Oyun Order & Chaos Online Yardımlaşalım

Sponsorlu Bağlantılar

Order & Chaos Online'da sizce en iyi sınıf hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    30

redsungamedevelop

Üye
Bütün herşey eskisi gibi olmuş. Bug ların yeri degişmiş sadece. Hatta bazı buglar dahada kolaylaşmış. Gameloft kasıtlı yapsa anca bu kadar yapabilir.
 


enick

Üye
Oyuna yeni gelen güncellemeyi indirebileceğim güvenli bir site bilen var mı?
 
Albatros Suvarisi

Albatros Suvarisi

Üye
    Konu Sahibi
Oyuna yeni gelen güncellemeyi indirebileceğim güvenli bir site bilen var mı?
Google play store dan güncelleyiniz. Oyunu başka sitelerden indirerek hesabınızı tehlikeye atmaya gerek yok. Hem oyunu oynadığınız için oyunun play store da mevcut olduğu ve ücretsiz oldugunu bilmeniz gerekiyor?
 

enick

Üye
Google play store dan güncelleyiniz. Oyunu başka sitelerden indirerek hesabınızı tehlikeye atmaya gerek yok. Hem oyunu oynadığınız için oyunun play store da mevcut olduğu ve ücretsiz oldugunu bilmeniz gerekiyor?
Evet play store da olduğunu biliyorum ama o boyutta bir şeyi mobil olarak indirme imkanım yok.
 
Albatros Suvarisi

Albatros Suvarisi

Üye
    Konu Sahibi
Evet play store da olduğunu biliyorum ama o boyutta bir şeyi mobil olarak indirme imkanım yok.
Malesef böyle bir şeyin mümkün olmayacağını sanıyorum. Oyunu yüklediğinizde lisans hatası verebilir. Ama ücretsiz olduğundan lisans hatası almama gibi bir durumda var. Yinede upload edebilirim sizin için.
 

enick

Üye
Malesef böyle bir şeyin mümkün olmayacağını sanıyorum. Oyunu yüklediğinizde lisans hatası verebilir. Ama ücretsiz olduğundan lisans hatası almama gibi bir durumda var. Yinede upload edebilirim sizin için.
Bildiğim kadarıyla lisans hatası apk dosyası kaynaklı obb dosyasını upload ederseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler
 

sezar553

Üye
Selamın aleyküm güçlü runik silahları güçlendirmek için nasıl kullanılır
Selamın aleyküm güçlü runik silahları güçlendirmek için nasıl kullanılır
 

redsungamedevelop

Üye
hangi karakteri oynuyorsunuz bilmiyorum ama özetle şu şekildedir.

1- meslek tam olmalıdır ( mevcut olan 600 en fazla)

2- en ust seviye olmalısınız (70 leve)

3- Sınıfınıza göre olan silah görevini almalısınız ( mesela keşiş dps silahı görevi çöldedir. ). Birçok oyuncunun buna gerek kalmadan direk sandıktan itemi düştüğü olmuştur.

4- silah alındıktan sonra bugu tüccarina gidip ordan silahı aydnlanmis yapmak için gorev alınır ve monkey denen boss kesilir.

5 - Eger monkey kesilirse (zordur kendisi) silahi kehanetli yapmak için görev alınır. işte görev sissilesi yapılırken burda işine yarayacaktır.

Anlaşılıyor ki silah için güçlü runik uzun vadeli iş. Güçlü runik ilk etapta t4 giysi yapılması için kullanılıyor.
idl ye giren arkadaşlar varsa bugünkü item düşmesi epey yüksek 3 zindanda 5 t4 düştü. 2 tanesi sandktan
 
  • Beğen
Tepkiler: Hulktr, Albatros Suvarisi ve sezar553
Hulktr

Hulktr

Üye
Binekleri nerde nasıl buluruz nasıl yakalarız bilen cevaplayabilir mi :) özellikle orc ırkını :))
Öyle nadir falan istemiyorum ayağımı yerden kessin yeter :D
Amerika- Fısıldayan Adalardan " HULK-TR " . Türk clanlarından her türlü teklife açığım :D
 
Albatros Suvarisi

Albatros Suvarisi

Üye
    Konu Sahibi
Binekleri nerde nasıl buluruz nasıl yakalarız bilen cevaplayabilir mi :) özellikle orc ırkını :))
Öyle nadir falan istemiyorum ayağımı yerden kessin yeter :D
Amerika- Fısıldayan Adalardan " HULK-TR " . Türk clanlarından her türlü teklife açığım :D
Belli bir yer yok. Herhangi bir yerde karşılaşılabilir. Ama Sinskaald Uçurumu - Dompei Harabesinde çok karşılaşıyorum. Oraya bakabilirsiniz. Sık aralıklarla çıkıyor binekler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hulktr
Hulktr

Hulktr

Üye
Belli bir yer yok. Herhangi bir yerde karşılaşılabilir. Ama Sinskaald Uçurumu - Dompei Harabesinde çok karşılaşıyorum. Oraya bakabilirsiniz. Sık aralıklarla çıkıyor binekler.
Internette yazmışlar büyük çöl diye. Resmen adım atmadık yer bırakmadım 2 gündür :D Teşekkür ederim bilgilendirme için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Albatros Suvarisi
Hulktr

Hulktr

Üye
Belli bir yer yok. Herhangi bir yerde karşılaşılabilir. Ama Sinskaald Uçurumu - Dompei Harabesinde çok karşılaşıyorum. Oraya bakabilirsiniz. Sık aralıklarla çıkıyor binekler.

Kardeş dediğin yerlerde bugün rastladım. 4 bağ taşı üstüne bir de 20. seviyede verilen %15 oranlı itemi kullandım ama hepsi de başarısız dedi. Ara mesafe çok yakın değildi belki de ondan. Zaten öyle yaratıkların içindeki maşallah beni tekliyorlar :D velhasılı kelam sana teşekkür etmek istedim en azından görmüş olduk :)
Sanmıştımki atcam tutcam falan ama öyle değilmiş bu işler :D



Anca bakıyoz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Albatros Suvarisi

atakan_kar

Üye
arakdaşlar çömezim oyunda :) şimdi çanta dolu diyo ne yapçam ben burdaki malzemeyi :)))
 
  • Beğen
Tepkiler: Albatros Suvarisi

İSULDUR44

Üye
benimde bi kaç sorum var cevaplayın lütfen 20. seviye oldum hala oyunu çözemedim ilginç pek fazla böle oyun oynamışlıgım yok yorumları okuyorum bazı terimleri hic anlamıyorum t4 falan bunlar ne önce bu terimleri açıklarmısınız bide çözemediğim zindanlara nerden giricez kaç levelde giriliyo zindanlara bide bu dönüşüm ticaret tam nasıl oluyor biraz anlatın daha varda aklıma gelmiyor konular
 
  • Beğen
Tepkiler: Albatros Suvarisi
Hulktr

Hulktr

Üye
arakdaşlar çömezim oyunda :) şimdi çanta dolu diyo ne yapçam ben burdaki malzemeyi :)))
Kırmızı sandık şeklinde harita bi şekil görcen. Gidip oraya bırak ilerde lazım olur diyorsan. Yok olmazsa iki seçeneğin var. Sürükleyip boş ekrana bırak atmış olursun ya da bi satıcıya sat.
benimde bi kaç sorum var cevaplayın lütfen 20. seviye oldum hala oyunu çözemedim ilginç pek fazla böle oyun oynamışlıgım yok yorumları okuyorum bazı terimleri hic anlamıyorum t4 falan bunlar ne önce bu terimleri açıklarmısınız bide çözemediğim zindanlara nerden giricez kaç levelde giriliyo zindanlara bide bu dönüşüm ticaret tam nasıl oluyor biraz anlatın daha varda aklıma gelmiyor konular

Çok bildiğimden değil bende yeniyimde pek yakında bi hapishane görevi var. Orası zindanlardan biri mesela. Seviye sınırlaması var hep. Zamanla hepsinde görev olacak sanırım.


Takım kuruyorlar zindan sırasına alındı falan diyor onu hiç bilmiyorum ne ayaksa. Zindanlar sıfırlandığında ne oluyor onu da bilmiyorum. Açıklayan olsa da öğrensek.
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan_kar
Albatros Suvarisi

Albatros Suvarisi

Üye
    Konu Sahibi
[ Eski Mesaj ]
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Hulktr ve atakan_kar

yuvanka

Üye
Selam..
Bu etkinligin verdigi pasta peti var onu almak icin bir kac tane (tamam tamam 5 tane) 19 runige satilan hediye paketinden aldimicinden cikan madalyalarla da pasta petinden aldim. Ama az once etkinlik zindaninda 3.kattaki aslani keserken cantami actim peti takmak icin ama cantamda yoktu. Kasaya baktim orda da yok.boyle bisey basina gelen varmi yoksa yine bu abidik gubidik is bi tek benim basima mi geldi?
Ben oyuna 4 elle sarildikca is geliyi basima ya hadi hayirlisi.
Bilgisi olan varsa yazsin lutfen..
 

İSULDUR44

Üye
BU BAHSETTİĞİNİZ Order & Chaos Online Türkçe Rehber HANGİ SİTEDE BURADAMI BİDE BU BLOG HANGİSİ LİNKİNİN ATARMISINIZ.
BİDE MÜZAYEDE DE SATTIGIMIZ NERDEN ANLAŞILIYO ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Hulktr
Albatros Suvarisi

Albatros Suvarisi

Üye
    Konu Sahibi
[ Eski Mesaj ]
 
Son düzenleme:
Hulktr

Hulktr

Üye
Bazen böyle sorunlar yaşanıyor. Benim başıma sürekli geliyor. Bir süre sonra gelecektir envanterinize. Bir gün de sürebilir bu.

Bahsettiğim Order & Chaos Online Türkçe Rehber burda konu olarak açmayı düşünüyorduk. Açacağızda fakat o kadar bilgiyi burda sunamayacağımızdan Blog sitesi açmaya karar verdik. Su an hazırlık aşamasında. Daha açık değil yani. Açıldığında burdan linkini verecegiz. Ayrıca oyun içinden Global Sohbetten sürekli duyurusunu yapacağız. Site için gerekli bilgiler henüz toplanamadı. İşin doğrusu daha yarısına gelemedik. Yardımcı olan pek fazla kişi olmadığından fazlasıyla uzun sürebilir. Belkide açmaktan vazgçebiliriz. Yinede takipte kalın. Gelişmeleri burdan takip edebilirsiniz.

Hangi serverdasınız. Onu da duyursanız size yakın kalsak :D
 


Üst Alt