C6-01 işe yaradı yarım günde biterdi pil hala tek diş bile azalmadı![]()

bende bir işe yaramadı.belle ye geçtim.şarz 1 gün zor gidiyor.sadece arkaplanda whatssap var.
cunku surekli veri baglantisi kuruyor sarj somuruyo anliyacaginevet ya acaba bu çelik bataryalar var onlardan filan mı kullansak bu işlemler bir işe yaramıyor
kalibrasyon yapsam da yapmasamda pilin kapasitesini ilk gunku gbi 1050mah yapamam,bunu kimse denemesin boyle bisey imkansiz !bosuna uzulmesin deneyenler
benm su anda 960-970 gosteriyo allah bereket versin
merhaba.telefonum N8 kalibrasyonu yapmadan önce battery info ile 1207 yi gösterdi. kalibrasyon ile de aynı oldu.şarjım ise 24 saat ancak gidiyor.hiç değişmedi
