Aege
Üye
Xperia S mi,Galaxy SII mi,Iphone 4S mi ?
Arkadaşlar sizce hangi telefonu almalıyım çok kararsız kaldım.Özellikle Xperia S ile Iphone arasında...
Xperia S henüz Türkiye'ye gelmedi ama Mart'ın sonuna doğru geleceği söyleniyor.
Xperia S'in beni korkutan birkaç özelliği var :
-2.1 Bluetooth sürümü
-Gorilla Glass bulunmayışı
-LTE teknolojisi bulunmayışı
-Quallcom işlemcisinin oyun performansı
Bunların dışında telefon harika bir telefon.
-Sonynin mükemmel ses ve kamera (12mp) kalitesi
-Sony playstation sertifikası
-Mükemmel ekran çözünürlüğü (Sony Bravia Engine)
-Harika tasarım vs. vs.
Sizce Xperia S mi almalı,Iphone mu,yoksa üstünde pek durmadığım Galaxy SII mi ?
Xperia S henüz Türkiye'ye gelmedi ama Mart'ın sonuna doğru geleceği söyleniyor.
Xperia S'in beni korkutan birkaç özelliği var :
-2.1 Bluetooth sürümü
-Gorilla Glass bulunmayışı
-LTE teknolojisi bulunmayışı
-Quallcom işlemcisinin oyun performansı
Bunların dışında telefon harika bir telefon.
-Sonynin mükemmel ses ve kamera (12mp) kalitesi
-Sony playstation sertifikası
-Mükemmel ekran çözünürlüğü (Sony Bravia Engine)
-Harika tasarım vs. vs.
Sizce Xperia S mi almalı,Iphone mu,yoksa üstünde pek durmadığım Galaxy SII mi ?




