Arkadaşlar şunu söyleyim. Telefon şarjını tamamen boşaltana kadarki aşamalar doğru ancak boşaldıktan sonra telefonu sadece 1 kez şarjda tutun. Telefonu açıp kapatıp tekrar şarja koymak sonra kapatıp bir daha şarja koymak gibi saçma yöntemler denemeyin. Telefon pilini tamamıyla boşalttıktan sonra yani telefon hiç açılmayacak hale geldikten sonra sadece ama sadece 1 kez full şarj yapın kapalıyken bu yeterlidir. Unutmayın ki telefonu ne kadar uzun süre şarjda tutarsanız pil ömrü o kadar çabuk kısalır ve pil şişmeye başlar. Bunları neden söylüyorum. Bu konuyu okuduğumdan beri burdaki yöntemle pili kalibre ediyorum ve sıfır orjinal pil 1 yıl da şişti tesadüfen n8 i açıp bakmış olmasam belkide cebimde patlayacaktı. Çok dikkatli olun lütfen sadece 1 kez adam gibi şarj etmek yeterli açıp kapatıp tekrar tekrar şarj yapmak gibi saçma yöntemlerle anca pili şişirip patlamaya hazırlarsınız.