Xperia S mi,Galaxy SII mi,Iphone 4S mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

NurullahBozkurt

Üye
Galaxy s 2 nin üstüne telefon tanımam.Senin çok üzerinde durmadığın telefon yılın telefonu seçildi.Senin aradığın bütün özellikler mevcut şaşma s 2 den.Oyuncaklarla uğraşma tabi telefon kullanmaksa niyetin
 


Aege

Aege

Üye
    Konu Sahibi
Samsung telefonların tasarımları hoşuma gitmiyor.Tek ddüşündüğüm performans olsaydı HTC One X'i beklerdim
 
hotlock

hotlock

Üye
Hiç düşünme iphone 4s al derim .. Android işletim sistemi sarjın anasını ağlatıyor . kendine kendine kafasına göre açılan uygulamalar insanı çileden çıkarıyor kapatıyosn gene açılıyor belli belirsiz nete girip tl lerini harcıyor faturalıysan zaten sana telefon parası kadar fatura getirir. sürekli neti kapatmak zorunda kalıyorm gerkli oldğnda açıyorm sadece ondada bi yarm dakka faln bağlanmasını bekliyosn 3g den hiç bahsetmiyorum 3g yi açim nette hızlı gezim dersen 1-1,30 saat dayanır en fazla yani yanında hep sarjla dolnacan. İphone 4S al hiç tereddüt etme !
 
bosnags

bosnags

Üye
Bu dediklerinize katılmak mümkün değil.Neyden bahsediyorsunuz? İphone 4S i şuanda en iyi telefonmuş gibi göstermek en büyük hata.Şarj sorunu var demişsiniz iphone da şarj bir hafta gidiyor sanki ?? Hangi sistem arka planda program çalıştırmaz ki buna İOS da dahil..Bu çok saçma.İnternet perfomansı için ise bende galaxy s var ve çok memnunum.En azından web sayfalarında sayfayı 50 defa yukarı ittirmiyorum ios daki gibi.Ekranım 4s gibi mini değil...Bilginiz var ise konuşmak gerek.bu sizin için değil herkes için geçerli...Şu mübalalardan da kaçınalım lütfen :)
 

skyrolen2

Üye
ürün testleri olarak şu tanımlamayı yapabilirm. Galaxy s2 kullanıcıyım, iphone 4s te kullandım, ericsoon konusunda bir şey diyemem pek kullanılıp test edilmiş bir cihaz değil türkiyeye geldikten sonra, kişi yorumları önemlidir. iphone 4s artı özellikleri: iyi kamera , çok hızlı resim çekme, seri çekim yapma, retina ekran farkı, apple markası, metal tasarım şıklığı boyut ve biraz daha uzun pil ömrü. Dezavantajı belli bir yükseklikten düşüürürseniz parçalanır ve dağılır. çok yüksek bir masraf çıkarır. galaxy s2 özellikleri. android, büyük ekran, güçlü işlemci, ince tasarım, 8 sayfa program yuklu ve güç tasarrufu modunda. cihazi halen kasamadım, autocad türevi program bile kullandım, güç tasarrufu modunda çekirdek tam kullanılmıyor. internetten düşme testlerine bakarsanız yapısı çok sağlam bir cihazdır. kullanımı estetiği güzel. batarya kapaığı 180 derece bile eğseniz kırılmıyor. benmi gözlemlerim kullanıcı olarak bunlar. birde androidini özelliği olarak. s2 de usb switch alırsanızı mouse bağlar flash bellek bağlarsnız. yani kullanışlılık ve işlevsellik için s2 hayır ben estetik ve karizma istiyorum , resim çeksin. aksesuar ve görüntüsü güzel olsun diyorsanız 4s. ama android ve iyi cihaz için isterseniz xperia bekleyin. sony nin ekranına mükkemmel netliktedir. xperia arc kullanıp denenmiştir. siz tavsiyem cihazları deneyin. hangisi sizin hoşunnuza giderse onu kullanın. android şu an en kullanışlı işletim sistemidir. iyi günler
 
Aege

Aege

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyeler için çok teşekkür ederim.Hepsini dikkate alacağım.Şu an Xperia S'in Türkiye'deki Sonu Center'lara gelmesini ve fiyatlarının 1500tl civarlarına düşmesini bekliyorum.Düşmezse Iphone alacak gibiyim.
 
Türe

Türe

Üye
iPhone 4s
 
klongs

klongs

Üye
Tavsiyeler için çok teşekkür ederim.Hepsini dikkate alacağım.Şu an Xperia S'in Türkiye'deki Sonu Center'lara gelmesini ve fiyatlarının 1500tl civarlarına düşmesini bekliyorum.Düşmezse Iphone alacak gibiyim.

one s al xperia s ten daha iyi
 
PriZm

PriZm

Üye
S2.
 
hotlock

hotlock

Üye
Bu dediklerinize katılmak mümkün değil.Neyden bahsediyorsunuz? İphone 4S i şuanda en iyi telefonmuş gibi göstermek en büyük hata.Şarj sorunu var demişsiniz iphone da şarj bir hafta gidiyor sanki ?? Hangi sistem arka planda program çalıştırmaz ki buna İOS da dahil..Bu çok saçma.İnternet perfomansı için ise bende galaxy s var ve çok memnunum.En azından web sayfalarında sayfayı 50 defa yukarı ittirmiyorum ios daki gibi.Ekranım 4s gibi mini değil...Bilginiz var ise konuşmak gerek.bu sizin için değil herkes için geçerli...Şu mübalalardan da kaçınalım lütfen :)


kardes ne bir haftasi ya bana adam akilli 1 gun gitsin gene yeter. mubarek elektrkli soba gibi cekiyor elektrigi. Apple in androidden hic bir eksigi yok hatta fazlasi var su an kullandgmz market bile apple store nin takliti. Android in tek iyi yani buyuk ekranli cihazlarin uretilmesi diye dusunuyorm 4.3 luk dhd den sonra apple 4 u elime aldgmda gercekten cok kucuk geliyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Hiç düşünme iphone 4s al derim .. Android işletim sistemi sarjın anasını ağlatıyor . kendine kendine kafasına göre açılan uygulamalar insanı çileden çıkarıyor kapatıyosn gene açılıyor belli belirsiz nete girip tl lerini harcıyor faturalıysan zaten sana telefon parası kadar fatura getirir. sürekli neti kapatmak zorunda kalıyorm gerkli oldğnda açıyorm sadece ondada bi yarm dakka faln bağlanmasını bekliyosn 3g den hiç bahsetmiyorum 3g yi açim nette hızlı gezim dersen 1-1,30 saat dayanır en fazla yani yanında hep sarjla dolnacan. İphone 4S al hiç tereddüt etme !
1)şarj sorunu Iphonede yokmu zannediyorsun? onunda şarjı en fazla 1 gün gidiyor.
2)kendi kendine açılan programları ICS de ayarlayabiliyorsun.istersen tamamen kapatırsın.
3)kendi kendine nete girme diye bir olay yok.senkronizasyonu açık bırakmadıysan tabi.
4)bende net hemen bağlanıyor.
 
klongs

klongs

Üye
kardeş bence one s al türkiyeye 1200 gibi gelir hem xperia s ten iphone 4s ten daha ucuz hemde daha iyi bence bir araştır one s i
 

cirkinn

Üye
izlediğim testlerde htc nin xperia s'e denk bir telefonu vardı sensation xl miydi neydi. her neyse işlemcisi falan aynı fakat neredeyse yarı yarıya performans veriyor. iş 15 20 çekirdek koymakla bitmiyor. önemli olan o çekirdekleri adam etmekte...
 
PriZm

PriZm

Üye
izlediğim testlerde htc nin xperia s'e denk bir telefonu vardı sensation xl miydi neydi. her neyse işlemcisi falan aynı fakat neredeyse yarı yarıya performans veriyor. iş 15 20 çekirdek koymakla bitmiyor. önemli olan o çekirdekleri adam etmekte...
alakası yok.HTC de sense arayüzü var.daha düşük performans gösterir.
 
klongs

klongs

Üye
izlediğim testlerde htc nin xperia s'e denk bir telefonu vardı sensation xl miydi neydi. her neyse işlemcisi falan aynı fakat neredeyse yarı yarıya performans veriyor. iş 15 20 çekirdek koymakla bitmiyor. önemli olan o çekirdekleri adam etmekte...

bu one x değil one s, xperia s qualcomm s3 cortex a9 tabanlı çift çekirdek kullanıyor one s qualcomm s4 cortex a15 tabanlı çift çekirdek kullanıyor ve sense 4.0 arayüzü var ve ics 4.0 sürümü var bilip bilmeden yazma
 

cirkinn

Üye

alakası yok.HTC de sense arayüzü var.daha düşük performans gösterir.

tamam bende onu diyorum zaten.

bu one x değil one s, xperia s qualcomm s3 cortex a9 tabanlı çift çekirdek kullanıyor one s qualcomm s4 cortex a15 tabanlı çift çekirdek kullanıyor ve sense 4.0 arayüzü var ve ics 4.0 sürümü var bilip bilmeden yazma

çok biliyorsun afferim sana. önce ne demek istediğimi anla ondan sonra laf dalaşına gel lütfen. ben one x den değil sensation xl den bahsediyorum.


edit: bahsettiğim cihaz xl değil xe imiş.. bu ayrıntı için çok özür dilerim.
 
klongs

klongs

Üye
tamam bende onu diyorum zaten.



çok biliyorsun afferim sana. önce ne demek istediğimi anla ondan sonra laf dalaşına gel lütfen. ben one x den değil sensation xl den bahsediyorum.


edit: bahsettiğim cihaz xl değil xe imiş.. bu ayrıntı için çok özür dilerim.

ben de xe yi begenmiyorum xe saten xe yi savunmuyorum
 
Aege

Aege

Üye
    Konu Sahibi



bu iki linkte 1.549 TL olarak gözüküyor.Sizce bu site güvenilir midir ?
 
mamilim90

mamilim90

Üye
ıphone 4s
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye



bu iki linkte 1.549 TL olarak gözüküyor.Sizce bu site güvenilir midir ?


bende tam bundan bahsedecektim sen paylaşmışsın, önce 2300 lerde fiyat veren karakterden uzak kendini akıllı sanan akılsızlar oldu
baktılar kimsenin salladığı yok sonra 1999 lara düşürdüler :) bu fiyatlara asla alıcı bulamayacağını anlayan bazı satıcılarda 1500 1600 tl arasında pasaport kayıtlı 32 gb lık versiyonlarını satışa sundular sözüm ona satıcılar akıllarınca piyasayı yüksek tutmaya çalıştılar benim tahminime göre 1500 1650 tl aralığında türkiyede 24 ay garantili 32 gb lık versiyonları bir hafta içinde satışa sunulacaktır az daha sabretmek lazım

Donanım olarak üstün bir cihaz olsa da sony telefon pazarında iphone, samsung gibi satış rakamlarını üst sıralara çıkaramadı son yıllarda baya geri kaldı diyebiliriz tabiri- caizse yeniden doğan bir firma gibi yeni modellerle giriş yaptı bu yüzden reklamını iyi yapabilmesi önemli telefonların satışı yüksek fiyatlara sunulursa belli bir adedin üstüne çıkamayacağı iki iki daha dört ;)

tıpkı samsung wave modeli gibi samsung galaxy s 2 modeli gibi donanımına göre piyasaya göre biraz daha uygun rakamlarla müşteriye sunulursa eminm satış patlaması yapacaktır
 

Benzer Konular



Üst Alt