ben c7 kullanıyorum batarya performansından memnun değilim tüm ayarları tasarrufa göre yaptım ama şarjı hızla bitiyor.battery infoyla batarya kapasitesini 1125 mah ölçüyorum(birinci yöntemi denedim)nokia energy profilerla telefon kendini kapatana kadar mah ölçümü yaptım 910 mah çıktı telefonu daha 4 ay önce aldım bu kadar kapasite kaybı olması anormal değil mi ve battery info yanlış mı gösteriyor.en fazla yarım saat opera mini ile internete(başka pek bir şey yapmıyorum açıkcası) giriyorum 1.5 günü zor kurtarıyor