Telefon Tavsiyesi Samsung mu Nokia mı ? Kısa ve Öz ...

Sponsorlu Bağlantılar

onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
    Konu Sahibi
Samsung mu Nokia mı ? Kısa ve Öz ...
Konuyu sadece kişilerin neye ne kadar değer verdiğini görmek amacıyla açtım telefon alacaklarda burdan bu iki marka hakkında detaylı bilgi edinebilirler ...
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434


-Emre

-Emre

Üye
Samsung :D
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
    Konu Sahibi
peki neden samsung dostum kendince nedeninide yazarsan kişiler fikir edinmiş olur :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434 ve -Emre
-Emre

-Emre

Üye
Samsung Telefonlarının Stili daha çok hoşuma gidiyo :) Ayrıca Nokiaların (symbian olanlar) java yüklemeleri çok olduğu zaman kasıyo. Ama samsungda böyle birşey yok.şimdiye kadar samsung telefonlarımda hiçbir sorun yaşamadım (tek sourn e2550 çok yeni olduğu için pc studio tanımıyo :ağlarım:) ama nokia telefonum hiç bir sebep yokken bozuldu anlayamadım ben de samsunga döndüm :D:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434 ve ismail_orucov
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
    Konu Sahibi
ayrılıklar hep sebepsiz olur zaten :ehe nokiadan samsung a dönen çok wrda tam tersi pek duymadım :ehe:ehe teşekkür ediyrm samsungların tarzları bnmde çok hoşuma gidiyor ve siyah hastası oldğm için çok cezbediyor beni çoğu telefonu siyah renkte hatta üst modellerinin hepsi siyah :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434, positive+ ve -Emre

nonamex

Üye
Samsung. Nokia hala 1 ghz islemcili bir cihazi piyasaya surmeyi beceremezken, Samsung cift cekirdege gecti. Teknolojiyi samsung daha iyi takip ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
    Konu Sahibi
çok saolun arkadaşlar düşüncelerimiz çok uyuyor hepinizle ... donanım olarak ve stil olarak nokia samsung kadar iyi cihazlar yapamıyor genel olarak şöyle nitelendiriyorum dokunmatk piyasası çıktığı andan itibaren samsung nokiadan bir adım öndeydi :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
çok saolun arkadaşlar düşüncelerimiz çok uyuyor hepinizle ... donanım olarak ve stil olarak nokia samsung kadar iyi cihazlar yapamıyor genel olarak şöyle nitelendiriyorum dokunmatk piyasası çıktığı andan itibaren samsung nokiadan bir adım öndeydi :oke:

bişey değil :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: burakcan3434
Kingmortall

Kingmortall

Üye
nokia artık battı diyebiliriz artık samsung zamanı :islik
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
gençler için eğlenceli ve huzlı modelleri olduğu için samsung
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
Samsung. Nokia çok bozdu :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Konuyu sadece kişilerin neye ne kadar değer verdiğini görmek amacıyla açtım telefon alacaklarda burdan bu iki marka hakkında detaylı bilgi edinebilirler ...

Bence konuyu kavga çıkarmak açmışsın, banlar gelir yakında.
 
Masha

Masha

Üye
İkiside değil :oke: paramı çar cur edemem bunların cihazları için
 
y n s c n

y n s c n

Üye
samsung ve ... yorumsuz bu konuyu okumadmı farzediorm :) çok gereksiz olmuş bence :p
 
lolaman

lolaman

Üye
Nokia çünkü kamerası daha güzel çekiyor sesi daha çok çıkıyor görünüşü hoşuma gidiyor
 
-Emre

-Emre

Üye
Nokia çünkü kamerası daha güzel çekiyor sesi daha çok çıkıyor görünüşü hoşuma gidiyor

Sesi mi Daha çok çıkıyor:d::d::naughty::naughty::kop::kop: Benim Telefonun sesi 5800 dan ve tüm xmlerden daha çok çıkıyo ... (ama ben ş-i-f-r-eyle ayarladım net çıkıyo hem de )
 


Üst Alt