Haber Whatsapp aşırı sarj yiyor.(test yaptım)

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Whatsapp aşırı sarj yiyor.(test yaptım)
Dün whatsapp betayı kurmaya çalışırken normal whatsapp'ı sildim. Normalde yogun sekilde whatsapp'ı kullanmam ama şarjım az gidiyordu. Dünden beri telefona kurmadım whatsapp'ı. Sonuç aşağıda


Yani şunu söylemek istiyorum. Acaba diğer platformlardada böyle mi? Bu kadar mı sarj yiyor bu program?

@csH @skynet @gaag
 


osmanmert99

osmanmert99

Üye
Size katılıyorum, telefonu sıfırlayıp şarjı fullediğimde son şarjdan geçen süre 14 saat ve şarj hala %100 idi. Telefonla sadece 1-2 arama yapmıştım bu arada wifi ilede 2 dk faceye baktım. Fakat whatsappı insideri falan kurunca şarj suresi çok azalıyor.
 
emz

emz

Üye
Hocam dediğiniz doğru ise gerçekten şu an programı silesim geldi. İyi de ne var p kadar şarj yiyecek? Ne yapıyor bu program o kadar?
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
bence watshap a has bir şey değil 3g açık olarak sürekli bildirim gerektiren tüm uygulamalar da oluyor arka planda sürekli çalışıyor ve doğal olarakta şarzı çok yiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto

skynet

Üye
Benim zaten arka planda whatsaap kapalı durumda :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
bence watshap a has bir şey değil 3g açık olarak sürekli bildirim gerektiren tüm uygulamalar da oluyor arka planda sürekli çalışıyor ve doğal olarakta şarzı çok yiyor.
insider,facebook,twitter hep çalısıyor arka planda ama whatsapp gibi sarj yiyen yok. ayrıca whatsapp'ı ben wifi ile kullanıyorum resmen sömürüyor
Size katılıyorum, telefonu sıfırlayıp şarjı fullediğimde son şarjdan geçen süre 14 saat ve şarj hala %100 idi. Telefonla sadece 1-2 arama yapmıştım bu arada wifi ilede 2 dk faceye baktım. Fakat whatsappı insideri falan kurunca şarj suresi çok azalıyor.
hocam anlamadım gerçekten acaba tüm platformlar mı böyle?

@osmanmert99 doğrudur hocam whatsapp sömürüyor
 
csH

csH

Üye
Hiç dikkat etmedim öyleyse kapatayım arka planı:oke:

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
whatsapp en az şarj sömüren gibi geliyor bana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mtoyanik ve Dexter Morgan
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
insider bende de yüklü fazla fark etmiyor şarja.cüzi miktarda yiyor..yarım saatte bir bağlanıp bilgileri alıyor o kadar..ama whatsapp 7/24 bağlı..o yüzden çok sömürür..ben de kapatıp deneyim bakalım ne kadar fark edecek.zaten lütfedip de yazan yok :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Bende Çok Fazla Yemiyor Arkaplanda Fazla Açık Kalmadıkça
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
insider bende de yüklü fazla fark etmiyor şarja.cüzi miktarda yiyor..yarım saatte bir bağlanıp bilgileri alıyor o kadar..ama whatsapp 7/24 bağlı..o yüzden çok sömürür..ben de kapatıp deneyim bakalım ne kadar fark edecek.zaten lütfedip de yazan yok :)
ben direk sildim :D
@Mia Alfanso sonuç ortada :)
@csH hocam valla arkaplan ne kadar etkili olur bilemem ki arka planı kapayınca programın amacı kalmıyor mesaj gelse göremiyeceğiz
 
csH

csH

Üye
ben direk sildim :D
@Mia Alfanso sonuç ortada :)
@csH hocam valla arkaplan ne kadar etkili olur bilemem ki arka planı kapayınca programın amacı kalmıyor mesaj gelse göremiyeceğiz

arada Bi girip bakarız mesaj var mı diye silmek mantıklı değil arka planda çalışmayınca yemez herhalde

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
emz

emz

Üye
Hocam ben hep teli güç tasarrufunda kullanıyorum. Daha aldığım günden beri hiç,çıkarmadım:D Ama ben de hala sömürüyor.uygulamayı arada açıp bakarsanız gebe aynı olur. Aklımıza geldikçe girin. Ben öyle yapıyorum. Öbür türlü olmuyor çok şarj gidiyor. Birde devamlı açık olmasının bir mantığı da yok yani.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
arada Bi girip bakarız mesaj var mı diye silmek mantıklı değil arka planda çalışmayınca yemez herhalde

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
her türlü yiyor denendi
Hocam ben hep teli güç tasarrufunda kullanıyorum. Daha aldığım günden beri hiç,çıkarmadım:D Ama ben de hala sömürüyor.uygulamayı arada açıp bakarsanız gebe aynı olur. Aklımıza geldikçe girin. Ben öyle yapıyorum. Öbür türlü olmuyor çok şarj gidiyor. Birde devamlı açık olmasının bir mantığı da yok yani.
mantıklı konusuyosun ama arka planı kapayıp arada girince yine yiyor
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Ancak Devre Dışı Bırakmak Lazım Omadıkça
 


Üst Alt