Ayrıca Nokiaların (symbian olanlar) java yüklemeleri çok olduğu zaman kasıyo. Ama samsungda böyle birşey yok.şimdiye kadar samsung telefonlarımda hiçbir sorun yaşamadım (tek sourn e2550 çok yeni olduğu için pc studio tanımıyo
) ama nokia telefonum hiç bir sebep yokken bozuldu anlayamadım ben de samsunga döndüm 

bu sebep ve bir de NOKIA'nın artık beni tatmin eden cihazlar çıkaramaması nedeniyle Samsung diyorum.Teknolojiyi samsung daha iyi takip ediyor

çok saolun arkadaşlar düşüncelerimiz çok uyuyor hepinizle ... donanım olarak ve stil olarak nokia samsung kadar iyi cihazlar yapamıyor genel olarak şöyle nitelendiriyorum dokunmatk piyasası çıktığı andan itibaren samsung nokiadan bir adım öndeydi![]()

bu sebep ve bir de NOKIA'nın artık beni tatmin eden cihazlar çıkaramaması nedeniyle Samsung diyorum.![]()

Konuyu sadece kişilerin neye ne kadar değer verdiğini görmek amacıyla açtım telefon alacaklarda burdan bu iki marka hakkında detaylı bilgi edinebilirler ...
Bence konuyu kavga çıkarmak açmışsın, banlar gelir yakında.

İkiside değilparamı çar cur edemem bunların cihazları için
Nokia çünkü kamerası daha güzel çekiyor sesi daha çok çıkıyor görünüşü hoşuma gidiyor





Benim Telefonun sesi 5800 dan ve tüm xmlerden daha çok çıkıyo ... (ama ben ş-i-f-r-eyle ayarladım net çıkıyo hem de )
