Canım dostlarım , değerli arkadaşlarım ;
Hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum . Allah razı olsun hepinizden . Sağolun , varolun .
Dualarınızı eksik etmeyin inşallah .
Sizleri , tüm kalbimle söylüyorum ki ; çok seviyorum . Kalbim hep sizlerle olacak . Hepinize kolaylıklar ve başarılar diliyorum.
Perşembe gününe kadar gireceğim fırsat bulduğum ilk anlar da . Perşembe gecesi yola çıkıyorum . Cuma saat 17.00 e kadar da bölüğe teslim olacağım kısmetse .
Sevgiyle kalın .