ben de bilgisayarımı açınca yükleyeceğim simdi sunrise final var ama memnun değilim telefonu kullanma ram 40mb berbatbişey ya inşallah seninkinde böyle problemşer olmaz...

o iyi o zaman pc acinca ilk isim bu olacakTabiki olmaz biri c6 fw biri ofw. ofw de herzaman ram daha fazladır![]()

ben de bilgisayarımı açınca yükleyeceğim simdi sunrise final var ama memnun değilim telefonu kullanma ram 40mb berbatbişey ya inşallah seninkinde böyle problemşer olmaz...
dün testlerimde 44 uygulama açtım (oyun ve browser dahil) kamera falan hepsini açtım ama takılma çok azdı
umarım memnun kalırsın 
@Jachial Yorumun İçin Teşekkürler Güle güle kullan
@FinaDestinaTion bu v52.0.101 için ama sadece benim rofs2mi alarak herhangi bir c6 cfw core ve udasıyla flashlayabilirsin![]()
E:\xperience\müziklerim klasörü müzikler
E:\Xperience\Gizli gizli klasörü
E.\Xperience\boot klasörü açılış animesi. xperience.mp3 ve xperience.gif olarak kaydedinyorumunu alayım
:

Acaba bu yazılımlardan bütün dilleri çıkarıp sadece ingilizce ve türkçe koysak nasıl olur acaba bi bilgin varmı yada denedinmi öyle birşey acaba?
