aspina745
Üye
Video kamera almayı düşünen arkadaşlar
Herkese selam. Öncelikle şunu ifade edeyim yaklaşık 1 senedir kameraları inceliyorum. neredeyse piyasadaki tüm marka ve modelleri tanıdım. sonunda benim istediğim özelliklerde bir kam buldum. evet TOSHİBA CAMILEO X100 modeli. yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Tek kelimeyle mucize bir kamera ayrıca hd. HD kamera almayı düşünen arkadaşlar varsa şiddetle tavsiye ediyorum. yaklaşık 1yıldr geziyorum ve sonunda bana ve bütceme uygun bir kamera buldum. Dünya kadar para verip hd kamera almayın. Bende çok öncelere dayanan kamera hastalığı var. sırf bu yüzden salonlarda ve gezilerde kameramanlık yaptım ve sonunda bir kamera almaya karar verdim.çok dolaştım. inanın o kocaman prof. tv kameralarının görüntüsü x100 dede var.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresinden görüntü kalitesini izleyebilirsiniz. lafın kısası çok memnunum. böyle bir cihazı ürettikleri için toshiba ailesine teşekkür ediyorum.
