S3 mini almayi düşünüyorum bilgilendirecekler içeri..

Sponsorlu Bağlantılar

gkcll

gkcll

Üye
s3 miniye o para vermek sence mantıklımı hayır o fiyat ağırlığı daha iyisi var 4.7 inçli
 


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Xperia L :yuru
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
En iyisi Xperia L
 
anl001

anl001

Üye
S3 mini alma niyetiyle gittim dikkatimi galaxy win çekti ekranıda daha büyük satış departmanı win i önerdi ama çözünürlüğü s3 mini ile fark ediyor ama o daha hızlı dedi ben yinede s3 mini aldım ve mutluyum telefon uçuyor gibi geldi bundan önce motorola motoluxe kullanmıştım tabi telefonu aldığında anlarsın karar senin gm discovery öneren bir kaçkişi oldu ama iyikide almamaışım forumda test yapmış bir kişi videosuda mevcut iyice düşün öyle karar ver karar senin yinede
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi
Zamanım bol telefonum idare ediyor beni fikirlerinizi değerlendirip düşüneceğim öğrenci adamım ben giden paraya acırım. :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
S3 mini veya xperia l iyidir ikisindede sorun yasamazsin
 

Kefelon

Üye
S3 mini guzel tel ancak para biriktirme sansin varsa s4 mini al bence almisken en son modeli olsun :ehe: hem daha cok guncelleme alirsin.
 
53cc

53cc

Üye
S3 mini için pek custom rom yok malesef. S2 öneririm :-)
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi
custom rom pekte önemli değil o telefon ile o kadar uğraşacağımı sanmıyorum.:ehe
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Türk insanı şu marka olayından vazgeçmedigi sürece fazla ödemeye mahkumdur.Discovery denen telefon tüm dünyaya satılıyor farklı isimlerle ve türkiyede yurtdışı fiyatı ile 1-1 aynı fiyat.General mobile üretmiyor telefonu.Teknoloji şans işidir.Sırf 600 tl diye ilerde bozulacagını düşünmen çok saçma.S3 mini discovery yanında 300 tl anca eder.Telefon ilk 1-2 partileri dagıtıldıgında 600 tl lik çin malı diye kullanmadan çok atıp tutan vardı.Telefon piyasada yaygınlaşınca kullanıcılardan da bir pişmanlık olmayınca hatta bu paraya böyle bir telefon aldıkları için bir kez daha memnun olanlar çogalınca bu atıcı takımın sesi biraz kesildi.300 kişiden fazla kullanıcı klübünde telefonu kullananlardan kaç kişi tavsiye etmedi? 1 tane gördüm ben o da servis den dolayı ki türkiyede adam akıllı servis yok zaten.Telefonu kullanmayanlar kötülüyor hep.Mesut Çevigin incelemesini izle.Birde Mesut Çevigin bir lafını alıntılayaım. "S4,HTC one,Xperia Z alacakları ayrı tutuyorum,discovery varken 1000 tl para verip ara telefon almanın lüzumu yok". Kaldıki sen 150 tl fazla para verip s3 mini almaya çalışıyorsun

Sizin bu Discovery'i sattirma politikaniza hayran kaldim. Hangi tavsiye,oneri vb. konuya girsem daima discovery'i oneriyorsunuz fanatik bir bicimde savunuyorsunuz. Bir an General mobile prim mi veriyor acaba diye dusunmedim degil :)



S3 miniye gelince;uygulama kullanirim oyun pek oynamam diyorsaniz tam sizlik cihaz. 4" ekran S3 kullandiktan sonra bana cok kucuk geldi. Kuzenim 1 ay once aldi sorunsuz calisiyor tavsiye ederim :)
 

thebancally

Üye
Sizin bu Discovery'i sattirma politikaniza hayran kaldim. Hangi tavsiye,oneri vb. konuya girsem daima discovery'i oneriyorsunuz fanatik bir bicimde savunuyorsunuz. Bir an General mobile prim mi veriyor acaba diye dusunmedim degil :)


S3 miniye gelince;uygulama kullanirim oyun pek oynamam diyorsaniz tam sizlik cihaz. 4" ekran S3 kullandiktan sonra bana cok kucuk geldi. Kuzenim 1 ay once aldi sorunsuz calisiyor tavsiye ederim :)

hocam ben aldım,alan herkes memnun.Memnun olmayanlar 600 tl ye böyle bir telefon olmasını kabul edemeyenler.Kişileri s3 mini almalarındansa 150 tl daha ucuz ve çok daha iyi olan gmd almalarını öneriyorum sadece ve bunu mantık çerçevesinde kişilere anlatmaya çalışıyorum.Telefona çamur atanlara da video vs yöntemlerle aksini ispatladıgımı düşünüyorum.General mobile bana prim vermiyor ama üstün çabalarımdan dolayı beni bulup desteklerse daha çok çalışırım:ehe
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi
Konu kilitlenebilir, tartişmaya doğru gidiyor..
 


Üst Alt