Dexter Morgan
Üye
Whatsapp aşırı sarj yiyor.(test yaptım)
Dün whatsapp betayı kurmaya çalışırken normal whatsapp'ı sildim. Normalde yogun sekilde whatsapp'ı kullanmam ama şarjım az gidiyordu. Dünden beri telefona kurmadım whatsapp'ı. Sonuç aşağıda
Yani şunu söylemek istiyorum. Acaba diğer platformlardada böyle mi? Bu kadar mı sarj yiyor bu program?
@csH @skynet @gaag
Yani şunu söylemek istiyorum. Acaba diğer platformlardada böyle mi? Bu kadar mı sarj yiyor bu program?
@csH @skynet @gaag




