Video kamera almayı düşünen arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aspina745

aspina745

Üye
    Konu Sahibi
Video kamera almayı düşünen arkadaşlar
Herkese selam. Öncelikle şunu ifade edeyim yaklaşık 1 senedir kameraları inceliyorum. neredeyse piyasadaki tüm marka ve modelleri tanıdım. sonunda benim istediğim özelliklerde bir kam buldum. evet TOSHİBA CAMILEO X100 modeli. yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Tek kelimeyle mucize bir kamera ayrıca hd. HD kamera almayı düşünen arkadaşlar varsa şiddetle tavsiye ediyorum. yaklaşık 1yıldr geziyorum ve sonunda bana ve bütceme uygun bir kamera buldum. Dünya kadar para verip hd kamera almayın. Bende çok öncelere dayanan kamera hastalığı var. sırf bu yüzden salonlarda ve gezilerde kameramanlık yaptım ve sonunda bir kamera almaya karar verdim.çok dolaştım. inanın o kocaman prof. tv kameralarının görüntüsü x100 dede var. adresinden görüntü kalitesini izleyebilirsiniz. lafın kısası çok memnunum. böyle bir cihazı ürettikleri için toshiba ailesine teşekkür ediyorum.
 


elive

elive

Emekli Yönetici
arkadasım çokda uygun fiyatlı değilmiş 800 TL civarında... ben daha uygun 450-500 TL hayal etmiştim sen öyle söyleyince.
 
aspina745

aspina745

Üye
    Konu Sahibi
Emre arkadaşım saygılar. sana bukonuda yardımcı olmak istiyorum. dediğin fiyatlarda düşünürsen 2. favorim toshiba camileo h20 lütfen bu cihazı incele bu benim 2. favorim bu cihazda hd dir. x100 kadar zoom yapmasada zoomu güçlüdür. başka marka düşünürsen SONY DCR-SX30E, panasonic sdr-s26eg. yinede ben toshiba camileo h20 de ısrar ediyorum.dandik markalara aldanma parana ve emegine yazık olur. inan bu fiyatlardaki sony lerde bile tatmin edici görüntüler yok. mutlaka birkaç eksik tarafı var. bir kamerada gündüz çekimi kadar gece çekimide iyi olmalıdır. o yüzden internetten araştırma yapmayalım.mesala ben ankadaki mağazaları tek tek dolaştım ürünleri inceledim mağaza içinde çekim yaptım artılarını ve eksilerini gördüm. hiç acele etmedim. 1yıln sonunda bir tercih yaptım x 100 ü aldım. yanlış anlama dostum benim maddi durumum iyi oldundan değil asgari ücretle çalıyorum. x100 modeli beni çok etkiledi. lafın kısası ya x100 yada h20. sürçü lisan ettiysek affola saygılar.
 
elive

elive

Emekli Yönetici
Emre arkadaşım saygılar. sana bukonuda yardımcı olmak istiyorum. dediğin fiyatlarda düşünürsen 2. favorim toshiba camileo h20 lütfen bu cihazı incele bu benim 2. favorim bu cihazda hd dir. x100 kadar zoom yapmasada zoomu güçlüdür. başka marka düşünürsen SONY DCR-SX30E, panasonic sdr-s26eg. yinede ben toshiba camileo h20 de ısrar ediyorum.dandik markalara aldanma parana ve emegine yazık olur. inan bu fiyatlardaki sony lerde bile tatmin edici görüntüler yok. mutlaka birkaç eksik tarafı var. bir kamerada gündüz çekimi kadar gece çekimide iyi olmalıdır. o yüzden internetten araştırma yapmayalım.mesala ben ankadaki mağazaları tek tek dolaştım ürünleri inceledim mağaza içinde çekim yaptım artılarını ve eksilerini gördüm. hiç acele etmedim. 1yıln sonunda bir tercih yaptım x 100 ü aldım. yanlış anlama dostum benim maddi durumum iyi oldundan değil asgari ücretle çalıyorum. x100 modeli beni çok etkiledi. lafın kısası ya x100 yada h20. sürçü lisan ettiysek affola saygılar.



estafurullah Ziya kardeş.. dediğin x100 ün çekimi bencede o fiyattaki çoğu tanınmış markaya göre iyi.. ürününden memnunsan ne mutlu sana.. tercih meselesi elbetki ama benim acelem yok ama herhalde alırsam Canon HF200 düşünüyorum.. saygılar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt