Asker gitcek geri gelcek...Ooooooo en büyük asker bizim asker... ...Tksharmelyden sonra sıra sende demek
Allah kazasız belasız bitirsin inşallah..
Hakkım varsa Helal olsun
Aziz™;2311643' Alıntı:Allah'tan yolunun açık olmasını sağ salim aramıza dönmeni diliyorum Ali abim..
tez zamanda yuvana ailene ve foruma seni seven insanlara geri dönmen umuduyla..
hakkım helal olsun abim..(tabi varsa)
seni tanıdığım için çok mutlu oldum.bizde seni çok seviyoruz abim
tekraradan hayırlı tezkereler diliyorum
Ama bu kadarda umutsuzluk niye?
Allah'ın izniyle bitince tekrar aramızdasın inşallah..
Varsa benden yana da Helaldir Ali ..
şimdiden Hayırlı Olsun![]()
MaxiCep in en kaliteli, en delikanlı üyelerinden biri olan Ali abim asker oluyor demekki
Seni tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi, bana göre mükemmel bir insansın, dostsun, dürüstsün, kimse için birini satmazsin
Hakkım helal hoş olsun abi, tez git tez gel inşallah, gitmeden önce de bir buluşma ayarlayabilirsek görüşelim![]()
Davut™;2312144' Alıntı:Allaha emanet ol Ali abi özleyecez seni abim Fazla değil galiba 6 aya yapacaksın....
Görüşmek üzere abim Hoşçakal Sağlıçakla kal....

║█►→ØиuЯ←◄█║;2312151' Alıntı:vayy be alicimde Gidiyor Demekki![]()
Alicim Yolun Acık Olsun Senden Sonra Ben Varım![]()
Allah Herkeze ASKER'ligi Nasip Etsin Hayırlı Yolculuklar...
Hakkını Helal Et Kardeşim...
Benden Yana Helali Hoş Olsun ...
Allah Kaza Bela Vermesin![]()

Yolun açık olsun Ali alnının akıyla gidip alnının akıyla gel öyleyecez seni ama vatan borcu her Türk genci gibi gururla yapıcaksın Allaha emanet ol unutma daima YÜREKTESİN...
aLσηє;2312992' Alıntı:güle güle git gel Ali abi sağ salim gel inşallah
vatan borcu... inş. sağ salim dönersin biz burda bekliyo olucaz
![]()
öğrencilik yaptığım yere gidiyor
toros aile lokantasında burdur şiş ye
göl pidede pide ye
bunları unutma bunlar seni diri tutcak arada kaymaklı ekmek kadayıfı ye ama tugaya gelme o halde

Vay Renkdaşım Askere gidiyorsun Bizden Yana varsa Hakkımız Helal olsun Forumda ilk seninle tanışıp arkadaş olmuştum bayağı yardımın oldu Bana çok teşekkürler Sağ salim gidip dönersin İnş Vatan Borcu Ödenir Sende Hakkını Helal et...
Salih Baba™;2314137' Alıntı:Allah yardımcın olsun her ne kadar anlaşamasakta en çok tartışmayı sevdiğim üyelerden birisin, seni gıcık etmeyi çok seviyorum ne yalan söyleyeyim...
Benden yana hakkımı helal ediyorum...Allah kolaylıklar versin...

hayırlı tezkereler
oyy oyy oyyy ali büyümüş te askere gidiyomuş... =)) başlarda çok gıcık oluyodum sana ama ne yaptın ne ettin başıma bela ettin kendini... =)) kim şimdi bana masal anlatcak geceleri...hadi bnmde hakkım helal olsun bakalım...sağ salim git aynen o şekilde de gel gebertmiym seni... =)) en çok beni özliceksin biliyosun di mi...
![]()
![]()


hayırlı teskereler benden yana hakkım helal olsun güle güle git güle güle gel inş EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER![]()
Hayırlı teskereler![]()
askere gittigi gibi belsız kazasız dönerinş
![]()
[sıze=4]sana hakkımız geçtiyse helal olsun =) uğurlu git uğurla gel inşallah (amin) dualarımız seninle kardeşim unutma....[/sıze]
Hayırlı git hayırlı gel inşallah.. Seni tanıdığım için çok şanslı ve mutluyum.. Allah seni hep korusun ve gittiğin gibi sağ salim gel inşallah.. Hakkım warsa helal olsun .. bizi oralarda unutmaKendine çok ii bak EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER
![]()
hayırlı tezkereler dostum allah yolunu açık etsin.
Selâmetle gidip gelin. Allah'a emanet...![]()

Ali renkdaş zaman var daha buralardasın dimi yerin belli oldumu
Kardeşim benim ya komando maşallahöğrencilik yaptığım yere gidiyor
toros aile lokantasında burdur şiş ye
göl pidede pide ye
bunları unutma bunlar seni diri tutcak arada kaymaklı ekmek kadayıfı ye ama tugaya gelme o halde
![]()
kardeşim benim şaka bir yana hayırlısıyla git gel her zaman yanındayız her türlü bir ihtiyacın olduğunda telefon kadar uzağındayız seni özlüyeceğim su gibi git gel![]()


Bak duygulandım şimdipfff öz abimde askerde ama senide abim gibi severim diablos çok özlicez seni hepimiz. Kendine çok iyi bak bizi unutma olur mu
Hayırlı teskereler dilerim sana fazla özletme kendini çarşı izinlerinde gir siteye
![]()
tamamdır Renkdaşım Hayat askerden sonra Başlıyor hayırlısı ile git bitir gel kardeşim
O Gun geldı he
Alıcım Allahın ıznıyle aslanlar gıbı yapıp gelıceksın ınsallah..
Zor olucak hem sana hem yakınlarına Ama sabredıceksın (:
Benım kardesımde asker bılıyosun..Senın suan kı ruh halını ınan cok ıyı anlıyorum..
Hayırlı teskereler~~
Bız burda safagını sayarız hemencık gelıp gecer vakıt o zaman (:
Vay be Alimiz,kardeşimizde gidiyor askere valla gercekten burdaki üyeleri çok özleteceksin kardeşim hakkında hayırlısı ve yolun acık olsun su gibi git su gibi gel dikkat et kendine bizim için döndüğünde burda bekliyoruz seni![]()

Yarım kaldığım zamanlarda söylediğim sözlerden ötürü;kusur,kalp kırıklığı var ise affola..Nasıl ki bize helal ettiysen hakkını benim de helal olsun..
