dönüş yapabilirmiyim tşk ederim

----------Eklendi @ 14:18:46 ---------- Yazıldı @ 14:13:29 ----------

007 telefonum bu 101 yüklediğimde tekrar dönüş yapabilirmiyim tşk ederim
 
PriZm

PriZm

Üye
007 telefonum bu 101 yüklediğimde tekrar dönüş yapabilirmiyim tşk ederim

----------Eklendi @ 14:18:46 ---------- Yazıldı @ 14:13:29 ----------

007 telefonum bu 101 yüklediğimde tekrar dönüş yapabilirmiyim tşk ederim

hayır.sonraki yükleyeceğin yazılım 101 olmalı:) yoksa telefon açılmaz.
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
dostum 1 gündür kullanıyorum mükemmel bi iş çıkarmışsın ama bi kaç şey var haberin olsun

diğer yazı tipi güzeldi bu hoşuma gitmedi

bide "g" harfi menü dahil diğer küçük karakterlere göre biraz daha büyük bu bi kaç sayıda da mevcut haberin olsun....

bide biz maxicep üyesiyiz cepmod reklamı niye yapıyosun??????
 


Üst Alt