DiaBLoS
Admin
Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!
Evet değerli ve çok sevdiğim arkadaşlarım ;
Dün öğlen itibariyle askerlik silüsünü aldım . Çok gururluyum ve mutluyum bunun için . Ufaklığımdan beri çok fazla istediğim bu güzel anıları yakalacağım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum . Allah herkese nasip etsin askerliği .
Düştüğüm yer ; 58.İnci piyade Alay komutanlığı Burdur - Merkez
28 i akşamı saat 17.00 e kadar teslim olmam gerekiyormuş . 27 si akşam İstanbuldan yola çıkacağım Allah izin verirse .
Dualarınızı eksik etmeyin olur mu . Hepinizi çok seviyorum . Herşey için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum .
Hakkınızı helal edin olur mu ? Hanginize hakkım geçtiyse benim ki helal hoş olsun . Sizlere karşı da hatam olduysa , yeri geldi olmuştur muhakkak , özür diliyorum .
İyi ki varsınız .
Allah hepinizden razı olsun .
Dün öğlen itibariyle askerlik silüsünü aldım . Çok gururluyum ve mutluyum bunun için . Ufaklığımdan beri çok fazla istediğim bu güzel anıları yakalacağım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum . Allah herkese nasip etsin askerliği .
Düştüğüm yer ; 58.İnci piyade Alay komutanlığı Burdur - Merkez
28 i akşamı saat 17.00 e kadar teslim olmam gerekiyormuş . 27 si akşam İstanbuldan yola çıkacağım Allah izin verirse .
Dualarınızı eksik etmeyin olur mu . Hepinizi çok seviyorum . Herşey için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum .
Hakkınızı helal edin olur mu ? Hanginize hakkım geçtiyse benim ki helal hoş olsun . Sizlere karşı da hatam olduysa , yeri geldi olmuştur muhakkak , özür diliyorum .
İyi ki varsınız .
Allah hepinizden razı olsun .





