






Use dediğin nedir tam anlayamadım.
RM-356_52.0.101_prd.core.C0r bunun uzantısını mı değiştireceğim ?
Nokia\phoenix\products yok Nokia var içinde de Ovi ve Connectivity Cable Driver var.

sonuçta tek bi kişi için hazırlamıyoruz dimi ama 
@PuGatorY çok gereksiz dediklerin benim ve birçok kişinin günlük hayatta kullandığı uygulamalar
ram 58'den yukarı çıkmıyor demişin samsung widget açıkken gayet doğal??
bu haliyle eskisinden daha iyisonuçta tek bi kişi için hazırlamıyoruz dimi ama
![]()


önmli değilfakat sırf programlar yüzünden xperience'ı tercih etmemeni anlamadım neyse
yeni versiyon eskisinden hızlı.bu programlarla 67 mb aldım.final hazırladım şimdi onu flashlayacağım.bakalım onda performansı ne kadar yukarı taşımısım
![]()

t9'u çözdüm.donmayı kesin ve kesin çözdüm.mini qwerty yeniden ekledim.görsellik tavan yaptıyeni tema ekledim
performans tavan yaptı
en yüksek browser performansı için ayarladım
xperience v2.0 finali bekleyin..
![]()

