
Tavsiyeler için çok teşekkür ederim.Hepsini dikkate alacağım.Şu an Xperia S'in Türkiye'deki Sonu Center'lara gelmesini ve fiyatlarının 1500tl civarlarına düşmesini bekliyorum.Düşmezse Iphone alacak gibiyim.
Bu dediklerinize katılmak mümkün değil.Neyden bahsediyorsunuz? İphone 4S i şuanda en iyi telefonmuş gibi göstermek en büyük hata.Şarj sorunu var demişsiniz iphone da şarj bir hafta gidiyor sanki ?? Hangi sistem arka planda program çalıştırmaz ki buna İOS da dahil..Bu çok saçma.İnternet perfomansı için ise bende galaxy s var ve çok memnunum.En azından web sayfalarında sayfayı 50 defa yukarı ittirmiyorum ios daki gibi.Ekranım 4s gibi mini değil...Bilginiz var ise konuşmak gerek.bu sizin için değil herkes için geçerli...Şu mübalalardan da kaçınalım lütfen![]()
1)şarj sorunu Iphonede yokmu zannediyorsun? onunda şarjı en fazla 1 gün gidiyor.Hiç düşünme iphone 4s al derim .. Android işletim sistemi sarjın anasını ağlatıyor . kendine kendine kafasına göre açılan uygulamalar insanı çileden çıkarıyor kapatıyosn gene açılıyor belli belirsiz nete girip tl lerini harcıyor faturalıysan zaten sana telefon parası kadar fatura getirir. sürekli neti kapatmak zorunda kalıyorm gerkli oldğnda açıyorm sadece ondada bi yarm dakka faln bağlanmasını bekliyosn 3g den hiç bahsetmiyorum 3g yi açim nette hızlı gezim dersen 1-1,30 saat dayanır en fazla yani yanında hep sarjla dolnacan. İphone 4S al hiç tereddüt etme !
alakası yok.HTC de sense arayüzü var.daha düşük performans gösterir.izlediğim testlerde htc nin xperia s'e denk bir telefonu vardı sensation xl miydi neydi. her neyse işlemcisi falan aynı fakat neredeyse yarı yarıya performans veriyor. iş 15 20 çekirdek koymakla bitmiyor. önemli olan o çekirdekleri adam etmekte...
izlediğim testlerde htc nin xperia s'e denk bir telefonu vardı sensation xl miydi neydi. her neyse işlemcisi falan aynı fakat neredeyse yarı yarıya performans veriyor. iş 15 20 çekirdek koymakla bitmiyor. önemli olan o çekirdekleri adam etmekte...
alakası yok.HTC de sense arayüzü var.daha düşük performans gösterir.
bu one x değil one s, xperia s qualcomm s3 cortex a9 tabanlı çift çekirdek kullanıyor one s qualcomm s4 cortex a15 tabanlı çift çekirdek kullanıyor ve sense 4.0 arayüzü var ve ics 4.0 sürümü var bilip bilmeden yazma
tamam bende onu diyorum zaten.
çok biliyorsun afferim sana. önce ne demek istediğimi anla ondan sonra laf dalaşına gel lütfen. ben one x den değil sensation xl den bahsediyorum.
edit: bahsettiğim cihaz xl değil xe imiş.. bu ayrıntı için çok özür dilerim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu iki linkte 1.549 TL olarak gözüküyor.Sizce bu site güvenilir midir ?
bu fiyatlara asla alıcı bulamayacağını anlayan bazı satıcılarda 1500 1600 tl arasında pasaport kayıtlı 32 gb lık versiyonlarını satışa sundular sözüm ona satıcılar akıllarınca piyasayı yüksek tutmaya çalıştılar benim tahminime göre 1500 1650 tl aralığında türkiyede 24 ay garantili 32 gb lık versiyonları bir hafta içinde satışa sunulacaktır az daha sabretmek lazım
