Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Allah razı olsun gardaş . Çok sağol .
Sevgiler .
 


D3N1Z

D3N1Z

Üye
Kendine İyi Bak Dikkat Et İşallah Sağa Salim Dönersin ...
 
Aksi

Aksi

Üye


canım bugun gıdıyodun..
Konusamdık ama dualarım senınle :)
Hayırlısyla gıt gel ınsallah..
Tekrardan Hayırlı Teskereler
 
haltie

haltie

Üye
kardeşim gitti içim buruk gidecek gidecek dedik şimdi gerçekten gitti dualarımız senle kardeşim
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Akşam yemeğinden sonra aramayı düşünmüştüm ama, sofrayı kurarken sen aradın. :) Tekrardan hayırlı teskereler Ali. Kendine iyi bak, her ne kadar asker ocağı da olsa gurbet gurbettir.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Ali kardeşim yolun açık olsun
 
haltie

haltie

Üye
Ali ne yapıyor acaba kardeşim umarım bir önce alışırsın bakalım biz nasıl yapıcaz :s
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
şuan kayıt işlemleri devam ediyordu yatak yapmayı bot bağlamayı felan öğretiyorlardır aşılar vs bir kaç günede silah zimmetlerler zaten ilk günler en zor günler ben saatlerce ranzanın tavanına bakıp ben neredeyim diye düşünmüştüm vakit ne çabuk geçiyor...
 
haltie

haltie

Üye
alışana kadar zorluk oluyor her yerde ama şansta önemli tabi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Canım dostlarıma , kardeşlerime , abilerime Burdur Merkez den selamlar olsun ..

Günler güzel geçiyor . Ara ara yorgunluklar muhakkak oluyor tabi . Arkadaşlık ortamımda harika .. Allaha şükür şu ana kadar herşey güzel diyebilirim .

25 haziran Cuma günü de Yemin törenim olacak daha sonra dağılacağız ..

Tekrar görüşünceye dek , iyi bakın kendinize . Dualarınızı eksik etmeyin lütfen .

Sevgiler , saygılar .
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Dualarımız hep seninle canım..Allah yardımcın olsun..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Abim Allah kolaylık versin yardımcın olsun kendine çok iyi bak :)
 
haltie

haltie

Üye
asker ali:sarıl:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Benim abide Tekirdağ'da askerde hergün ot yoluyoruz diyor...:D inşallah sizede öyle çetin görevler vermezler..Abimi en son gördüğümde yaw bu adamın dişleri ne kadar beyazlamış dedim halbuki alakası yok adam güneşte durmaktan kararmış dişleri bi ayrı beyaz gelmiş...Elleri zaten ot yolmaktan çatlamış, patlamış..kendisi ben ömrümde böyle eziyet görmedim diyordu Allah yardımcınız olsun wallaha...:)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Allah bütün askerlerimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah..:)
 
_gfb_

_gfb_

Üye
Hayırlı teskereler... Geç oldu görmem.. Özür Dilerim..

Kendine çok dikkat et..

Görüşmek Dileği ile..
 
destroy116

destroy116

Üye
Çabuk dönmen dileğiyle...
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Canım abim ya şimdi nasıldır acaba..:(
insan forumda birşeylerin eksik olduğunu farkediyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt