Xperience™ Final! v2.0 RM-356|5800 Stabil Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

hamdi mert

hamdi mert

Üye
ben de bilgisayarımı açınca yükleyeceğim simdi sunrise final var ama memnun değilim telefonu kullanma ram 40mb berbatbişey ya inşallah seninkinde böyle problemşer olmaz...
 


PriZm

PriZm

Üye
ben de bilgisayarımı açınca yükleyeceğim simdi sunrise final var ama memnun değilim telefonu kullanma ram 40mb berbatbişey ya inşallah seninkinde böyle problemşer olmaz...

Tabiki olmaz biri c6 fw biri ofw. ofw de herzaman ram daha fazladır:)
 

xperienc

Üye
ben de bilgisayarımı açınca yükleyeceğim simdi sunrise final var ama memnun değilim telefonu kullanma ram 40mb berbatbişey ya inşallah seninkinde böyle problemşer olmaz...

Ram konusunda başarılı bir yazılım çıkardığımı düşünüyorum :) dün testlerimde 44 uygulama açtım (oyun ve browser dahil) kamera falan hepsini açtım ama takılma çok azdı :oke: umarım memnun kalırsın :oke:
 
jachial74

jachial74

Üye
İNdirdim kurdum fakat yine centertext gibi rompatcher yamalarını bulamadım. Sanırım yoklar. Ama hız olarak yine çok başarılı bir yazılım olmuş. Eline sağlık arkadaşım.
 

xperienc

Üye
teşekkürler.yamaları bulamamanın sebebi bence hafıza kartına format atmaman :) hafıza kartına format atıp dene büyük ihtimal yamalar kopyalanacak :)
 
jachial74

jachial74

Üye
Rica ederim kardeş. Yapımlarını dikkatle takip etmekteyim. Hafıza kartını takmadım daha telefona ondan oldu sanırım. Şimdi takarak test ederim.

----------Eklendi @ 12:39:24 ---------- Yazıldı @ 11:58:42 ----------

Hafıza kartı takılı değil iken jaf ile yazılım yüklüyordum ben. Sorun bundan kaynaklanıyormuş. Şuan bir sıkıntı yok. Çok güzel bir çalışma emeğine sağlık.
 

fnldstntn

Üye
arkadaslar bu v52.0.007 mi yoksa v52.0.101 mi acil cevap
 

xperienc

Üye
@Jachial Yorumun İçin Teşekkürler Güle güle kullan :)

@FinaDestinaTion bu v52.0.101 için ama sadece benim rofs2mi alarak herhangi bir c6 cfw core ve udasıyla flashlayabilirsin :oke:
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
benim version tam olarak 52.0.101 bir problem çıkarmaz değil mi çünki vega v1 yüklerken telefonum çokmüştü bunda böyle bir şey olmaz değil mi
 

xperienc

Üye
merak etme hiçbir sıkıntı olmaz :oke: bunun sürümü de v52.0.101 :oke:
 

fnldstntn

Üye
@Jachial Yorumun İçin Teşekkürler Güle güle kullan :)

@FinaDestinaTion bu v52.0.101 için ama sadece benim rofs2mi alarak herhangi bir c6 cfw core ve udasıyla flashlayabilirsin :oke:

Ben fw yi yükledim süperfakat ev ekranını pek beğenmedim tekrar c6 fw si yükleyecektim fakat bunun 101 olduğunu bilmedeğim için (dikkat etmedim) 007 yüklemeye kalktım ve telefon çöktü bu gece tekrar 101 atmayı deneyecegim inşallah olur
 

xperienc

Üye
c6 deneyiminden sonra ev ekranlarının garip gelmesi normal :) benim yazılımın core ve udasını alarak v52.7 c6 fw kurabilirsin :oke:
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
abi yükledim ama ovi yok bir de müzikler nereden okunuyor müzik çalar bulamadı da
 

xperienc

Üye
E:\xperience\müziklerim klasörü müzikler

E:\Xperience\Gizli gizli klasörü

E.\Xperience\boot klasörü açılış animesi. xperience.mp3 ve xperience.gif olarak kaydedin :oke: yorumunu alayım :ehe:
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
E:\xperience\müziklerim klasörü müzikler

E:\Xperience\Gizli gizli klasörü

E.\Xperience\boot klasörü açılış animesi. xperience.mp3 ve xperience.gif olarak kaydedin :oke: yorumunu alayım :ehe:

ÇOK SAOL xperienc YAPTIĞIN FW GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL FAKAT OVİ AÇILMIYOR :(
 

xperienc

Üye
ovi store sorunu var ama store.ovi.comu browserla açabilirsin kardeş :oke:
 
jachial74

jachial74

Üye
Bu yapımda az önce farkettiğim birşey oldu. Daha önceki sürümde diller arasında ingilizce vardı bunda koymamışsın. Mesaj yazarken kolay oluyordu ingilizce ama böylede çok iyi bir yazılım. :) Acaba bu yazılımlardan bütün dilleri çıkarıp sadece ingilizce ve türkçe koysak nasıl olur acaba bi bilgin varmı yada denedinmi öyle birşey acaba?
 

xperienc

Üye
telefon dili sadece türkçe ama yazma dillerini ayıklayıp çıkarmak uzun iş.
 
jachial74

jachial74

Üye
Normal bilgisayar sisteminde dillari ayıklayıp tek dil olarak kullandığında bilgisayar sistemi daha farklı bir çalışma gösteriyor. Bu işleyiş büyük ihtimalle telefon sistemi içinde aynı olabilir biraz daha hızlı çalışabilir hem zaten rom olayında ayıklama daha fazla yer açıcaktır diye düşünüyorum.
 


Üst Alt