Sizin bu Discovery'i sattirma politikaniza hayran kaldim. Hangi tavsiye,oneri vb. konuya girsem daima discovery'i oneriyorsunuz fanatik bir bicimde savunuyorsunuz. Bir an General mobile prim mi veriyor acaba diye dusunmedim degil
S3 miniye gelince;uygulama kullanirim oyun pek oynamam diyorsaniz tam sizlik cihaz. 4" ekran S3 kullandiktan sonra bana cok kucuk geldi. Kuzenim 1 ay once aldi sorunsuz calisiyor tavsiye ederim