Ve DiaBLoS da Askere gidiyor ...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mahmut_91

Mahmut_91

Üye
Selâmetle gidip gelin. Allah'a emanet... :)
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Asker gitcek geri gelcek...Ooooooo en büyük asker bizim asker... ...Tksharmelyden sonra sıra sende demek :D:D
Allah kazasız belasız bitirsin inşallah..


Hakkım varsa Helal olsun :)

Allah razı olsun kardeşim . Çok sağol .
Sevgiler .


Aziz™;2311643' Alıntı:
Allah'tan yolunun açık olmasını sağ salim aramıza dönmeni diliyorum Ali abim..
tez zamanda yuvana ailene ve foruma seni seven insanlara geri dönmen umuduyla..
hakkım helal olsun abim..(tabi varsa)
seni tanıdığım için çok mutlu oldum.bizde seni çok seviyoruz abim
tekraradan hayırlı tezkereler diliyorum
Ama bu kadarda umutsuzluk niye?:)
Allah'ın izniyle bitince tekrar aramızdasın inşallah..

Eyvallah Aziz kardeşim . Allah razı olsun . İnşallah tekrar bir arada olacağız .
Dua et olur mu ?
Sevgiler .

Varsa benden yana da Helaldir Ali ..

şimdiden Hayırlı Olsun :oke:

Allah razı olsun Güven abicim . İyi bak kendine .
Görüşmek üzere .

MaxiCep in en kaliteli, en delikanlı üyelerinden biri olan Ali abim asker oluyor demekki:)
Seni tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi, bana göre mükemmel bir insansın, dostsun, dürüstsün, kimse için birini satmazsin :)
Hakkım helal hoş olsun abi, tez git tez gel inşallah, gitmeden önce de bir buluşma ayarlayabilirsek görüşelim :)

Enes im , kardeşim eyvallah çok sağol . Allah razı olsun .
Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için .

Kısmetse görüşeceğiz Enescim . Ararım seni .


Davut™;2312144' Alıntı:
Allaha emanet ol Ali abi özleyecez seni abim Fazla değil galiba 6 aya yapacaksın....

Görüşmek üzere abim Hoşçakal Sağlıçakla kal....

Eyvallah Davut um .
Ceza falan almıyorsun he spor bölümünde . Kulağı çekerim . :ehe
Sevgiler kardeşim.


║█►→ØиuЯ←◄█║;2312151' Alıntı:
vayy be alicimde Gidiyor Demekki :(

Alicim Yolun Acık Olsun Senden Sonra Ben Varım :D
Allah Herkeze ASKER'ligi Nasip Etsin Hayırlı Yolculuklar...
Hakkını Helal Et Kardeşim...
Benden Yana Helali Hoş Olsun ...
Allah Kaza Bela Vermesin :(

Eyvallah Onur um . Allah razı olsun .
Hayırlısı inşallah senin adına da . :)


Yolun açık olsun Ali alnının akıyla gidip alnının akıyla gel öyleyecez seni ama vatan borcu her Türk genci gibi gururla yapıcaksın Allaha emanet ol unutma daima YÜREKTESİN...

Eyvallah Mehmet abicim . Teşekkürler güzel sözlerin için .
Sende yürektesin her daim .


aLσηє;2312992' Alıntı:
güle güle git gel Ali abi sağ salim gel inşallah

Eyvallah kardeşim , inşallah .

:ağlarım::ağlarım: vatan borcu... inş. sağ salim dönersin biz burda bekliyo olucaz :)

Allah razı olsun , inşallah Ebru . Allah kısmet ederse , tekrar burada olurum . İyi bakıyorsun kendine .
Hoşcakal .
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Ali renkdaş zaman var daha buralardasın dimi yerin belli oldumu
 
haltie

haltie

Üye
Kardeşim benim ya komando maşallah:nazar: öğrencilik yaptığım yere gidiyor:D toros aile lokantasında burdur şiş ye:D göl pidede pide ye :D bunları unutma bunlar seni diri tutcak arada kaymaklı ekmek kadayıfı ye ama tugaya gelme o halde :d:

kardeşim benim şaka bir yana hayırlısıyla git gel her zaman yanındayız her türlü bir ihtiyacın olduğunda telefon kadar uzağındayız seni özlüyeceğim su gibi git gel:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Vay Renkdaşım Askere gidiyorsun Bizden Yana varsa Hakkımız Helal olsun Forumda ilk seninle tanışıp arkadaş olmuştum bayağı yardımın oldu Bana çok teşekkürler Sağ salim gidip dönersin İnş Vatan Borcu Ödenir Sende Hakkını Helal et...

Eyvallah Levent im , renktaşım . Allah razı olsun .
Hakkım helal hoş olsun sana da .


Salih Baba™;2314137' Alıntı:
Allah yardımcın olsun her ne kadar anlaşamasakta en çok tartışmayı sevdiğim üyelerden birisin, seni gıcık etmeyi çok seviyorum ne yalan söyleyeyim...:D
Benden yana hakkımı helal ediyorum...:) Allah kolaylıklar versin...

Eyvallah Salih efendi :)
Askerden sonra kaldığımız yerden devam . Durmak yok , yola devam prensibi aynen işlesin .:)
Allah razı olsun .


hayırlı tezkereler

Allah razı olsun Nadide . Eyvallah .

oyy oyy oyyy ali büyümüş te askere gidiyomuş... =)) başlarda çok gıcık oluyodum sana ama ne yaptın ne ettin başıma bela ettin kendini... =)) kim şimdi bana masal anlatcak geceleri... :D hadi bnmde hakkım helal olsun bakalım...sağ salim git aynen o şekilde de gel gebertmiym seni... =)) en çok beni özliceksin biliyosun di mi... :D :D

Oyy oyyy oyyy evet evet . Ben askere gidiyom =) Kocaman oldum baksana . :ehe
Seni çok özleyeceğim tabi , askerliğim nasıl bitcek benim ya demi ? :D
Allah razı olsun canım . Çok teşekkürler güzel sözlerin için . İyi bak kendine .


hayırlı teskereler benden yana hakkım helal olsun güle güle git güle güle gel inş EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER:oke:

Eyvallah kardeş , Allah razı olsun .
Sevgiler .


Hayırlı teskereler :bye2::bye2:

Allah razı olsun Sahra hanım . Teşekkürler .

askere gittigi gibi belsız kazasız döner :) inş :)

[sıze=4]sana hakkımız geçtiyse helal olsun =) uğurlu git uğurla gel inşallah (amin) dualarımız seninle kardeşim unutma....[/sıze]

Allah razı olsun , çok teşekkürler ..
Sevgiler .


Hayırlı git hayırlı gel inşallah.. Seni tanıdığım için çok şanslı ve mutluyum.. Allah seni hep korusun ve gittiğin gibi sağ salim gel inşallah.. Hakkım warsa helal olsun .. bizi oralarda unutma :( Kendine çok ii bak EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER ;)

Çok sağol Şeymacım . Çok teşekkürler . Dualarını hiç eksik etme olur mu . Dönüşte tekrar hep birlikteyiz inşallah .

Benim de sana hakkım helal olsun . Çok iyisin gerçekten . Dikkat et kendine . Hoşcakal



hayırlı tezkereler dostum allah yolunu açık etsin.

Eyvallah . Allah razı olsun dostum . Sağol , varol .
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Selâmetle gidip gelin. Allah'a emanet... :)

Allah razı olsun Mahmut kardeşim . Çok sağol . :)

Ali renkdaş zaman var daha buralardasın dimi yerin belli oldumu

Levent im , önümüzdeki perşembe gecesi yola çıkacağım . 28 i akşam saat 17.00 e kadar bölüğe teslim olmam gerekiyormuş .


Yerimi ilk sayfada yazmıştım Levent im : Burdur - Merkez .

Kardeşim benim ya komando maşallah:nazar: öğrencilik yaptığım yere gidiyor:D toros aile lokantasında burdur şiş ye:D göl pidede pide ye :D bunları unutma bunlar seni diri tutcak arada kaymaklı ekmek kadayıfı ye ama tugaya gelme o halde :d:

kardeşim benim şaka bir yana hayırlısıyla git gel her zaman yanındayız her türlü bir ihtiyacın olduğunda telefon kadar uzağındayız seni özlüyeceğim su gibi git gel:)

Allah razı olsun , kardeşim , datlım bidenem , gaymatlım Halit im .
Dediklerini harfiyen uygulayacağım inşallah . Sık sık kulağını çınlatacağım merak etme .:ehe
Sevgiler kardeşim .
 
ucx

ucx

Üye
Bak duygulandım şimdi :( pfff öz abimde askerde ama senide abim gibi severim diablos çok özlicez seni hepimiz. Kendine çok iyi bak bizi unutma olur mu :( Hayırlı teskereler dilerim sana fazla özletme kendini çarşı izinlerinde gir siteye :(
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
tamamdır Renkdaşım Hayat askerden sonra Başlıyor hayırlısı ile git bitir gel kardeşim
 
Aksi

Aksi

Üye


O Gun geldı he :)
Alıcım Allahın ıznıyle aslanlar gıbı yapıp gelıceksın ınsallah..
Zor olucak hem sana hem yakınlarına Ama sabredıceksın (:
Benım kardesımde asker bılıyosun..Senın suan kı ruh halını ınan cok ıyı anlıyorum..
Hayırlı teskereler~~
Bız burda safagını sayarız hemencık gelıp gecer vakıt o zaman (:

 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bak duygulandım şimdi :( pfff öz abimde askerde ama senide abim gibi severim diablos çok özlicez seni hepimiz. Kendine çok iyi bak bizi unutma olur mu :( Hayırlı teskereler dilerim sana fazla özletme kendini çarşı izinlerinde gir siteye :(

Eyvallah eray ım , canım kardeşim . Çok sağol .
İnşallah her fırsat bulduğum da sizlerin arasında olacağım .
Allah razı olsun , çok güzel sözlerin için . iyi bak kendine . Sevgiler kardeşim .


tamamdır Renkdaşım Hayat askerden sonra Başlıyor hayırlısı ile git bitir gel kardeşim

Kesinlikle .
Sağolasın Levent im . Allah razı olsun . Fırsat buldukça konuşuruz inşallah .
Sevgiler .




O Gun geldı he :)
Alıcım Allahın ıznıyle aslanlar gıbı yapıp gelıceksın ınsallah..
Zor olucak hem sana hem yakınlarına Ama sabredıceksın (:
Benım kardesımde asker bılıyosun..Senın suan kı ruh halını ınan cok ıyı anlıyorum..
Hayırlı teskereler~~
Bız burda safagını sayarız hemencık gelıp gecer vakıt o zaman (:


Aynen geldi .
Allah izniyle yapıp , aslanlar gibi döneceğim Sibelcim . Çok sağol güzel sözlerin için .
Allah razı olsun .


Kardeşine de hayırlı teskereler diliyorum .
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
Vay be Alimiz,kardeşimizde gidiyor askere valla gercekten burdaki üyeleri çok özleteceksin kardeşim hakkında hayırlısı ve yolun acık olsun su gibi git su gibi gel dikkat et kendine bizim için döndüğünde burda bekliyoruz seni:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Vay be Alimiz,kardeşimizde gidiyor askere valla gercekten burdaki üyeleri çok özleteceksin kardeşim hakkında hayırlısı ve yolun acık olsun su gibi git su gibi gel dikkat et kendine bizim için döndüğünde burda bekliyoruz seni:)


Canberk im , kankam , dostum . Eyvallah güzel ve anlamlı sözlerin için . Çok teşekkürler .
Allah kısmet ederse , tekrar görüşürüz . İyi bak kendine dostum .

Sevgiler .
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
güle güle alii vatan borcu sonuçta bizde gidicez bana da 1 2 sene falan var su gibi git su gibi gel inş :ağlarım: özleyecez yahu :ağlarım: en büyük asker bizim asker
 
Caine

Caine

Üye
allah yolunu açık etsin kardeş. hayırlı teskereler. kendine dikkat et. selametle...
 
arslansem

arslansem

Üye
Bu siteye aynı yıl ve aynı ayda üye olduk.İlk mesajlarımız futbol üzerindeydi.Oradan da doğal olarak kavgalara geçtik ve kavgalarla başladı arkadaşlığımız.. :)
Ben zannediyorum ki buradaki birçok insanda ilk izlenim olarak kötü şeyler bırakmışsındır.Ama sonrasında bunların tam tersi düşünceler oluşmuştur.Bende de olduğu gibi :)
Sanırım bu sitedeki en yakın arkadaşımsın.Hayatımda herşeye olduğu gibi buraya da yarım yamalak katılıyorum. :) Yarım kaldığım zamanlarda söylediğim sözlerden ötürü;kusur,kalp kırıklığı var ise affola..Nasıl ki bize helal ettiysen hakkını benim de helal olsun..
Allah ın izniyle sağ salim gidip gelmen nasip olur inşallah..
 
Mert

Mert

Üye
Askerlik... Benim daha 7 yılım var asker olmaya. Nasıl birşey olduğunu gerçekten merak ediyorum.
Sen yaşıyacaksın onu. Zaman bulduğunda nasıl olduğunu bize anlatırsın demi?Yolun açık olsun Ali Abi.Hayırlı teskereler...
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
Hayırlı teskereler,sağ salim gidip gelmen dileklerimle...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Allaha emanet ol abi :)
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Vay Ali abi forumda bi eksiklik olacak ya sensiz. Neyse allaha emanet ol abicim. Hayırlı tezkereler. Inşallah çok zorlamazlar askerde :)
 
Kaptan

Kaptan

Üye
Hayırlı teskereler Ali abi. Sağ salim gelirsin inş.. Varsa üzerinde hakkım helal hoş olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt