Öneri Nokia telefonlar kısa devreden sonra açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Dobraokuyucu

Üye
Ben haloyum :D
 


XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Uğraşmaya bile değmez.
Mesaj birleştirildi:


1000 lira fiyat söylediğin telefonda sim kart yeri bozuk. Kimse bu parayı vermez.
Bu telefonlara uçuk fiyat istemeleri çok sıkıntı.
Onun dışında bu tip eski telefonlar çok fazla beklentisi olmayan kişiler için gayet kullanılabilir bence.
Bu cihazlara bir ekip çıkıp güzel bir yazılımsal destek sağlarsa var ya...
Mesaj birleştirildi:

Uğraşmaya bile değmez.
Mesaj birleştirildi:


1000 lira fiyat söylediğin telefonda sim kart yeri bozuk. Kimse bu parayı vermez.
Bu arada sen beni @0sıfırcı ile karıştırdın herhalde.🤦‍♂️

Profil fotolarımız siyah olduğu için.
Değiştirdim şuan.

1000 TL'ye ben değil @0sıfırcı telefon satıyor.
Mesaj birleştirildi:

Ortakmısın lan hitoya 🦃
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hito ne?
 
Son düzenleme:
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
YouTube da koleksiyoncu kanalları var ben onları izliyorum. Adam sıfır jelatinli kutulu Nokia telefonları acıp inceliyor. Koleksiyonluk ürün. Ama Türkiye de sim kartı bozuk her tarafı dökülen telefonlara da gidip bu paralar verilmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: XXXturi01
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
YouTube da koleksiyoncu kanalları var ben onları izliyorum. Adam sıfır jelatinli kutulu Nokia telefonları acıp inceliyor. Koleksiyonluk ürün. Ama Türkiye de sim kartı bozuk her tarafı dökülen telefonlara da gidip bu paralar verilmez.
Sadece sim kart yeri bozuk
Görünüşe baksan 10 üzerinden 10 yani
Mesaj birleştirildi:

Bu arada ben zamanında çok paralar döktüm telefonlara
Çok pişmanım :(
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Sadece sim kart yeri bozuk
Görünüşe baksan 10 üzerinden 10 yani
Mesaj birleştirildi:

Bu arada ben zamanında çok paralar döktüm telefonlara
Çok pişmanım :(
Ben bir daha asla türkiyede nokia telefonlara para vermem. Bizim insanımız elindeki elektronik esyalara bakmasını bilmiyor. Yıllar önce 150 liraya n8 almıştım bozulunca çöpe attım.
 
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Ben bir daha asla türkiyede nokia telefonlara para vermem. Bizim insanımız elindeki elektronik esyalara bakmasını bilmiyor. Yıllar önce 150 liraya n8 almıştım bozulunca çöpe attım.
Çöpe atmak mantıklı değil ya. Satsan yine yedek parça niyetine giderdi.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Bi bakayım yarın sabah
Ölü olmasa iyi olur sitelerde satılıyor en düşük 150 tl çok para
Mesaj birleştirildi:

Profilindeki karalama da ne?
Ms. Paint de mi yaptın naptın
Mesaj birleştirildi:

Hoş duruyor
 
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Sorunu çözdüm.
Uyumlu batarya aldım 3 tane 30 tl tuttu.
C7 ve X2 açıldı.
Konuyu kapatın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve 0sıfırcı
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar dün o telefoncuya tekrar gittim.

Ve

İnanamayacaksınız ama tanesi 20 TL olmak üzere aşağıdaki cihazları aldım:

General Mobile E-Tab 4 (Şarj soketi yoktu yeni şarj soketi lehimledim ve nedense açılmıyor güç tuşuna basınca güç tuşu dokunulamayacak şekilde fena ısınıyor.)
General Mobile Discovery (Durum bilmiyorum test etmedim)
Modelini bilmediğim General Mobile telefon (Durum bilmiyorum test etmedim)
LG G3 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy Ace 4 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy J1 (Çalışıyor anakartın üst kısmı kırık ve ekranı yok)
Samsung Galaxy S4 çakması (Çalışıyor)
İPhone 5S (Bataryası yok)
İPhone 6 (Çalışıyor ama iTunes kilidi var)
Mesaj birleştirildi:

Sorunu çözdüm.
Uyumlu batarya aldım 3 tane 30 tl tuttu.
C7 ve X2 açıldı.
Konuyu kapatın.
Diğer cihazların bir kaçı daha çalıştı.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı

Dobraokuyucu

Üye
Arkadaşlar dün o telefoncuya tekrar gittim.

Ve

İnanamayacaksınız ama tanesi 20 TL olmak üzere aşağıdaki cihazları aldım:

General Mobile E-Tab 4 (Şarj soketi yoktu yeni şarj soketi lehimledim ve nedense açılmıyor güç tuşuna basınca güç tuşu dokunulamayacak şekilde fena ısınıyor.)
General Mobile Discovery (Durum bilmiyorum test etmedim)
Modelini bilmediğim General Mobile telefon (Durum bilmiyorum test etmedim)
LG G3 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy Ace 4 (Durum bilmiyorum test etmedim)
Samsung Galaxy J1 (Çalışıyor anakartın üst kısmı kırık ve ekranı yok)
Samsung Galaxy S4 çakması (Çalışıyor)
İPhone 5S (Bataryası yok)
İPhone 6 (Çalışıyor ama iTunes kilidi var)
Mesaj birleştirildi:


Diğer cihazların bir kaçı daha çalıştı.
Bu aletlerin incelemesini çeksene. İyi bir şekilde çekebilirsen izleyici bulursun bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve XXXturi01
XXXturi01

XXXturi01

Üye
    Konu Sahibi
En başta da ben izlerim
Hem de foruma katkısı olur

Cok mantikli aslinda.

Bu cihazlari kuzenimle birlikte ortak aldik. Bu tip eski hurda cihazlari toplayip tamir etmeye calisiyoruz.

Zaten kanal acmayi dusunduk.

Elektronik ve telefon incelemesi hakkinda icerikler uretmeyi dusunuyoruz.

Hatta forum halki isterse ve adminler izin verirse bu inceleme iceriklerini MaxiCep adi altinda bile cekebiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve 0sıfırcı


Üst Alt