Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!
Evet değerli ve çok sevdiğim arkadaşlarım ;


Dün öğlen itibariyle askerlik silüsünü aldım . Çok gururluyum ve mutluyum bunun için . Ufaklığımdan beri çok fazla istediğim bu güzel anıları yakalacağım için çok şanslı olduğumu düşünüyorum . Allah herkese nasip etsin askerliği .

Düştüğüm yer ;
58.İnci piyade Alay komutanlığı Burdur - Merkez

28 i akşamı saat 17.00 e kadar teslim olmam gerekiyormuş . 27 si akşam İstanbuldan yola çıkacağım Allah izin verirse .

Dualarınızı eksik etmeyin olur mu . Hepinizi çok seviyorum . Herşey için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum .

Hakkınızı helal edin olur mu ? Hanginize hakkım geçtiyse benim ki helal hoş olsun . Sizlere karşı da hatam olduysa , yeri geldi olmuştur muhakkak , özür diliyorum .


İyi ki varsınız .:op:Allah hepinizden razı olsun .
 
  • Beğen
Tepkiler: Salih™, ism@il 54, 'Davut ve 12 diğerleri


S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Asker gitcek geri gelcek...Ooooooo en büyük asker bizim asker... ...Tksharmelyden sonra sıra sende demek :D:D
Allah kazasız belasız bitirsin inşallah..


Hakkım varsa Helal olsun :)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Allah'tan yolunun açık olmasını sağ salim aramıza dönmeni diliyorum Ali abim..
tez zamanda yuvana ailene ve foruma seni seven insanlara geri dönmen umuduyla..
hakkım helal olsun abim..(tabi varsa)
seni tanıdığım için çok mutlu oldum.bizde seni çok seviyoruz abim
tekraradan hayırlı tezkereler diliyorum
Ama bu kadarda umutsuzluk niye?:)
Allah'ın izniyle bitince tekrar aramızdasın inşallah..
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Varsa benden yana da Helaldir Ali ..

şimdiden Hayırlı Olsun :oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
MaxiCep in en kaliteli, en delikanlı üyelerinden biri olan Ali abim asker oluyor demekki:)
Seni tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi, bana göre mükemmel bir insansın, dostsun, dürüstsün, kimse için birini satmazsin :)
Hakkım helal hoş olsun abi, tez git tez gel inşallah, gitmeden önce de bir buluşma ayarlayabilirsek görüşelim :)
 
'Davut

'Davut

Üye
Allaha emanet ol Ali abi özleyecez seni abim Fazla değil galiba 6 aya yapacaksın....

Görüşmek üzere abim Hoşçakal Sağlıçakla kal....
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
vayy be alicimde Gidiyor Demekki :(

Alicim Yolun Acık Olsun Senden Sonra Ben Varım :D
Allah Herkeze ASKER'ligi Nasip Etsin Hayırlı Yolculuklar...
Hakkını Helal Et Kardeşim...
Benden Yana Helali Hoş Olsun ...
Allah Kaza Bela Vermesin :(
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yolun açık olsun Ali alnının akıyla gidip alnının akıyla gel öyleyecez seni ama vatan borcu her Türk genci gibi gururla yapıcaksın Allaha emanet ol unutma daima YÜREKTESİN...
 
aLone

aLone

Üye
güle güle git gel Ali abi sağ salim gel inşallah
 
ebuş...

ebuş...

Üye
:ağlarım::ağlarım: vatan borcu... inş. sağ salim dönersin biz burda bekliyo olucaz :)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Vay Renkdaşım Askere gidiyorsun Bizden Yana varsa Hakkımız Helal olsun Forumda ilk seninle tanışıp arkadaş olmuştum bayağı yardımın oldu Bana çok teşekkürler Sağ salim gidip dönersin İnş Vatan Borcu Ödenir Sende Hakkını Helal et...
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Allah yardımcın olsun her ne kadar anlaşamasakta en çok tartışmayı sevdiğim üyelerden birisin, seni gıcık etmeyi çok seviyorum ne yalan söyleyeyim...:D
Benden yana hakkımı helal ediyorum...:) Allah kolaylıklar versin...
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hayırlı tezkereler
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
oyy oyy oyyy ali büyümüş te askere gidiyomuş... =)) başlarda çok gıcık oluyodum sana ama ne yaptın ne ettin başıma bela ettin kendini... =)) kim şimdi bana masal anlatcak geceleri... :D hadi bnmde hakkım helal olsun bakalım...sağ salim git aynen o şekilde de gel gebertmiym seni... =)) en çok beni özliceksin biliyosun di mi... :D :D
 
manyet.k

manyet.k

Üye
hayırlı teskereler benden yana hakkım helal olsun güle güle git güle güle gel inş EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER:oke:
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Hayırlı teskereler :bye2::bye2:
 

punqermojo

Üye
askere gittigi gibi belsız kazasız döner :) inş :)
 
Rocqs

Rocqs

Üye
[sıze=4]sana hakkımız geçtiyse helal olsun =) uğurlu git uğurla gel inşallah (amin) dualarımız seninle kardeşim unutma....[/sıze]
 

Nillowa

Üye
Hayırlı git hayırlı gel inşallah.. Seni tanıdığım için çok şanslı ve mutluyum.. Allah seni hep korusun ve gittiğin gibi sağ salim gel inşallah.. Hakkım warsa helal olsun .. bizi oralarda unutma :( Kendine çok ii bak EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER ;)
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
hayırlı tezkereler dostum allah yolunu açık etsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt