Symbian^3 Batarya Kalibrasyonu

Sponsorlu Bağlantılar

vobay

vobay

Üye
tesekkürler
 


İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 
msy2017

msy2017

Üye
ben c7 kullanıyorum batarya performansından memnun değilim tüm ayarları tasarrufa göre yaptım ama şarjı hızla bitiyor.battery infoyla batarya kapasitesini 1125 mah ölçüyorum(birinci yöntemi denedim)nokia energy profilerla telefon kendini kapatana kadar mah ölçümü yaptım 910 mah çıktı telefonu daha 4 ay önce aldım bu kadar kapasite kaybı olması anormal değil mi ve battery info yanlış mı gösteriyor.en fazla yarım saat opera mini ile internete(başka pek bir şey yapmıyorum açıkcası) giriyorum 1.5 günü zor kurtarıyor
 
msy2017

msy2017

Üye
ikinci yöntemle batarya kalibrasyonu yaptıktan sonra energy profilerla tekrar ölçtüm batarya tamamen bitene kadar 1300 mah'e yakın harcadı battery info ise yine 1125 mah gösteriyor.battery infoya güvenmeyin
 

PixelWolf

Üye
ikinci yöntemle batarya kalibrasyonu yaptıktan sonra energy profilerla tekrar ölçtüm batarya tamamen bitene kadar 1300 mah'e yakın harcadı battery info ise yine 1125 mah gösteriyor.battery infoya güvenmeyin

bilgi için sağol
 

maddock

Üye
yaptım oldu. Teşekkürler.....
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
23palulu23

23palulu23

Üye
arkadaşlar n8 e uygulayan var mı işe yarıyor mu ?
 
msy2017

msy2017

Üye
arkadaşlar bataryanızın kapasitesini nokia energy profilerla ölçün:telefonu tam şarj edin energy profilerı açın seçeneklerden start deyin çeşitli göstergeler var bunlardan biride kaç mah harcandığını gösteriyor telefon kapanmadan önce bakın kaç mah harcamış diye battery infodan daha sağlıklı bence
 

dmatias

Üye
benm tel 0 yinede bu tarz bişey yapmam gerekir mi telefonumun modeli n700
 

maddock

Üye
n8 bugün deniyoruz. Sonuç yarın belli olur. Benim telefon nokia 701
 
23palulu23

23palulu23

Üye
tmm bekliyorum. sizin telefonlarda şarj süresi artışı oldu mu belirgin bir şekilde.
 

maddock

Üye
bende 701 var. Normal kullanımda 20 saatte bitiyordu. Telefonla konuş konuşma farketmiyordu. Şuan halen yaptıktan sonraki şarjı kullanıyorum ve 2 günü geçti. N8 de yaklaşık olarak % 40 artış oldu. Galaxy tab p1000 de deniyorum....
 
23palulu23

23palulu23

Üye
tmm sağolun yapmaya hemen başlıyorum şimdi.
 

maddock

Üye
Bu arada ben birinci yöntemde yaptım.
 
msy2017

msy2017

Üye
eğer şarj dayanma sürenden memnun değilsen kullanmasan bile 1-1.5 günde bitiyorsa bir deneyebilirsin işe yarayanlar var.

Ben ikisini de denedim nokia c7 de ama sanki bir fark göremedim c7de deneyen var mı arkadaşlar?
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
N8 tümleşik bataryayı söküp garanti dışı mı bırakalım cihazı :D bu arada kapanana kadar kullanın sonra bi daha açın dio zaten batarya bitmiş nasıl açılıcak bu cihaz tekrar 1. yöntem bi işe yaramıyor bu kesin 2. ise tam bi karmaşa N8 kullanıcıları için en azından ...
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
bugun denedim harika sonuç aldım 4 saattir oyun oynuyorm %23 gitti sadece teşekkürler konuyu paylaşan arkadaşa
 


Üst Alt